Project C70 T5

Gestart door Sándor01, 02-01-2014 01:27:31

Vorige topic - Volgende topic

SB T-5R

Mooie auto Sandor!

Toevallig ook Hongaarse achtergrond  ;)?

Sándor01

Citaat van: SB T5-R op 02-04-2014 11:33:02
Toevallig ook Hongaarse achtergrond  ;)?

Afgezien van mijn voornaam, het feit dat ik van goulash hou en ooit eens op vakantie ben geweest richting het Balatonmeer en daar een koelkast magneet heb gekocht, houdt mijn Hongaarse achtergrond hier verder op. ;)
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

Sándor01

Gisteravond op de terugweg vanuit Delft richting Utrecht een "dikke kak!' moment.  :eusa_wall: :eusa_wall:

Auto loopt wederom op 4 cilinders... ik heb nog geen 2000 kilometer met het nieuwe blok gereden, auto staat in de garage, morgen maar eens kijken wat voor ellende eruit komt. Ik hoop op een rotte bougie o.i.d. en niet weer op een gebroken klep....  :eusa_pray: :eusa_pray:

Sándor01

Goed, na een tijdje van afwezigheid... weer terug! Probleem was wederom een kapotte klep...  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Kop eraf, die gereviseerd en nu toch alles open lag de auto meteen maar eens aan de chip onderworpen.

Ze gaat nu sneller als de brandweer!  ;D ;D ;D

Waarom heeft mijn afwezigheid zolang geduurd, ik had in de tussentijd ook nog een andere klusjes. Namelijk het reviseren van een versnellingsbak van een Ruska Super Buggy. Die is nu klaar en rijdt ook weer als een zonnetje!

Tussendoor kwam er ook nog iemand langs met het verzoek om de airbagmodule te vervangen van zijn S40 2004.

En kon ik een Peugeot 206 onder handen nemen van iemand die als een varken is voor zijn auto.

Heb ik dan niks aan mijn C70 gedaan, jawel ik heb er de eland stickers op geplakt.

BoudewijnB

Hee man! Jij ook hier!! ;D

Sándor01

Citaat van: BoudewijnB op 06-07-2014 11:03:24
Hee man! Jij ook hier!! ;D

Ja nog steeds, onkruid vergaat niet! ;D  Alleen ben ik de laatste tijd te druk met andere klussen om regelmatig wat te posten. :eusa_whistle: