Daan, op zoek naar een Volvo op LPG/LPI

Gestart door Daan Smit, 03-12-2011 00:26:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

dita

Citaat van: M a r c op 03-12-2011 14:57:14
Feit is dat iedere T-5R die onder de 5000 euro zit óf een hoge km-stand heeft (hoeft geen probleem te zijn) óf gewoon in een slechte technische staat is....

Denk dat je vanaf 7500-8000 moet gaan zoeken als je er eentje wilt die een redelijk km-stand heeft en in goede staat is, zéker voor een CY.

níet allemaal  :angel:      :evil:


edit: succes met je zoektocht en welkom hier!
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

M a r c

JIj hebt een R....  en een rode.  Da's geen CY T-5R  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

dita

haha bedankt voor de uitleg marc  ;D
dacht dat het over alle types ging (t-5, t5-r en r)  :eusa_wall:
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

M a r c

... en jij weet ook wel dat je inmiddels al aardig wat hebt vertimmerd aan de auto....   ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

dita

ik dacht T O M dat deed voor mij  ;D
(wat voornamelijk upgrades waren)
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Jeroentjuh

#20
Voor 8500 mag die van mij ook wel weg, is in zeer goede staat. Zwarte handgeschakelde sedan (zijn er niet veel van  ;)) Dealer onderhouden. Veel aan vernieuwd, dus weer jaren probleemloos rijden...


daytonawim

#21
Neem een leuke en knappe T5 voor de helft van het geld, kwak er een Lpi installatie in en karren met die hap.

hou je zelfs nog wat budget over.

Weet nog wel een hele leuke T5 hoor  :eusa_whistle: :eusa_whistle:


Daan Smit

Zou een Volvo C70 T5 dan een goede optie kunnen zijn?
Vaak met minder km, wat nieuwer bouwjaar, evenveel vermogen.

Jack v

Wim bied zn eigen S70 T5 full options al aan, en ik heb regelmatig de auot mogen bekijken en weet dat die in goede staat van onderhoud is en uiterlijk is het een plaatje.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MikeyQR

Ik heb ook nog wel een Mooie 850 R voor je als je interesse hebt en daar hoef je ook niets meer aan te doen de komende jaren, want hij is gewoon perfect onderhouden ;)

animalT5R

Citaat van: MikeyQR op 03-12-2011 19:34:19
Ik heb ook nog wel een Mooie 850 R voor je als je interesse hebt en daar hoef je ook niets meer aan te doen de komende jaren, want hij is gewoon perfect onderhouden ;)
En dan gewoon zeggen bij verkoop dat het een hele vieze CY is  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

henry classic v70

Zou ik persé een CY willen die goed is en niet al te duur dan is die van Rob de beste optie lijkt me!
Oké de kmstand is dan wel wat hoger maar hoeft niets uit te maken...

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MikeyQR

Citaat van: animalT5R op 03-12-2011 19:42:26
Citaat van: MikeyQR op 03-12-2011 19:34:19
Ik heb ook nog wel een Mooie 850 R voor je als je interesse hebt en daar hoef je ook niets meer aan te doen de komende jaren, want hij is gewoon perfect onderhouden ;)
En dan gewoon zeggen bij verkoop dat het een hele vieze CY is  ;D

Sssstt  :eusa_whistle: ;D

Turbo-Geek

Citaat van: Daan Smit op 03-12-2011 18:24:34
Zou een Volvo C70 T5 dan een goede optie kunnen zijn?
Vaak met minder km, wat nieuwer bouwjaar, evenveel vermogen.

Minder Km's wel maar qua gebruik minstens zo duur want het verbruik blijft hetzelfde en sommige onderdelen/onderhoud is voor de nieuwere modellen soms zelfs nog duurder.
Daarbij inmiddels ook al een relatief oude wagen, dus zeker geen garantie voor geen tot weinig onverwachte kosten.

Ik zou als student en 20 jaar het simpel houden en Turbo techniek laten liggen voor als je afgestudeerd bent en een baan hebt. Als je nu gewoon een goedkopere wagen rijd (hoeft geen Volvo te zijn) dan kan je sparen en schadevrije jaren opbouwen zodat je over een aantal jaren de boel kan verzekeren zonder dat het je de wereld kost.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rayman

Citaat van: Turbo-Geek op 03-12-2011 22:02:22
Citaat van: Daan Smit op 03-12-2011 18:24:34
Zou een Volvo C70 T5 dan een goede optie kunnen zijn?
Vaak met minder km, wat nieuwer bouwjaar, evenveel vermogen.

Minder Km's wel maar qua gebruik minstens zo duur want het verbruik blijft hetzelfde en sommige onderdelen/onderhoud is voor de nieuwere modellen soms zelfs nog duurder.
Daarbij inmiddels ook al een relatief oude wagen, dus zeker geen garantie voor geen tot weinig onverwachte kosten.

Ik zou als student en 20 jaar het simpel houden en Turbo techniek laten liggen voor als je afgestudeerd bent en een baan hebt. Als je nu gewoon een goedkopere wagen rijd (hoeft geen Volvo te zijn) dan kan je sparen en schadevrije jaren opbouwen zodat je over een aantal jaren de boel kan verzekeren zonder dat het je de wereld kost.


De man heeft een punt; neem dit advies ter harte.
Dark Side of the Force is German