Poetsmeeting oktober 2011 verplaatst naar Lelystad

Gestart door Driven2Shine, 29-06-2011 10:37:22

Vorige topic - Volgende topic

maruska

bbq wordt verzorgd, en goed ook ! wordt een kleine bijdrage voor gevraagd, die mede goed is voor drinken, salades, etc..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

Citaat van: maruska op 09-07-2011 18:19:51
bbq wordt verzorgd, en goed ook ! wordt een kleine bijdrage voor gevraagd, die mede goed is voor drinken, salades, etc..

klint al veel belovend ik kan niet wachten kijk er al naar uit groeten uit capelle

Driven2Shine

Er zal weer een kleine bijdrage gerekend gaan worden voor de BBQ en de koffie die beschikbaar word gesteld.

maruska

al is de bijdrage wat groter, die bbq was lekker !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

Citaat van: maruska op 09-07-2011 20:29:40
al is de bijdrage wat groter, die bbq was lekker !

Waar moeten we dan aan gaan denken pp?,niet dat het wat uit maakt!

old but fast

poetsen ????

wil de t5 net mat zwart gaan rollen  :eusa_shifty:

Driven2Shine

Gommie de vorige keer was het € 15 euro per persoon en zal het deze keer ook weer gaan zijn ongeveer.

@old but fast dan heeft het voor jou geen zin om te komen poetsen maar voor de gezelligheid en de BBQ ben je van harte welkom.

BBS

Alleen een beetje jammer dat het tering eind weg is :o

215Km en 2,5 uur reistijd...
Hij is vies als ik er ben en nadat hij schoongemaakt is hij weer vies als ik terug ben 8)
Volvoloos....

old but fast

dat is een hele eer ,wil toch eens een volvo meeting bijwonen,hoe meer zielen hoe meeer fun en dorst en honger  ;D

Gommie855

Citaat van: Driven2Shine op 09-07-2011 22:22:19
Gommie de vorige keer was het € 15 euro per persoon en zal het deze keer ook weer gaan zijn ongeveer.

@old but fast dan heeft het voor jou geen zin om te komen poetsen maar voor de gezelligheid en de BBQ ben je van harte welkom.

moeten we dan niet een lijst gaan maken ivm(aantallen)ivm de aanhang die mee wil om de onderkant te doen :eusa_whistle:

Driven2Shine

Die link is er al een tijdje :)
Staat in de start post maar hier is de lijst nog een keer http://www.busybees.nu/deelnemer?u=2982&l=ldelrr

Gommie855

Citaat van: Driven2Shine op 09-07-2011 23:40:59
Die link is er al een tijdje :)
Staat in de start post maar hier is de lijst nog een keer http://www.busybees.nu/deelnemer?u=2982&l=ldelrr

ja dat is de lijst van deelnemers
weet je dan ook hoeveel mensen er gaan komen,ik neem bv een persoon extra mee en sommige mischien nog meer.
strakkies heb je sate's te kort.
het is zomaar een gedachte,maar dat zal wel los lopen.

Driven2Shine

Ah zo bedoel je.
Dan graag meerdere personen invoeren zodat wij weten hoeveel mensen er gaan komen.

mikky

Citaat van: Gommie855 op 09-07-2011 23:34:23

moeten we dan niet een lijst gaan maken ivm(aantallen)ivm de aanhang die mee wil om de onderkant te doen :eusa_whistle:
;D

Gommie855

Citaat van: mikky op 10-07-2011 09:17:35
Citaat van: Gommie855 op 09-07-2011 23:34:23

;D

voor mij is het duidelijk wij zijn met z'n tweetjes.