850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Citaat van: t5joost op 16-08-2014 02:18:24
Liefhebber maakt haar ook niet uit.
Had wel interesse in de auto voor er bij. Leuk in het rijtje.
Heb haar aangegeven dat als ik de auto koop dat ik hem dan weer tiptop wil maken. Hier op was haar antwoord als ik dat had gewilt dan had ik het al lang gedaan. Dus voor haar interesseerd het geen kloot.
Heb via de mail contact gehad maar eerst veel vragen waar in woonden waarom ik hem wilde komen enz.....
Heel vaag verhaal allemaal.

Hier hetzelfde. De wens om een cy voor erbij te hebben bestaat al even en heb wat mailcontact met de verkoopster gehad. Op mijn eerste mail kreeg ik als antwoord 'ben je al lang op zoek naar een cy' en naderhand meer van dit soort rare vragen. Ze heeft wel humor maar is wat apart, kon er wel om lachen maar een koop zal er niet in zitten ben ik bang.

t5joost

Zelfde vraag kreeg ik ook of ik al lang op zoek was.
Lijkt er erg op dat er meer met de auto aan de hand is.

Ik kijk wel verder en laat deze lekker staan

clemturbo

Vind het maar een raar verhaal, je mag haar naam niet noemen, maar ze laat wel doorschemeren dat het een bekende auto is.
Auto moet weg, vraagt 2500 ( Cornelis), en dan veranderd de prijs op marktplaats in 6000????
Lekker vaag allemaal.
Als je hem kwijt wilt, en er op een of andere manier niet meer met geconfronteerd wilt worden, om welke reden dan ook.
Dan druk je hem toch in de pers, case closed.
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

cornelis-b

Citaat van: clemturbo op 16-08-2014 08:15:38
Vind het maar een raar verhaal, je mag haar naam niet noemen, maar ze laat wel doorschemeren dat het een bekende auto is.
Auto moet weg, vraagt 2500 ( Cornelis), en dan veranderd de prijs op marktplaats in 6000????
Lekker vaag allemaal.
Als je hem kwijt wilt, en er op een of andere manier niet meer met geconfronteerd wilt worden, om welke reden dan ook.

Dat zal ze niet willen, citaat van mij zelf:

CiteerVerder vertelde ze dat de auto moet verdwijnen maar in de "plomp" rijden vond ze zonde.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Jan_D.

Citaat van: rifwachter op 16-08-2014 06:50:04
Citaat van: triton op 16-08-2014 06:41:38
Citaat van: Taranis op 15-08-2014 11:43:42
Ik zag dat triton er op geboden had dus wie weet :)

Ik heb hem niet

Ik heb deze gisteren in mijn handen gehad, de koper heeft een CY estate.

En een collectie korte broeken????

FrankvdAa

'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Jan_D.

Citaat van: cornelis-b op 16-08-2014 09:35:31
Lekker vaag allemaal.

CiteerVerder vertelde ze dat de auto moet verdwijnen maar in de "plomp" rijden vond ze zonde.

Ik denk dat ze de auto niet meer wil zien vanwege de herinneringen, maar dat ze tevens ook wil dat de CY bij een echte liefhebber terechtkomt. Dat zou ongetwijfeld ook de wens van Martin Bril zelf geweest zijn!  Door de prijs hoger te maken, komen er minder testpiloten, gelukszoekers, opkopers op af. Aan de foto's te zien moet er wel het nodige aan gedaan worden.

Spin!

Citaat van: Jan_D. op 16-08-2014 09:50:53
Citaat van: cornelis-b op 16-08-2014 09:35:31
Lekker vaag allemaal.

Ik denk dat ze de auto niet meer wil zien vanwege de herinneringen, maar dat ze tevens ook wil dat de CY bij een echte liefhebber terechtkomt. Dat zou ongetwijfeld ook de wens van Martin Bril zelf geweest zijn!  Door de prijs hoger te maken, komen er minder testpiloten, gelukszoekers, opkopers op af. Aan de foto's te zien moet er wel het nodige aan gedaan worden.

Je slaat hiermee de spijker op zijn kop. Kleine aanvulling: het was haar auto, niet die van Martin. Zij is gek van CY.

www.vm-parts.nl

Spin!

www.vm-parts.nl

EricL

PimR

Hengeveld

S. Brouwer

Vulk

Is amper halverwege Frankrijk, goed te doen om even op te halen.