Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Zondag, morgen dus weer een paar mooie spullen verzamelen voor de S  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Vandaag een leuke mini-meet gehad en een paar leuke dingen voor de S70R look-a-like mee genomen. Nu alleen nog een beige R interieur en hij is af. Was weer gezellig mannen.

Vanmiddag gelijk nog maar even onder de kap begonnen om even de smurfen blauwe delen te monteren ;D

Tellerblok zal niet eerder dan woensdag omgebouwd gaan worden, morgen een drukke dag en dinsdag een ritje naar Belgie.
Hier nog wat foto's van de mini-meet.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

jas

Leuke upgrades!  :D

Mini meet ziet er gezellig uit.

Gr. Jas

EricL

Jij hebt weer goede zaken gedaan zo te zien. Ziet er netjes uit!

hertogjan6

Slang richting ecu zit los  :eusa_shifty: ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Citaat van: hertogjan6 op 01-06-2014 21:06:48
Slang richting ecu zit los  :eusa_shifty: ;)

Zat los Leroy, maar wel een beetje slordig op de foto.

Zeg maar Henk tegen mij

V70geRwin

Zeker leuk en een eer om de Volvo Cave te mogen betreden.

Redolpho bedankt voor de velgen en ze halfweg te brengen  :eusa_clap:

t5joost

Ziet er netjes uit henk.
Ik zal opzoek gaan naar een s70r om te demonteren😁 haha

Dekkie

Was zeker weer ff gezellig jullie gesproken te hebben.
Mooie foto's!

cornelis-b

Vanmiddag even de R teller platen omgezet, met de how-to van Daanium was het echt appeltje eitje. Twee schroefjes los waar de ontvanger van de CV mee vast zit en dan klik je zo alle lipjes los en pak je het "glas" er af. De drie platen zitten vast met elk 2 schroefjes, schroefjes er uit en je wipt zo de platen er uit, ze zitten met steek contacten in het tellerblok, platen gewisseld en de handel weer gemonteerd. Bovendek verwijderen is meer werk dan de platen overzetten :eusa_dance:

Ik ben er happy mee.

Zeg maar Henk tegen mij

t5joost

Ziet er ook weer gaaf uit henk.

elianmars

Wijzertjes los gehad, Henk? De temperatuurmeter staat niet helemaal op 3 uur.

Mijn wijzer klopt ook niet. Is al twee jaar zo. Nog altijd geen zin gehad om het even te opnieuw te doen.......  :eusa_shifty:

UserID6342

Kijkt weer netjes, maar blijf moeite houden dat de x70 klokken geen turbodruk meter hebben, vind het echt een zogenaamd 'blotebillengezicht' en kan er niet aan wennen helaas.....

henry classic v70

Veel mooier met blauwe R-platen :eusa_clap: :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: elianmars op 02-06-2014 18:38:30
Wijzertjes los gehad, Henk? De temperatuurmeter staat niet helemaal op 3 uur.

Mijn wijzer klopt ook niet. Is al twee jaar zo. Nog altijd geen zin gehad om het even te opnieuw te doen.......  :eusa_shifty:

Nee geen wijzers los gehad maar de wagen was koud en even een rondje om om te kijken of het allemaal werkte. 3,8 kilometer gereden dus nog niet op temperatuur.

Zeg maar Henk tegen mij