gloeibougies

Gestart door mdl, 26-10-2008 15:33:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

darius

 Kan allemaal niet, ook al staat ie 2 graden van tijd en verder is alles ok dan start ie nog direct.

ALSJE LUCHT LEKKAGE HEBT LANGS DE KLEPPENDAN WORDT DE DRUK/TEMP NIET HOOG GENOEG
No show, only go.

fpede

Citaat van: darius op 15-12-2011 11:27:22
Ik heb helaas altijd pech, hahahaha

Ga ervan uit dat het allemaal kapot gaat als je flink gas geeft, ik vind het ook niet erg als het allemaal naar zijnmallemoer gaat. Het is gewoon oude ,,,,,,,,,, aaan het worden.

Even on topic. Florian gewoon ff 8 gloeierds halen en dan start ie wel weer. Anders is het je pomp zelf. Je hebt de timing immers goed staan toch . Wie zegt dat trouwens ? (Dat ie juist staat )

niet veralgemenen eh ;D, een ongetunede tdi kan heel wat misbruik hebben(wel eerst warm laten draaien)
chippen naar +-165 pk zou ook geen probleem mogen zijn, had jij niet wat meer paardjes om mee te spelen dan 170?

darius

Op het moment niet nokkenas staat nog een paar graadjes van tijd en pomptiming is ooknog niet optimaal. Maar gaat goe vooruit hoor..
No show, only go.

darius

En al gloeikaarsjes vervangen ?
No show, only go.

fpede

hier zijn er 2 vervangen,.... en tot nu toe gaat het goed! denk dat ik het relaiskastje wel eens ga ontroesten, want het gaat toch nog altijd een pak beter als ik ook wacht tot het srs lampje uitgaat,... nuja, zijn vuurdoop heeft hij gehad, gestart met -4 graden, en ging zonder problemen. dus ikke content!