Auto detailing (poetsen dus!) - Topic

Gestart door Martijn_B, 08-09-2012 22:32:59

Vorige topic - Volgende topic

Died850

henry classic v70

Citaat van: san op 24-09-2015 17:11:16
Grille zit erin,geen geld voor heldere lampen,spoiler is er alweer af,wissers weet ik nog niet of ik ze plaats.Misschien op de VKB scoren.Spatlappen achter vond ik wel mooi.
Ik vind de S mooi zo.

Die wissertjes zou ik van een sloper halen.. of je zou ze kunnen zoeken op de VKB en meer dan €15,00 p/st moet je er niet voor betalen trouwens  ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Kapitein Haak

Vraagje:
Ik heb eland stickertjes onder de zij pinkers geplakt en wil nu machinaal gaan polijsten. Worden die dof als ik daar over ga?
Hoe doen jullie zo iets?
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

Bouke

Citaat van: Kapitein Haak op 25-09-2015 15:46:38
Vraagje:
Ik heb eland stickertjes onder de zij pinkers geplakt en wil nu machinaal gaan polijsten. Worden die dof als ik daar over ga?
Hoe doen jullie zo iets?
Gewoon er omheen of netjes afplakken.

Kapitein Haak

Wat nou downsizen...... Groet, Jef

FGG

Afgelopen vrijdag de C70 gepoetst met de Meguiars-spullen en hun 5-stappenplan gevolgd:

• Kleien met de Meguiars klei en detailer
  • Polijsten met Meguiars Ultimate Compound
  • Polishen met Meguiars[Ultimate Polish
  • In de was gezet met Meguiars Gold Class Carnauba was
  • ...

Tot nu toe zeer tevreden over de middelen. Makkelijk te verwerken, goed uit te poetsen en het resultaat mocht er ook zijn. Nu even afwachten hoe het zich houdt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

san

Mooie C hoor! Heb hem even IRL mogen bewonderen ☺

UserID6342

Dikke eensch, het is gewoon een hele mooie auto !

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cornelis-b

Gister werd ik benaderd door Klaas (T5-Klaas ) met de vraag of ik hem kon helpen. Natuurlijk Klaas maar waarmee?  Nou ik heb er een auto bij gekocht voor mijn vrouw maar die moet gepoetst worden. OK Klaas geen probleem maar een hele auto op een dag red ik momenteel niet en dat was geen probleem. Vandaag kwam de roze tractor voor de deur, mijn lieve hemel dat zag er uit of hij nog nooit een poetsdoek of wat dan ook gezien had. Roze .................................. Ja heeeeeeeel mat roze ;D

We zijn er met z'n drieën aan begonnen, Klaas, Anton en ik dus en het dak en de motorkap zijn nu gedaan, de rest van de wagen doen we woensdag of donderdag het hangt er even vanaf hoe de planning van Klaas is. Ik ben er zeker van dat als we klaar zijn met de auto dat er weer een heel nette Volvo staat.

Klaas het was een leuke dag en ik kijk uit naar de volgende poetsdag.

Hier een paar plaatjes, het totale resultaat volgt nog

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Eric850R

Mooi! Dat verschil tussen roze en weer origineel rood!

Maar, gelukkig verdient de auto het nog, als ik het zo zie.

cornelis-b

Op de laatste foto is ook heel goed het verschil te zien tussen de beide spiegelkappen. Polytol doet het werk ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Dat verschil... wat poetsen al niet kan doen  :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

peteRRR

Ja je weet niet wat je ziet als dat rode weer zo gaaf wordt na het slijpen etc,...knapt serieus op!

Heb eens een stukje gedaan op een VW en het is naar een jaar of zo weer op weg om te verkleuren en mat te worden.( polijsten en onbehandeld gelaten )
Tis een kleur wat onderhoud nodig heeft.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Dirk242

Altijd leuk om een rode 240 te poetsen. Wat je er ook opsmeert, hij wordt snel weer mat.