StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: Sbv op 04-07-2014 09:08:38
Dit weekend zelf een volle agenda, lekker veel auto zitten denk ik

Maak de doos maar eens open, dan zie je dat je hem er in 10min in hebt zitten. ;D
Auto zitten ja dat doe ik ook genoeg...
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maruska

Heerlijk zo'n verhuisbus, lekker ruim voorin ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Inmiddels alweer ietsje minder ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Vanmorgen om 0700 met Sander en André (Titandré/magere Obelix) bij het oude huis afgesproken. Even koffie gedronken en om 0715 begonnen de auto in te laden. Drie trappen af, dat was een beetje sjouwen en om 0755 naar IJsselstein gereden. Sjouwen ging erg snel met hulp en inzicht van opperverhuizer André, qua tillen kon ik het wel bijhouden maar ik zweette me een ongeluk en hij loopt met welgeteld zes zweetdruppels rond  8).

Om 0845 stond alles op zijn plek en zaten we aan de koffie en de Bosche Bollen. Jammer dat Ries er niet was, ik had ze speciaal voor hem gehaald  :evil: .

Mark kwam tegen negenen aanrijden. Sander ging naar Bouke en André richting vakantiebestemming, Mark heeft (met een beetje hulp van mij) de electra in de garage voor zijn rekening genomen. Ondertussen kwam LouisXIV even aanrijden (sorry, volgende keer maak ik wat meer tijd voor je en maak ik ff koffie voor je) en eind van de middag toen de kluswerkzaamheden bijna klaar waren kwamen MarcoV en Marjolein nog ff op de koffie. Erg gezellig weer!

Net nog even de garagevloer goed geveegd en wat afgeplakt, morgen wordt het pisweer dus ga ik de garagevloercoating aanbrengen. Gisteren heb ik hoge plinten in de hele woning geplaatst  (85 meter  :azn:) en ik had nog een stapeltje over. Deze plak ik mooi in de garage als de vloer klaar is, scheelt weer een hoop afplakwerk én heb ik nette plinten in de garage  ;D.

:)

André, Mark, Sander, onwijs bedankt voor jullie hulp  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

StefanCJ

Plinten. Wel nog even naden dicht maken.

Busje vol.

Zo van de laadklep naar de eerste etage:

Klaaaaaaaar:

elianmars

Het is maar goed dat ik niet ben gekomen. Ik had alleen maar in de weg gestaan :P

Ik vond het ook een beetje vroeg voor een zaterdag  :eusa_shifty:

peteRRR

Netjes die hoge plinten en een mooi buitenplaatsje/tuin.
En de totempaal is ook mee ( object in de hoek ),...nou dat belooft wat. ;D

Veel plezier iedereen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MarcoV

Echt leuk huis, geniet er van samen!

MarcoV

Sbv

Graag gedaan Stefan. Vroeg opstaan is nooit een probleem en we waren mooi op tijd klaar zo

maruska

damn, die kale plek is toch wel erg goed te zien zo ;D
doet de verlichting het nog stefan ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 06-07-2014 02:06:55
damn, die kale plek is toch wel erg goed te zien zo ;D

Bedoel je die van jou, of van Sander?  ;D

Mooi dat jullie geholpen hebben, mannen!  :eusa_clap:

UserID25761

Waar haar groeit zitten geen hersens  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: NickGR op 06-07-2014 13:58:53
Waar haar groeit zitten geen hersens  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Ja, jouw kale plek is wat groter  ;D

UserID25761

Daarom ben ik ook zo slim  :eusa_angel:

StefanCJ

Vandaag alle plafondlampen weggehaald, vorige bewoner heeft ze allemaal laten hangen. De spuiter komt over een week dus dan moet alles eraf. Marit is halverwege de middag naar de Hornbach gegaan en zodoende had ik tijd voor de vloer in de garage.

Spul is Fubotec Pox, een 2-componenten vloercoating bestand tegen van alles en nog wat. Mengen is een beetje een gedoe omdat het op gewicht moet en mijn weegschaal een beetje raar doet. Ik heb nu de eerst laag aangebracht, morgenmiddag doe ik de tweede laag en dan moet het goed zijn.

Lekker rrrrrrollen:

Klaar:

:)