B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Bouke op 25-03-2015 16:59:55
Vooral omdat er kvs en atf in is gekomen wil het weer fris hebben.

Dat is precies wat ik bedoelde ;)

Bouke

jammer van de eerdere olie wissel maar ja,dat weet je natuurlijk niet van te voren dat je het 2500km later weer moet doen :eusa_shifty:

Chris

Goed om te zien dat het opschiet Bouke! Leuk fotoverslagje ook :).

Let wel een beetje op jezelf ;). Maar fijn dat de groene snel weer zal rijden.

Bouke

ik heb me redelijk rustig gehouden ,maar ik schat dat ik hier na nog wel een dag of 3/4 last van ga krijgen. Vandaag al zware en zere armen en benen met een stevige pijn in mijn kop :-\. Maar ja als hij het dan daarna maar weer doet :eusa_shifty:

V70R^2

Doe maar rustig aan, ik ben nu eten aan het koken en kom zou jouw kant op, gaat helemaal goed komen met de auto, zorg dat als hij goed is je er ook weer van kunt genieten!

maruska

Citaat van: V70R^2 op 25-03-2015 17:21:27
Doe maar rustig aan, ik ben nu eten aan het koken en kom zou jouw kant op, gaat helemaal goed komen met de auto, zorg dat als hij goed is je er ook weer van kunt genieten!
* maruska pikt traantje weg ;D

mooi samenwerken dit, sjappoo
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Chapeau! Leuk om te zien dat het zo geregeld wordt allemaal. Succes vanavond!

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 25-03-2015 17:40:45
Chapeau! Leuk om te zien dat het zo geregeld wordt allemaal. Succes vanavond!
Mocht je je vervelen :angel:

StefanCJ

Helaas, vanavond speel ik winkeltje.

Bouke

Crossroad Motorsport

Gister rustig aan gedaan, stap voor stap uitgelegd hoe/wat/waarom want Bouke wilde er ook graag iets van opsteken.
Alles uitgebreid gecontroleerd en schoongemaakt en zorgvuldig te werk gaan, dat is het belangrijkste.
Bij het plaatsen van de nokkenassen & het klepdeksel even opletten wat je doet, cilinder 1 op bdp, zorgen dat kleppen van cil 1 gesloten blijven(dus nokken omhoog), en dan kan er met een beetje geduld niks fout gaan.
De fijnafstelling van de distributie kan prima als de boel aangedraaid is.
Ik verwacht verder ook geen problemen, Adriaan, Thierry en bouke zijn prima in staat de boel verder af te maken. En kan ik er helaas verder niet bij zijn want kom echt om in het werk (had na Bouke gister nog 'even' een spoedklus en was zodoende vanmorgen om half 7 pas klaar met werk... Het is nou eenmaal begin van het autosport seizoen).

mafvanvolvo

Net even met Bouke gebeld voor iets,had geen tijd ,DOPPIE deed het nog niet,maar de verwachtingen zijn wel hoopvol deze avond en voor de rest is het afwachten.

Groeten Ted.

V70R^2

Besloten er maar even mee te stoppen voor vanavond, voor sommigen gaat de wekker om 6:00.

Rest nog een downpipe/ontsteking en wat klein werk. Klus prognose is altijd tijd keer twee ;D In alle rust gewerkt, check, dubbelcheck.

Blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren :)

elianmars

Distributie is nu in orde?

Respect voor jullie inzet!  :eusa_clap:

cornelis-b

Echt geweldig hoe de inzet van mede forum leden is om dit "project" weer tot een goed einde te brengen. Het is echt geweldig dat er zoveel hulp is  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien