VooR mij een nieuwe

Gestart door Henk855, 12-04-2012 20:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Spin!

Citaat van: Hans Duiven op 12-04-2012 23:21:12
Von haRte! En als de sodemieter die rubberstrip bij het achterraam verwijderen voordat de tent gaat roesten.  :D

Oh wees maar niet bang, ook zonder die strip gaat het daar roesten ;D

Maar gefeliciteerd met de aanschaf! Veul plezier!

www.vm-parts.nl

rammstein01

Mooie automobiel Sjors. Veel plezier ermee.

hathü

Das vast een cultuurschok van een camper in een RRRRRR. Veel plezieR er mee.

Henk855

Zo net even bij de dealer een VPB besteld en die kan ik morgen ophalen, voor die 81 euro incl.ga ik niet zoeken of er ergens een 2de hands te krijgen is. Zo meteen maar eens onder de kap aan de gang, daar kan hij ook wel een optische schoonmaak beurt gebruiken.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Superskunkie

Mocht een x tijd worden :P Jullie zonder volvo werd wel erg saai en eentonig :P
Citaat van: sjors855 op 12-04-2012 22:58:31
Was die camper niet goed genoeg dan Tonnie, SuperSkunk?  ;D

Voor iedereen:

Na 1,4 jaar van mijn geloof ze zijn afgevallen ben ik weer terug in de Volvo kerk en het geloof weer helemaal opgepakt.

Morgen gaan we beginnen aan de cosmetische aspecten van de auto en de velgen naar de spuiter / poedercoater brengen en dan zomerbanden er onder.
Hoop de auto binnen nu en 3 maanden weer zo goed als nieuw op de straat te hebben. Kost een beetje maar je hebt wel wat  ::)  ::)  ::)

Citaat van: sjors855 op 12-04-2012 22:58:31
Was die camper niet goed genoeg dan Tonnie, SuperSkunk?  ;D

Voor iedereen:

Na 1,4 jaar van mijn geloof ze zijn afgevallen ben ik weer terug in de Volvo kerk en het geloof weer helemaal opgepakt.

Morgen gaan we beginnen aan de cosmetische aspecten van de auto en de velgen naar de spuiter / poedercoater brengen en dan zomerbanden er onder.
Hoop de auto binnen nu en 3 maanden weer zo goed als nieuw op de straat te hebben. Kost een beetje maar je hebt wel wat  ::)  ::)  ::)

Tonnie

fust850

Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

Henk855

#21
Vandaag weer even ............. uhhhh even, nou meer dan even onder de kap bezig geweest en de boel eens grondig schoon gemaakt en het ziet er weer knap uit. Verder ook de achterklep strip verwijderd, deze was echt verrot en ik ben er ook ruim een uur mee bezig geweest om em er tussenuit te krijgen, het is gelukt zinder de boel te beschadigen. Gelukkig is de boel niet aangetast door roest  :eusa_dance:

Ook alle kunststof delen en de bumpers behandeld met lijnolie waar ik morgen wel wat plaatjes van plaats, de zon stond zo laag dat een knappe foto een ramp was.

Hier nog een paar plaatjes van het ,,voor onder,,



855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

rifwachter

Gefeliciteerd met je mooie R.


Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Arjanestate

Mooie auto, de kilometers zie je er niet van af :eusa_clap:
854 T-5 ROOD 1994

Henk855

Vandaag een VPB geplaatst en de wagen grondig gepoetst met Autp Glym dus hij ziet er weer gelikt uit. Eland stickertjes besteld bij Ben en volgende week een grote forum sticker op de achterruit.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

francois

ziet er goed uit  :eusa_drool:

grfr

V70geRwin

Gefeliciteerd!
Kan je mooi showen bij de meting in Heemskerk!  :D

Henk855

Citaat van: spekkie99 op 14-04-2012 22:55:17
Gefeliciteerd!
Kan je mooi showen bij de meting in Heemskerk!  :D

Daar zal hij zeker aanwezig zijn, we hopen alleen beter weer te hebben dan afgelopen jaar want dat was knudde.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

Vandaag een ritje Brabant gedaan de 855R heeft het prima gereden. Auto op de CC en me redelijk aan de door de Staat der Nederlanden opgelegde maximale snelheden gehouden en het verbruik was 1:11 niet verkeerd voor een rustige rit.

Had ik onderweg sommige sprintjes niet getrokken dan had het verbruik misschien nog lager geweest, ik kon het echter niet laten af en toe even de achterkant aan sommige weggebruikers te laten zien die dubbele uitlaat is ook zo mooi om te tonen  ;D  ;D 
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

Vandaag de grille geplaatst, hij was aardig verweerd en dacht van laat ik hem maar zwart spuiten. Het resultaat vind ik niet verkeerd.

Morgen de ,,klepopentrekker,, ook nog even zwart maken  ;D

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com