B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Hij doet het prima en pakt lekkerder op en is stiller.

t5joost

goed bezig bouke. Ga je nog naar de polder meeting?

Bouke

Sbv

Mooi dat het verder gelukt is. Ik kreeg geen bericht meer dat het niet gelukt zou zijn.

Wat een naar klusje is het met die pakkingen. AWD is zo fijn, je kan nergens fatsoenlijk bij

Marc O.

Mooi dat het gelukt is. Wel een latertje geworden zo te zien  :o :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Ik mis iets...........

................... foto's? :)

:P

Citaat van: Marc O. op 04-09-2014 06:59:52
Mooi dat het gelukt is. Wel een latertje geworden zo te zien  :o :D

Daar verbaas ik me ook wel vaker over bij het klusteam ;)

Sbv

Ik was om 1 uur thuis.

Je komt er gewoon zeer beroerd bij allemaal. Haakse overbrenging zit in de weg. Niet alles wil even makkelijk los.

)()()sT

Ik kreeg de indruk dat na het chippen het eens klaar was. Maar niks hoor ::)

;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 04-09-2014 07:48:05
Ik mis iets...........

................... foto's? :)

:P

Citaat van: Marc O. op 04-09-2014 06:59:52
Mooi dat het gelukt is. Wel een latertje geworden zo te zien  :o :D

Daar verbaas ik me ook wel vaker over bij het klusteam ;)

Hierbij de enige foto die ik gemaakt heb :P

Vaak wordt het laat omdat we met een hele club zijn. Dan wordt er meer geluld dan gesleuteld. Dat was ook de reden dat we niet hebben laten blijken dat we gisteren aan de slag gingen. De pakkingen vervangen is al veel werk, bij een awd helemaal een ramp, omdat je vanaf de onderkant bijna nergens bij kunt door de haakse overbrenging.

Om 19:00 uur stond Sander bij de werkplaats. We hebben eerst bij zijn wagen de alarmsirene vervangen. Toen kon mooi het blok van DOP een beetje afkoelen. Het blok bleef erg lang warm, dus dat sleutelt ook al niet fijn.

Tussendoor kwamen Nick en Simon Koen nog langs om e.e.a. op te halen en een bakkie te doen. Was even gezellig, maar het kostte ook weer tijd.

Maar goed, het is allemaal gelukt. Het was voor mij de tweede keer dat ik de pakkingen heb vervangen en ik weet nu zeker dat het ook de laatste keer is dat ik het doe. Het is echt een takkenklus.

@Bouk: ik denk dat je maar snel een uitdeuken-zonder-spuiten dag moet gaan organiseren. Je zat gisteren telkens met je knieën op de bovenkant van de spatborden en toen je wegreed meende ik daar een aantal deukjes te zien  :eusa_shifty:

Lunadust

Uitdeuken?

Er liggen schitterende spatschermbeschermhoezen
Op de wagen...
Techneut, geen dichter.

elianmars

Citaat van: Lunadust op 04-09-2014 10:05:15
Uitdeuken?

Er liggen schitterende spatschermbeschermhoezen
Op de wagen...

Die helpen niet veel als Bouk er met zijn knokige knietjes op gaat zitten :P

Bouke

Ik zal zo eens kijken of er geen druppels op de parkeerplaats liggen, ik verwacht iig niks.
Voor foto's hebben we eigenlijk veen tijd gemaakt omdat we zo druk waren et als Marcel al zei. Eigenlijk jammer maar het was dan ook een takke werk. Er moet redelijk wat los, de turbo, olieretourleidingen , kachelslangen, luchtinlaatslang, hitte schilden , dowpipe , veerpootbrug en het spruitstuk zelf nog natuurlijk. Gelukkig ging alles wel redelijk goed los , dat dan weer wel. Er was een pakking die flink er naast blies en de andere begonnen minder te worden , dus het was geen luxe zullen we maar zeggen. 
San en Mars bedankt voor jullie hulp met fijne klusje ;D :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID25761

Ik heb ook nog een foto, :eusa_whistle: echter photobucket doet het weer eens niet  :eusa_wall:

Dan maar via dropbox  :angel:

elianmars

Bouke

Idd Nick die bucket doet het weer eens niet :eusa_wall: