VooR mij een nieuwe

Gestart door Henk855, 12-04-2012 20:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Superskunkie

Ziet er zeker strak uit. Mooi dat matte zwart :)
Tonnie

Henk855

Vandaag even de rubber ring tussen in de olievuldop vervangen, lekte een beetje en hij was ook hard nodig aan vervanging toe. De oude rubberring kon je niet meer buigen, hij brak gewoon in twee stukken zo hard was hij. Nu in elk geval geen olie lekkage meer. Kost wel verschrikkelijk veel geld hoor: Drie En Een Halve Euro  ;D

Ben overigens nog steeds op zoek naar een steenslag vrije motorkap in kleur 427
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

Er valt momenteel niet veel te melden over de R want Hanss850 heeft er al zoveel aan gedaan dat ik wat onderhoud dat ik even niets hoef te doen. Wel heb ik met Hans afgesproken dat we de carterventilatie binnen kort een keer gaan doen. Of het nodig is ........ geen idee de olie vul dop ligt super stil ook bij gas geven maar preventief gaan we het gewoon plannen en doen.

Vandaag wel een sticker geplakt op de achterruit en de auto even gewassen, ik kan natuurlijk niet met een smerige auto naar Cees van Gils morgen  ;D  ;D

Ben overigens nog steeds op zoek naar een gave motorkap in kleur 427 !



855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Superskunkie

Bekende sticker :) Staat goed
Ze worden steeds goedkoper die stickers..  ;D
Tonnie

Henk855

Vandaag de motor nog eens beter onder de Dasty gespoten en flink met een bokkepoot aan het schrobben geweest. Dit was de tweede keer dat ik onder de kap aan de gang ben geweest en er zal nog wel een derde keer komen want ik ben nog niet tevreden. Na de schrobpartij de motor gestart en met de hogedrukspuit met grote zwaaien de boel schoon gespoten, daarna een stuk gereden zodat alle vocht kon verdampen.

Het resultaat tot nu toe:









855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

V70geRwin

niet slecht hoor voor onder een kap  ;)

JeffreyC

+ 1!! Ik kijk regelmatig onder de kap maar zo schoon is het daar dus echt niet!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Henk855

Citaat van: V70 2.5T op 01-05-2012 20:35:59
+ 1!! Ik kijk regelmatig onder de kap maar zo schoon is het daar dus echt niet!

Dasty en een bokkepoot doet wonderen  :eusa_dance: :eusa_dance:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

JeffreyC

Citaat van: sjors855 op 01-05-2012 23:47:24
Citaat van: V70 2.5T op 01-05-2012 20:35:59
+ 1!! Ik kijk regelmatig onder de kap maar zo schoon is het daar dus echt niet!

Dasty en een bokkepoot doet wonderen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Blijkbaar wel ja :eusa_think:. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen binnenkort  ;D( of over een tijdje, het weer hier nodigt niet uit om te poetsen )
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

hanss850

Hij wordt steeds mooier en netter
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Henk855

Balen als een ,,stekker,, zat een klein pitje in de voorruit maar vanmiddag toen ik even gas gaf omdat er een Berliner Motor Werken achter me zat te ,,prikken,, werd het kleine pitje een beste barst.

Morgen naar de door mijn verzekeraar aangestelde ,,ruitenboer,, Autotaalglas en krijg ij een nieuwe ruit. Meneer van dit bedrijf zag wel op kenteken dat er in de R standaard een Pilkington ruit in zit met een blauwe zonwerende band en dat ze een identieke voorruit leveren die standaard met een nieuw boven rubber, de raamstrip, wordt geplaatst.

Ik ben erg benieuwd morgen maar heb wel begrepen dat Autotaalglas beter is dan Carrglas. Helaas mag ik niet naar de dealer voor een nieuwe ruit  >:(
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

)()()sT

Die dealer rijdt vervolgens naar Autotaalglas of laat iemand komen :D

Henk855

Waar de ruit vandaan komt maakt niet uit als hij maar goed geplaatst wordt.
Heb wel 2 jaar garantie op de montage, dus we zien het morgen wel.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

hanss850

Voordeel is dat het rubbertje boven de voorruit er straks ook weer strak in zit, en het dan nog wat stiller is in de auto
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Henk855

Citaat van: hanss850 op 03-05-2012 21:09:17
Voordeel is dat het rubbertje boven de voorruit er straks ook weer strak in zit, en het dan nog wat stiller is in de auto

Dat is een ding wat zeker is Hans  ;D  ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com