Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

reneetje

Citaat van: Piet op 12-02-2014 13:23:28
Als de bak er onderuit  moet voor keerring en/of koppeling zou ik hem als ik jou was naar dennis850estate rijden.
Binnen hooguit een uur en een paar honderd euro later is het gewoon goed gefixt.
Klaar met dat eindeloze gesleutel, het wordt nou eens tijd voor tunen en rijden.  :P  ;)


Binnen een uur de bak er achterweg  :o

En ook nog keerring en frictie vervangen?

:o :o
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Piet

Je moet maar eens bij hem gaan kijken, hoe hij er helemaal op ingericht is.
Of het nou precies een uur is.... maar gaat echt razendsnel. Is echt zijn specialiteit.

Martijn_B

#3152
.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Rense850T5

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:


Yeeaahhh mooie mijlpaal!
En ach € 26,24 geen geld per dag  ;D

Maar straks gaat die prijs heel snel dalen want dan ga je gewoon heel veel mooie kilometers maken !!

Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

elianmars

#3154
En daarom maak ik geen lijstje (alleen met de bijtelling kom ik al aardig in de buurt van die 25K   :eusa_shifty:  )  ;D

NinaPaul

Dat is een serieus bedrag! Dan moet je wel een liefhebber zijn  :eusa_clap:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Arjanestate

Respect! Die  doe je nooit meer weg denk ik ?
854 T-5 ROOD 1994

KIM

Oeh. Ineens doen de kosten aan mijn auto iets minder pijn.
Respect voor je volharding. Mooi ook om zo'n samenvatting te lezen.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MrCain

Mooie mijlpaal Martijn! :eusa_clap:
Vind wel dat je lef hebt om alle bedragen op te tellen ;D ik doe het expres niet....
maar heb wel een map vol rekeningen liggen....

ff door de zure appel met deze problemen maar gaat zekers goed komen! Daar ben ik wel van overtuigd :eusa_clap:
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

850 R

#3160
wel tof van je dat je totale kostenplaatje durft te delen idd. voor mij iig handig om te zien welke handeling wat ongeveer gaat kosten. hij ziet er wel nogsteeds heeeeeeeeeel netjes uit.

ik zie overigens in de lijst een hoop zoetermeer, een paar Rdam en niham ( den haag/naaldwijk ) staan. volgens mij woon jij bij mij in de buurt ( hvh )
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

fbm

Dat is serieus geld, maar een hobby mag geld kosten!  ;)

razorx

Gefeliciteerd met je mijlpaal!  :eusa_clap:
En als aanhouder zal je je doel vast voor elkaar krijgen.

MarkJJR

Gefeliciteerd, 400k is een mooie stand!
Bij het hardop delen van je gemaakte kosten kreeg ik gelijk wat verwensingen naar m'n hoofd en dat ik t vooral niet in m'n hoofd hoefde te halen :)
Dus ik hou t nog ff 'klein', hoop wel dat jouw gem. kosten snel zullen dalen en als ik mezelf nuttig kan maken hoor ik t graag!

Martijn_B

#3164
Zo, er is vandaag een nieuwe R koppeling besteld. Heb echt wel aan een Spec gedacht, maar doe liever 40.000km met een R koppeling (dat is 4 jaar voor mij) dan het hobbelig wegrijden wat ik met de Specs heb gevoeld. Daarnaast heeft het ook een stukje met budget te maken, vind de Spec gewoon erg prijzig.

1 Maart is het zo ver.. hopelijk kan ik daarna de software op kort termijn in orde hebben.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software