Met de DOP 2.3 T naar het land der Roffels

Gestart door LouisXIV, 19-10-2012 09:13:34

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Citaat van: LouisXIV op 25-04-2015 15:10:42
Citaat van: StefanCJ op 25-04-2015 13:43:42
Knopje vervangen is inderdaad een tijdelijke oplossing. Heb dat met de S70 ook gehad, na een paar jaar knopje afgebrokkeld. Ik heb toen voor ongeveer vijf tientjes een nieuwe originele pookknop bij de dealer besteld.
ik dacht dat de originele pook duurder was. Dat valt dan gelukkig mee  :)

Heb nog een zgan smetteloze pook liggen, mag je voor de helft ex verzenden hebben :) (is de 'oude' pook van Stefan).
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

LouisXIV

Citaat van: Robster480 op 04-06-2015 20:06:54
Citaat van: LouisXIV op 25-04-2015 15:10:42
Citaat van: StefanCJ op 25-04-2015 13:43:42
Knopje vervangen is inderdaad een tijdelijke oplossing. Heb dat met de S70 ook gehad, na een paar jaar knopje afgebrokkeld. Ik heb toen voor ongeveer vijf tientjes een nieuwe originele pookknop bij de dealer besteld.
ik dacht dat de originele pook duurder was. Dat valt dan gelukkig mee  :)

Heb nog een zgan smetteloze pook liggen, mag je voor de helft ex verzenden hebben :) (is de 'oude' pook van Stefan).
dank je voor het aanbod. Maar ik doe zo goed als niets aan mijn auto en morgen staat hij al in Gronsveld.

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

)()()sT

Ook al een Kippie erachter deze zomer 8)
Doet ie het verder naar behoren?

LouisXIV

Citaat van: )()()sT op 04-06-2015 21:31:52
Ook al een Kippie erachter deze zomer 8)
Doet ie het verder naar behoren?
Eerlijk gezegd rijd ik bijna niet in de Volvo. Op de één of andere manier wil mijn vrouw hem steeds gebruiken naar haar werk en krijg ik de Ford Focus station toegewezen ???. Alleen in de weekenden voor de langere afstanden rij ik en pakken we de volvo. Voor de korte ritten pakken we de Ford. Maar als ik in de spaarzame momenten in de Volvo rijd dan is het genieten. De motor doet het goed met de LPT en ik ben blij dat ik hem na de scheur tussen cilinder 4 en 5 (2.5T) heb gehouden.
Maar ik rijd er dus weinig in eigenlijk zou mijn vrouw dit blog moeten vullen met haar ervaringen ::)
Ik hoop eigenlijk eens een goede financiële meevaller te hebben en een mooie blauwe cabrio C70 T5 te kopen en daarmee de focus te vervangen. :eusa_shhh:

Er zijn momenteel wat kleine zaken die hersteld moeten worden:
Knopje automaatpook
portierslot bestuurderszijde
airco koelt niet

Dus als het alles goed is kan ik mijn vrouw volgende week weer heerlijk genieten van een perfecte Classic DOP V70  ;D

StefanCJ

Hopelijk geen grote gekke dingen en ook een werkende airco.

razorx

Dat heet nog eens liefde en opoffering  :eusa_clap:
Zij in de Volvo en jij in een Focus. Niet dat die Focus regelrecht uit de hel is ontsnapt, maar het voelt toch anders.

elianmars

Goh, geef mij zo'n vrouw... De mijne is niet uit haar Punto te slaan  :eusa_shifty:

LouisXIV

Ik hoop inderdaad dat alles meevalt. En als ik dan ook eens die C70 zou hebben dan is het plaatje compleet.  :D

)()()sT

Citaat van: elianmars op 05-06-2015 22:28:48
Goh, geef mij zo'n vrouw... De mijne is niet uit haar Punto te slaan  :eusa_shifty:

Wees blij. Nynke niet uit haar Yaris. Dat ding kost ook werkelijk geen drol en doet het altijd, dus lamazo ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 07-06-2015 17:24:02

Wees blij. Nynke niet uit haar Yaris. Dat ding kost ook werkelijk geen drol en doet het altijd, dus lamazo ;D

Daar heb je ook wel een punt, Joost  ;D

GeertG

Ik heb vrijdag de mijne opgehaald in Gronsveld maar niet opgelet naar de jouwe ;)

Mijn vrouw rijdt graag in de DOP maar maakte zaterdag de opmerking dat die voor ons wel een heel mooie was (een 740 :eusa_shifty:)
Mijn argument dat ie nog duurder qua rijden was dan de DOP was genoeg hahahahaha
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

StefanCJ

Marit is ook niet uut haar Twingo te krijgen. Ook dat ding kost geen drol en doet het altijd. Mogelijk zijn vrouwen toch zo onverstandig niet ...

LouisXIV

Citaat van: GeertG op 08-06-2015 11:40:56
Ik heb vrijdag de mijne opgehaald in Gronsveld maar niet opgelet naar de jouwe ;)

Mijn vrouw rijdt graag in de DOP maar maakte zaterdag de opmerking dat die voor ons wel een heel mooie was (een 740 :eusa_shifty:)
Mijn argument dat ie nog duurder qua rijden was dan de DOP was genoeg hahahahaha
het blijven bijzondere wezens vrouwen....

BBS

En zo is Jennie niet uit de Toyota te meppen... Dat ding doet het ook altijd, tot volle tevredenheid.
Volvoloos....