Auto detailing (poetsen dus!) - Topic

Gestart door Martijn_B, 08-09-2012 22:32:59

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Zou het werkelijk niet weten ben niet langs of achter een pekel wagen geweest het zit ook specifiek op de bumpers en niet op de rest van de auto.
Dacht dat het een effect zou zijn vanwege de AG ?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Hier nog wat info over Line-X een coating met meerdere doeleinden.

http://www.line-x.nl/new/

Groet.

peteRRR

ZC3rr0r

Citaat van: peteRRR op 08-02-2013 15:43:19
Nu nog in een potje en smeren maar,.....niet dan! ;D

http://www.youtube.com/watch?v=IPM8OR6W6WE&list=UUOE-Of0_96xY3Xf1lR4e2Sw&index=3

Groet.

Jammer van de verkleuring die je ziet op de behadelde producten, anders was dit serieus het overwegen waard geweest voor mijn autotje.

Martijn_B

What if you coated the inside of a glass with this product then pure water in it. Would the water jump out of the glass or create a vortex to another dimension?

lol
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

ZC3rr0r

Ik gok dat het water er gewoon in blijft staan, maar dat het glas bij het uitgieten van het water alle waterresidu erbij kwijtraak, waardoor je dus een "droog" glas overhoud.

peteRRR

Citaat van: ZC3rr0r op 08-02-2013 16:14:12
Citaat van: peteRRR op 08-02-2013 15:43:19
Nu nog in een potje en smeren maar,.....niet dan! ;D

http://www.youtube.com/watch?v=IPM8OR6W6WE&list=UUOE-Of0_96xY3Xf1lR4e2Sw&index=3

Groet.

Jammer van de verkleuring die je ziet op de behadelde producten, anders was dit serieus het overwegen waard geweest voor mijn autotje.

Misschien in verdere ontwikkeling komt het wel in de detaill/poets handel terecht en dan zou ik het er ook wel op willen smeuren. ;D

Groet.

ZC3rr0r

Als je de comments op Youtube ziet zijn we zeker niet de enigen die dat bedacht hebben.
Ik kan niet wachten totdat ik dit een keer kan testen, dit is nog ff een stuk indrukwekkender dan welke wax dan ook :)

Broabander

Eindelijk binnen! nu nog het weer....
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

ZC3rr0r

Ja, daar schort het nog wel ff aan.
Moet nodig de groene eens onder handen nemen, en ik zie (na een bezoekje aan de wasstraat voor een onderbodemwasbeurt) ook weer wat lichte swirls op de blauwe...

The Volvoboy

Onderbodem wasbeurt kun je ook zelf doen ;) Ik moet hier binnenkort ook weer eens aan de slag met de machine. Even de S60 netjes maken, de rooie moet nog de rechterkant van gedaan worden en de blauwe moet ook nog. Oh ja ook nog een Picanto... :P
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Citaat van: The Volvoboy op 25-02-2013 15:06:18
Onderbodem wasbeurt kun je ook zelf doen ;) Ik moet hier binnenkort ook weer eens aan de slag met de machine. Even de S60 netjes maken, de rooie roze moet nog de rechterkant van gedaan worden en de blauwe moet ook nog. Oh ja ook nog een Picanto... :P
:evil:

StefanCJ

Ik ga donderdag weer aan de slag  :eusa_dance:. 7 graden en geen regen. Prima weer voor een goede wasbeurt, lekker kleien en in de wax zetten, ik denk dat ik de Collinite 845 liquid ga gebruiken vanwege de goede standtijd. Ik hoop alleen dat 'ie een beetje te verwerken is bij 7 graden.

:)

ZC3rr0r

Citaat van: StefanCJ op 26-02-2013 18:50:24
Ik ga donderdag weer aan de slag  :eusa_dance:. 7 graden en geen regen. Prima weer voor een goede wasbeurt, lekker kleien en in de wax zetten, ik denk dat ik de Collinite 845 liquid ga gebruiken vanwege de goede standtijd. Ik hoop alleen dat 'ie een beetje te verwerken is bij 7 graden.

:)

Laatste keer dat ik Collinite 845 heb verwerkt was het idd ook rond die temperatuur en dat ging best aardig.
Enige is dat je curetijd ietsjes langer is dan gebruikelijk, maar dat went.