Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

FrankvdAa

Citaat van: R.Bijl op 22-12-2013 15:47:17
Citaat van: elianmars op 27-11-2013 15:03:01
And Sirmione it is!  :D  :eusa_dance:

Edit: Zojuist de hotelovernachtingen in Kopenhagen geannuleerd. Misschien volgend jaar weer die kant op  :)

sirmione is mooi, 2 jaar geleden ook doorgelopen.....indrukwekkend...

welke periode?

wij gaan voor de 3e keer naar caorle in italie op een supercamping!

www.pradelletorri.it

Die camping ziet er goed uit, maar alleen per 7 dagen te reserveren. Wij zijn voornemens om 10 dagen te gaan, maar op veel plaatsen moet je per 7dgn reserveren. >:(

Iemand nog tips voor leuke campings in Noord Italie? Bij voorkeur aan zee, maar dat is geen vereiste.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Domaso

Citaat van: FrankvdAa op 14-01-2014 21:35:07
And Sirmione it is!  :D  :eusa_dance:

Edit: Zojuist de hotelovernachtingen in Kopenhagen geannuleerd. Misschien volgend jaar weer die kant op  :)

welke periode?

www.pradelletorri.it

Die camping ziet er goed uit, maar alleen per 7 dagen te reserveren. Wij zijn voornemens om 10 dagen te gaan, maar op veel plaatsen moet je per 7dgn reserveren. >:(

Iemand nog tips voor leuke campings in Noord Italie? Bij voorkeur aan zee, maar dat is geen vereiste.

Kijk eens in Domaso. Bijvoorbeeld camping Gardenia of Northwind. Ben jaren gast geweest op Gardenia. Camping is 2 jaar geleden gesplitst in Gardenia en Northwind. Ligt aan het schitterende Comomeer. 100 km ten noorden van Milaan. 50 km van Lugano en 130 km naar de Stelvio Pass. Domaso ligt 'n kleine 900 km van Limburg.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Driven2Shine

Dit jaar wederom naar hetzelfde in Zuid Frankrijk met genoeg spare parts om zelf de boel te kunnen repareren.
En hopenlijk kunnen we deze keer wel wat zien van de omgeving ipv 1x een grote supermarkt :D

glenfiddich1983

Met mijn partner: geen idee nog.

Met vrienden: in augustus de Cannonball Run, naar Italië! Inmiddels druk aan het filosoferen over een auto!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

marc-850

Wij denken voor komende zomer aan een vakantie naar Gambia.

Iemand ervaring met dit land en evt. suggesties?

cornelis-b

De plannen zijn een week of vier parapente in de buurt van Bourg St. Maurice Frankrijk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

CleVol

Citaat van: reneetje op 20-11-2013 22:47:16
Als je een klein budget hebt , dan zijn de municipal campings langs de Franse kust een aanrader.

Bijvoorbeeld op het schier eiland Ile de Re ....

http://www.realux.nl/images/pont.jpg

Zeer de moeite waard op een 1000 km van Utrecht.

Goed idee, ga ik denk ik in het voorseizoen eens doen met de camper.

Galactica

Een week Tunesië (niet echt vakantie meer hobby gerelateerd .Nee, niet volvo (mar daar over later meer.
En naar Rhodos.

TonV70R

Citaat van: widebody op 22-12-2013 14:11:31
Citaat van: )()()sT op 22-12-2013 14:00:50
Ik zou nog niet weten wat we gaan doen en hoe/wat/waar ;)

www.gitzenweilerhof.de ?
;)

Jullie kunnen voorlopig nog in het voor- of naseizoen. Scheelt geld en drukte ;D

Ik ben er zo'n 18 jaar geleden ook eens geweest.
Het mooiste was de vaatwasser op de camping voor 1 DM ;)

We stonden toen op een groot veld met onze 6 persoonsbungalow tent. Na een week hadden we het gezien daar. Op een gegeven moment stond er een soort circustent midden op het veld met een grote groep kinderen erbij, kleine tentjes rondom de tent en wij konden zigzaggen met de auto om de tentjes naar onze tent. wel leuk met achterwielaandrijving ;)
Snel weg daar, daarna nog een lekker weekje aan de Moezel gestaan, even bijkomen van een weekje Lindau.

Is natuurlijk wel zo'n 20 jaar geleden en als ik nu de foto's op de website kijk ik er wel eea veranderd. Zo te zien in het voordeel.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

widebody

Citaat van: TonV70R op 21-01-2014 20:37:46
Citaat van: widebody op 22-12-2013 14:11:31
Citaat van: )()()sT op 22-12-2013 14:00:50
Ik zou nog niet weten wat we gaan doen en hoe/wat/waar ;)

www.gitzenweilerhof.de ?
;)

Jullie kunnen voorlopig nog in het voor- of naseizoen. Scheelt geld en drukte ;D

Ik ben er zo'n 18 jaar geleden ook eens geweest.
Het mooiste was de vaatwasser op de camping voor 1 DM ;)

We stonden toen op een groot veld met onze 6 persoonsbungalow tent. Na een week hadden we het gezien daar. Op een gegeven moment stond er een soort circustent midden op het veld met een grote groep kinderen erbij, kleine tentjes rondom de tent en wij konden zigzaggen met de auto om de tentjes naar onze tent. wel leuk met achterwielaandrijving ;)
Snel weg daar, daarna nog een lekker weekje aan de Moezel gestaan, even bijkomen van een weekje Lindau.

Is natuurlijk wel zo'n 20 jaar geleden en als ik nu de foto's op de website kijk ik er wel eea veranderd. Zo te zien in het voordeel.

Ik weet niet hoe het toen was, maar 2012 waren we net na de pinksteren en voor de zomerdrukte daar. Leuke camping en in de drukke weken animatieteam die alles uit de kast haalt voor de kids.

We gaan 't deze zomer zien!

Domaso

Wederom (voor de derde keer) +/- 3 weken zomervakantie gereserveerd op Natur Camping Langenwald bij Freudenstadt. Kleine camping (zo'n 70 plaatsen) in het Zwarte Woud. Gerund door familie die zeer klantgericht is. Luxe en zeer schoon sanitair. Redelijke prijzen en maar 460 km vanuit Zuid-Limburg.

http://www.camping-langenwald.de/nl/
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

MarkJJR

Citaat van: Domaso op 21-01-2014 21:28:35
Wederom (voor de derde keer) +/- 3 weken zomervakantie gereserveerd op Natur Camping Langenwald bij Freudenstadt. Kleine camping (zo'n 70 plaatsen) in het Zwarte Woud. Gerund door familie die zeer klantgericht is. Luxe en zeer schoon sanitair. Redelijke prijzen en maar 460 km vanuit Zuid-Limburg.

http://www.camping-langenwald.de/nl/

Niet eens naar Domaso? Is een dorpje aan het Comomeer, ooit een heerlijke vakantie gehad!
Zeker de moeite waard om eens op te zoeken!

Broabander

Citaat van: Domaso op 14-01-2014 21:59:29
Citaat van: FrankvdAa op 14-01-2014 21:35:07
And Sirmione it is!  :D  :eusa_dance:

Edit: Zojuist de hotelovernachtingen in Kopenhagen geannuleerd. Misschien volgend jaar weer die kant op  :)

welke periode?

www.pradelletorri.it

Kijk eens in Domaso. Bijvoorbeeld camping Gardenia of Northwind. Ben jaren gast geweest op Gardenia. Camping is 2 jaar geleden gesplitst in Gardenia en Northwind. Ligt aan het schitterende Comomeer. 100 km ten noorden van Milaan. 50 km van Lugano en 130 km naar de Stelvio Pass. Domaso ligt 'n kleine 900 km van Limburg.

Denk dat 'ie daar z'n nickname van heeft
;)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

MarkJJR

Had idd niet zo ver terug gebladerd...

hathü

Naar Honfleur in France, met de kinderen en kleinkinderen vieren dat mijn vrouw 40 jaar met mij getrouwd is ;). hoe houd ze het vol  :eusa_doh: