Te Koop: Project S70RX :-)

Gestart door -D©©©L-, 02-07-2011 23:05:28

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Ook kan ik me wel voorstellen dat men wat terughoudend is bij het aanschaffen van een auto met diverse "custom" mods. Hoe goed gedocumenteerd ook, je moet wel echt kennis van zaken hebben om het 100% te onderhouden.

S70 project is natuurlijk een ander verhaal. Ik kan heb vrij simpel terugbouwen naar 100% stock, maar verkoop hem liever als project met onderdelen.

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 01-09-2013 21:01:06
Toch denk ik dat ik de 422R uiteindelijk alleen kwijtraak als ik heb bijna standaard maak.

Je bedoeld, met alle ouwe onderdelen er terug in. ???

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 01-09-2013 21:16:53
Citaat van: -D©©©L- op 01-09-2013 21:01:06
Toch denk ik dat ik de 422R uiteindelijk alleen kwijtraak als ik heb bijna standaard maak.

Je bedoeld, met alle ouwe onderdelen er terug in. ???

Nou.... geen oude versleten delen. Standaard delen.
Standaard remmen, Standaard dempers, geen vpb, Standaard veren, standaard draagarmen, standaard intercooler etc.

V70geRwin

Citaat van: -D©©©L- op 01-09-2013 21:13:34
Ook kan ik me wel voorstellen dat men wat terughoudend is bij het aanschaffen van een auto met diverse "custom" mods. Hoe goed gedocumenteerd ook, je moet wel echt kennis van zaken hebben om het 100% te onderhouden.

S70 project is natuurlijk een ander verhaal. Ik kan heb vrij simpel terugbouwen naar 100% stock, maar verkoop hem liever als project met onderdelen.

Over welke mods heb je het dan?
Dat er geen standaard spul op zit is toch juist mooi!

Nog even mooi zo laten hoor of wil je er snel vanaf?

-D©©©L-

Citaat van: spekkie99 op 01-09-2013 21:30:26

Ik wil er op zich wel vlot vanaf.  De remmen en de motronic 4.4 ombouw staat als eerste op de nominatie om teruggebouwd te gaan worden.
Daarna mogelijk de intercooler met buizenen misschien de 16T schuine flens met downpipe terugbouwen.

)()()sT

Waar ga je nou eigenlijk zelf in sturen?
Voor mijn gevoel moeten ineens die auto's weg na alle inspanning, en dan? Fietsen?

;D

-D©©©L-

Citaat van: )()()sT op 01-09-2013 22:19:01
Waar ga je nou eigenlijk zelf in sturen?
Voor mijn gevoel moeten ineens die auto's weg na alle inspanning, en dan? Fietsen?

;D

Citaat van: -D©©©L- op 29-08-2013 23:25:28
Citaat van: innocenti op 29-08-2013 23:22:54
Wat ga je nu rijden na de verkoop?

Als het heel goed gaat ?! een fiets   ;D
Daarna iets met een RNC motor en een automaat, op LPG.

Thys

Vergeet het zwemmen niet :eusa_clap:

V70geRwin

Citaat van: -D©©©L- op 01-09-2013 22:11:01

Ik wil er op zich wel vlot vanaf.  De remmen en de motronic 4.4 ombouw staat als eerste op de nominatie om teruggebouwd te gaan worden.
Daarna mogelijk de intercooler met buizenen misschien de 16T schuine flens met downpipe terugbouwen.

Kom helaas maar tot 4k anders had je het allemaal mogen laten zitten ;)
En wie wil er nu de standaard remmen???

-D©©©L-

Citaat van: spekkie99 op 01-09-2013 22:38:07
Citaat van: -D©©©L- op 01-09-2013 22:11:01

Kom helaas maar tot 4k anders had je het allemaal mogen laten zitten ;)
En wie wil er nu de standaard remmen???
Liefhebbers van standaard velgen, bijvoorbeeld.

V70geRwin

point taken maar gevoelsmatig kan ik er niet aan wennen.
Jammer van het totale concept en de verbeteringen en ook weer een puist werk!

razorx

Soms, ik praat niet voor Marco, maar voor mezelf, zit je in een stadium dat je je aandacht beter bij andere zaken kan leggen. Nog meer als je een eigen bedrijf hebt. Het kan doodgewoon wel eens duurder uitvallen dit mooie onderhoud te doen terwijl je beter tijd in je eigen zaak kan steken. Zo zou het voor mij werken.

Ik hoop van harte dat de auto's eigenaars vinden die je goede werk erkennen en voortzetten.

de Boeing

Zou inderdaad jammer zijn als ze niet als geheel worden verkocht maar het punt is (volgens mij) dat degene die hier meelezen en de projecten naar waarde schatten zelf al hun eigen volvo/project hebben (met dito investeringen waarbij de enige zinvolle optie is om er zelf mee blijven verder te rijden). Voor een buitenstaander die een (oude) volvo zoekt schrikt het misschien wel wat af...

Julian

Citaat van: de Boeing op 02-09-2013 11:51:58
Zou inderdaad jammer zijn als ze niet als geheel worden verkocht

Omdat?? Marco geeft aan dat de koper zelf de keuze heeft om hem zonder de modificaties te kopen of met... Marco kan die onderdelen zelf weer gebruiken op een volgende auto of los verkopen. Maar snap niet waarom het jammer is om hem zonder mods te kopen? Ik zie hem eerlijk gezegd liever origineel maar dat mag iedereen zelf weten natuurlijk ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Marty__Mouse

Ik denk dat je ook meer geld vangt als je alles los verkoopt dan wanneer je alles in 1 keer verkoopt.
Maargoed, daar moet je ook zin in hebben natuurlijk..  ;)

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..