VooR mij een nieuwe

Gestart door Henk855, 12-04-2012 20:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

martijn.

Citaat van: )()()sT op 03-05-2012 17:38:12
Die dealer rijdt vervolgens naar Autotaalglas of laat iemand komen :D

Laten een vast iemand komen. En alle originele spullen worden door de dealer geleverd.

Je wilt niet weten hoevaak we de rommel van carglas moeten opruimen :eusa_doh:

rbts

"I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted." (George Best)
(lees meer autoquotes op http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/11/tijdloze-quotes-over-autos)

Henk855

Citaat van: martijn. op 03-05-2012 21:27:44
Citaat van: )()()sT op 03-05-2012 17:38:12
Die dealer rijdt vervolgens naar Autotaalglas of laat iemand komen :D

Laten een vast iemand komen. En alle originele spullen worden door de dealer geleverd.

Je wilt niet weten hoevaak we de rommel van carglas moeten opruimen :eusa_doh:

Autotaalglas
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

KIM

Citaat van: sjors855 op 03-05-2012 17:33:54
Helaas mag ik niet naar de dealer voor een nieuwe ruit  >:(

Tuurlijk mag je dat wel. Het kost je vaak alleen wat meer eigen risico.

Taranis

Citaat van: KIM op 04-05-2012 10:23:48
Citaat van: sjors855 op 03-05-2012 17:33:54
Helaas mag ik niet naar de dealer voor een nieuwe ruit  >:(

Tuurlijk mag je dat wel. Het kost je vaak alleen wat meer eigen risico.

Ja hoor, dat mag. Mag je je nieuwe ruit volledig zelf betalen (Interpolis). Been there done that. Volgende keer toch maar Carglass dan ::)

Sbv

en ook Carglass kan ook gewoon een originele ruit erin zetten bij wat doorvragen. Been there done that

KIM

Citaat van: Taranis op 04-05-2012 10:52:06
Citaat van: KIM op 04-05-2012 10:23:48
Citaat van: sjors855 op 03-05-2012 17:33:54
Helaas mag ik niet naar de dealer voor een nieuwe ruit  >:(

Tuurlijk mag je dat wel. Het kost je vaak alleen wat meer eigen risico.

Ja hoor, dat mag. Mag je je nieuwe ruit volledig zelf betalen (Interpolis). Been there done that. Volgende keer toch maar Carglass dan ::)

Mij kostte het 150 Euro ipv 50 Euro eigen risico (ANWB). Dan is de keuze niet zo moeilijk.

Taranis

Ik had de mazzel dat de dealer mij ook had verteld dat Interpolis geen enkel probleem was, dus zij hebben uiteindelijk uit coulance de helft betaald. Was nog steeds 387,50 euro per persoon, tegenover gratis (geen eigen risico) bij Carglass.

Henk855

Vandaag bij Autotaalglas geweest in Zaandam en er is een nieuwe Pilkington ruit geplaatst compleet met nieuwe strip tussen de ruit en het dak. Het enige verschil met de originele ruit is dat er geen Volvo logo in de ruit staat maar voor de rest is hij identiek. Aardige mensen daar en ze doen ook veel werk voor Svala Volvo die er naast zit, de kennis van Volvo was duidelijk aanwezig. De lijsten zitten er weer super strak op en ook de strip boven de ruit zit super. Ik ben er goed geholpen en heb er lekker met me neus bovenop gestaan.

Als service werd ook de hele wagen nog even uitgezogen, de asbak geleegd en alle ruiten schoongemaakt.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

#54
Ik heb twee sets Volan velgen en een set heb ik in de lichte kleur laten coaten, hier komen de zomersloffen om. De andere set krijgt dezelfde kleur als ze nu hebben, de winter velgen dus: antraciet. De velgenboer zal daar echter wel een hoop werk aan hebben want alle velgen hebben behoorlijk stoeprand schade, maar goed de zomer wielen zijn weer knap.



855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

MrCain

ZoOo das echt weer als nieuw  :eusa_drool: Ben zeer benieuwd als deze er onder zitten!!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

hanss850

He die zijn weer super strak nu, binnenkort foto van de R met nieuwe kap en strakke velgen?
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Superskunkie

kap zag er netjes uit vanmiddag :)
Tonnie

Henk855

Als het mee zit morgen nieuwe banden om de velgen en dan eens wat nieuwe foto's en uiteraard ook van de steenslagvrije kap  ;D ;D ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

Vandaag even een set banden om de Volans laten leggen, niet een permanent set maar ik moest even van de winterbanden af. Zit nu 205-40-17 die een kennis van me nog had liggen. Volgende week 215-45-17 er om, rijdt overigens niet verkeerd deze banden  ;D

Ook de nieuwe kap ligt er op en dat is echt een dag en nacht verschil, hier een paar foto's.







855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com