B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Ja ik ben blij dat hem niet gelijk in de fik heb gestoken maar het scheelde niet veel ;D

HJBiemond

'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

leons850

Citaat van: Bouke op 19-08-2014 21:12:32
Ja ik ben blij dat hem niet gelijk in de fik heb gestoken maar het scheelde niet veel ;D

Gelukkig niet. ;D
Zo wel doe ff een belletje weet nog  wel een paar delen waar ik wel belang bij heb. :angel:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Citaat van: Bouke op 19-08-2014 21:12:32
weer niets te demonteren...

Van de week de bobines en dan ga je eens rijden ipv steeds te klussen aan de auto

Bouke

Ja rijden :eusa_shifty: klussen is ook leuk maar dan aan andere auto's ;D

leons850

Citaat van: Bouke op 20-08-2014 09:19:19
Ja rijden :eusa_shifty: klussen is ook leuk maar dan aan andere andermans auto's ;D

;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Vanavond kwam Sander met de bestelde penbobines langs. Dus de bobines van de laserblue konden er weer uit en de nieuwe er gelijk in. Ook de test tcv van Léon er weer uit en mijn eigen er weer in gezet. Ook vandaag kontakt gehad met Sebastiaan Schutten en volgende week mag het doppie voor een anabolekuurtje  :eusa_dance:   Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden  :eusa_drool:
San bedankt weer voor het lenen en brengen van de penbobines  :eusa_clap:

Sbv

Graag gedaan Bouke. Ik kan nu ook weer normaal rijden met de LBP. Auto was het niet gewend om een week stil te staan ;D

Marc O.

Citaat van: Sbv op 22-08-2014 22:40:14
Graag gedaan Bouke. Ik kan nu ook weer normaal rijden met de LBP. Auto was het niet gewend om een week stil te staan ;D

Is ie alweer vies genoeg? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Vandaag was de grote dag dat ik naar Schutten zou gaan om te chippen. De dag begon al lekker , was ik bij Lopik ben mijn medicijnen vergeten pfffff.  Naja dat was een half uurtje later maar dat was geen probleem zei Sebastiaan. Daar aangekomen eerst ff kletsen en een bakkie gedaan.  Daarna ging het gebeuren,  maar dat liep anders.  De dop had weer iets verzonnen waardoor het chippen niet lukte , wat Sebastiaan ook probeerde hij liet zich niet chippen. Nu gaat er maandag weer oem software in want hij rijd nu ook niet meer dat kreng. En daarna gaat Sebastiaan er mee naar Fastech om het daar te laten doen.  Het was voor ons beide een domper , maar ja wat doe je er aan.
Wordt vervolgd na het weekend :eusa_shifty:

StefanCJ

Marc O.

Inderdaad balen zeg. Hopelijk lukt Fasttech het wel.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

rare eigenwijze auto heb je. Hopelijk lukt het komende maandag

Ewout Schalkwijk

Wat kan dan de reden zijn van dat weigerachtige gedrag? Is het wel je originele ECU?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-08-2014 20:48:12
Wat kan dan de reden zijn van dat weigerachtige gedrag?

De kleur van de wagen  :eusa_whistle: