De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Dit is veel te weinig vermogen voor een 18T, met mijn 15G haalde ik 274pk bij Fasttech.

Even wat vragen Steve:

1) wat doet je Turbodruk normaal?
2) Bij welke waarde piekt hij en houdt hij dit vast?
3) Welke kleur veer zit er in je Forge?
4) Hebben ze ook AFR gemeten bij je meting?
5) Je hebt "Rica Custom Mapping", hoeveel deed hij toen op de bank?
6) heb je last van carterdruk onder boost?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Driven2Shine

Even wat antwoorden Martijn:

1) Geen idee nooit gemeten
2) Geen idee
3) Moet ik even checken vanavond
4) Nee niet dat ik weet, alles wat ik weet staat op de uitdraai
5) Geen idee ik heb hem gekocht met de chip er al in en er zijn geen uitdraaien van de bank te vinden in de historie
6) Hmm goeie vraag geen idee om eerlijk te zijn.

Ik bel vandaag Marc van ET of hij er naar kan kijken binnenkort en dan hoop ik wat antwoorden te krijgen.

Driven2Shine

Ik wil hem bij Marc van ET brengen voor een diagnose zodat ik weet waar het aan ligt.

Ik schrik wel even van je bericht dat je twijfeld of er uberhaupt een chip in zou zitten.
Hoe kan ik dat controleren?

Driven2Shine

Gekke is dat er bij aanschaf wel is gesproken over een rica chip voor de 18T die er in zou zitten.

De originele en de 13T rica chip heb ik ook meegekregen.

Ik ga een afspraak maken bij Marc om een en ander na te laten kijken.

peteRRR

Is de auto nu beter gaan lopen na de bank/afstelling?
Vraag voor de zekerheid aan Marc/Tom ook een compressie meting.

Stel dat het een software probleem is gaat tie straks veel beter van z,n plaats,...zo wie zo denk ik. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Driven2Shine

Ik heb Marc vanmiddag even gesproken en het word toch wel een klus om alles uit te sluiten en na te lopen.
Hij denkt de software maar dat is niet zeker.

Eind volgende week heeft hij tijd in de planning om te gaan testen, meten en repareren.

scania164

Gaat helemaal goed komen denk ik :)
Je bent aan het goede adres :D

Groet chris

Driven2Shine

Afspraak is gemaakt bij ET daar gaat de BB volgende week vrijdag heen.
Eerst word er gemeten etc en dan eventueel gerepareerd wat er kapot is en de software word nagekeken aangezien Marc direct dacht aan fout geschreven software.
Maar niets is nog zeker en het kan van alles zijn.

Vandaag even met de BB naar Deventer geweest om de ruiten van de voor portieren te tinten en de andere achterklep zodat we deze binnenkort ook kunnen gaan plaatsen.

Ewout Schalkwijk

Waarom haal je bij die achterklep nou niet even die laatste plastic lijst weg? :eusa_think:  Die rond het derde remlicht bedoel ik. Die klikt maar met twee klikkertjes ofzo.

Nette tint, niet te donker.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-10-2013 14:26:57
Waarom haal je bij die achterklep nou niet even die laatste plastic lijst weg? :eusa_think:  Die rond het derde remlicht bedoel ik. Die klikt maar met twee klikkertjes ofzo.

Ja, mooi hè? De gehele achterklep wordt gedemonteerd, maar het simpelste obstakel blijft zitten  ;D

Driven2Shine

Ik heb niks gedemonteerd maar zo gekocht :D

De tinter kon er zo prima bij dus tja wie ben ik om dan te zeggen dat het niet zo is.

De tint is hetzelfde als wat er op de oude klep zit.
HP Smoke 5 donkerder is er bijna niet.

hertogjan6

hoeveel donkerder zijn de voorste ruiten nou?

totaal fototje?
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Driven2Shine

Echt minimaal is de tint op de voor portieren.
Op de 2de foto kun je het zien als je goed kijkt naar de witte drukpomp fles.
De helft is met tint en de andere helft standaard.

Ik heb het puur gedaan dat als er ooit iemand in de deur rijd het glas niet alle kanten op vliegt maar nog opgevangen word door de folie.

MrCain

Zo op het eerste gezicht ziet het er mooi en bescheiden uit => niet te donker! Ben benieuwd naar de foto´s compleet met de rest van de Volvo ;D

Blinderen staat bij mij ook nog op de verlanglijst, alleen is (word...) het lijstje wel steeds langer..... :eusa_whistle:
En goed laten blinderen kost nog best wel wat €. Heb het er best wel voor over, begrijp me niet verkeerd, maar moet eerst nog andere dingen/projecten afmaken.... ;D
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

elianmars

Citaat van: Driven2Shine op 05-10-2013 15:55:46
Ik heb niks gedemonteerd maar zo gekocht :D

Dat krijg je als je niet alles leest......  :eusa_doh:  ;D