Auto detailing (poetsen dus!) - Topic

Gestart door Martijn_B, 08-09-2012 22:32:59

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

Da's een laagje stof ;D ;D Glibbert het als slijm als je hem nat maakt en je wrijft er met je hand over? :angel: ;D

Maar inderdaad goed smerig! Vooral die bekleding. Valt me vaker op bij 500's dat dat snel vies wordt.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Dat komt van al die vrouwen die erin rijden  :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Pakkie

En die ernaast zitten..... maar wat dacht je van de kofferbak. Ik denk dat er een hond in gewoond heeft :)
Voor meer foto's van deze toch wel zeer smerige Fiat zie hier. Van de andere kant.... mijn V70 is momenteel ook verre van schoon. Klein maandje niet wassen + retourtje Oostenrijk  :-[

grijzev70tdi

Vind het nog wel meevallen met de viezigheid  :eusa_shifty:

Pakkie

Het is inderdaad maar net waar je het mee vergelijkt. Mijn ex-540i was wel eens smeriger  :-[ Hoe dan ook is het als detailer natuurlijk eigenlijk not-done om met zo'n smerige bak rond te kachelen. Visitekaartjes en pennen zijn inmiddels ook klaar trouwens  :eusa_dance:

cornelis-b

Vandaag een "noodkreet" van een vriend, hij had een paaltje in een parkeergarage over het hoofd gezien. Hoe dat mogelijk is in een Twingo ??? Geen idee.

Maar goed met wat voor wagen iemand zich op de weg begeeft doet er niet toe, schade is nooit leuk dus vanmiddag maar even flink aan het poetsen geweest :laugh:

Zo zag het er uit toen hij voor de deur arriveerde:

Na een klein uurtje werk in de kou, en het was echt vies waterkoud, was dit het resultaat. Als het weer weer wat warmer is dan even de bekleding binnen er uit zodat we het lichte deukje er nog even uit kunnen drukken 8)

Weer iemand helemaal blij gemaakt ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

StefanCJ

Hans Duiven

BBS

Puik werk :eusa_clap: :eusa_clap: Mag je bij mijn wagen ook wel eens doen ;)
Volvoloos....

Bouke

cornelis-b

Bedankt voor de leuke berichten, het was een leuke klus en ik ben blij dat ik hem heb kunnen helpen, nu maar eens kijken of ik hem uit de Twingo kan krijgen en in een Volvo kan laten stappen  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Citaat van: cornelis-b op 25-01-2014 01:05:00
Bedankt voor de leuke berichten, het was een leuke klus en ik ben blij dat ik hem heb kunnen helpen, nu maar eens kijken of ik hem uit de Twingo kan krijgen en in een Volvo kan laten stappen  ;D

:eusa_think: zo'n Twingo is wél een lekker goedkoop wagentje ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 25-01-2014 12:37:49
Citaat van: cornelis-b op 25-01-2014 01:05:00

:eusa_think: zo'n Twingo is wél een lekker goedkoop wagentje ;)

Ik vind het een doodeng hok

Zeg maar Henk tegen mij

grijzev70tdi

Och, liever dan een seicento ofzo. En technisch ook stuk beter