Re: Van S naar V naar Sneeuwwitje.

Gestart door knoertS70, 23-09-2013 11:21:04

Vorige topic - Volgende topic

knoertS70

Zo, de S70 heeft plaats gemaakt voor een V70N t5 AT. Man wat rijdt dat. Moet nog wel wat aan gebeuren maar daar was de prijs ook naar. Zodra ik hem gewassen heb plaats ik wat foto's.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

knoertS70

Zoals beloofd wat foto's van onze nieuwe bolide. Man wat is dat rap. Ik blijf grijnzen ;D

Zoals te zien is er onder de kap nog wel het een en ander te poetsen. De buitenkant trouwens ook.

Ik ben er blij mee.

UserID6342

knoertS70

Dank je Dirk. Als m'n linkerpoot z'n werk was blijven doen had de S70 van mij niet weg gehoeven. Maar nu ik dit torretje heb gevoeld ben ik toch wel erg blij.

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Volvoboy

Mooi ding :) Mooie kleur ook :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Rijdt toch wel lekker hè, zo'n N  8)

En het kan nog wel wat rapper, hoor  :angel:

knoertS70

Citaat van: elianmars op 23-09-2013 19:08:55
Rijdt toch wel lekker hè, zo'n N  8)

En het kan nog wel wat rapper, hoor  :angel:

Ik weet het, ik weet het. Eerst maar even zo. Ik moet de laatste boetes van de S70 nog betalen. Maar het staat wel in de planning voor volgend jaar.

Julian

250 PK is al vlot hoor, Rica chippie erin en hij gaat helemaal als de brandweer  :evil:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

elianmars

Citaat van: Julian op 23-09-2013 19:21:45
250 PK is al vlot hoor, Rica chippie erin en hij gaat helemaal als de brandweer  :evil:

Of MTE. Of Fasttech.

:P

knoertS70

Fasttech maakt er "maar" 285 pk van. Ik ga me er volgend jaar wel eens in verdiepen. Ervaringen zat hier op het forum.

elianmars

Citaat van: knoertS70 op 23-09-2013 19:29:21
Fasttech maakt er "maar" 285 pk van.

Standaard misschien, ja  :angel:

Easterboy

Rica claimt met een standaard chip 310pk en 430nm... Is dat wat realistisch?
Ik vind het verschil nogal groot vergeleken met bijvoorbeeld een Fasttech.

Keurige wagen btw! Rijdt inderdaad fijn. Ik heb ook zoiets, maar dan geen estate, en een andere kleur.. ;D

blauweroffel

Venetian Red is een mooie kleur voor deze auto.
Een paar alu tellerringen geeft alweer een heel ander uitzicht over het instrumentarium......

Als je die zoekt.... ;D
Monteren in 15 minuten

mooie auto!!!

BR

cornelis-b

Nette wagen John en je had het me al verteld door de foon hoe happy je bent met de 250 Paarden onder de kap ;D Kan me er wel wat bij voorstellen, een beetje power is altijd leuk en als je wil krijg je meer dan genoeg fanmail  :eusa_shifty:

Binnen kort eens de machine er op zetten dan kan ie glimmend de winter door, spreken we nog wel af.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien