Re: N dendert door

Gestart door kulk, 14-01-2014 09:13:05

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Volvoloos....

kulk

Foto's staan er weer op  :eusa_wall:

Net besloten om deze zomer weer naar Macedonie te gaan, met de auto wel te verstaan, dus dat wordt
een mooi ritje  8)

UserID6342

Het is en blijft een mooie auto Remco  :eusa_clap: :eusa_clap:

StefanCJ

Mooie auto. Wel foto's plaatsen van Macedonië hoor, wij gaan er ook nog een keer naartoe op vakantie (met de auto uiteraard). Ga je naar het meer van Ohrid?

kulk

Ja Ohrid en wat familie bezoeken in Prilep.

Gewoon doen joh, wij gaan voor een week of drie dus dan is het we de moeite waard om te rijden vinden wij.

Weekje tussendoor met vliegtuig is ook leuk hoor, schitterend land en voor zover ik heb vernomen nog steeds goedkoop ook

StefanCJ

Een collega van me is vorig jaar geweest en vond het geweldig. We wilden een paar jaar geleden gaan maar Marit was toen redelijk ver in haar zwangerschap, toen dat hele stuk rijden met elk half uur plaspauze zagen we niet zo zitten  ;D.
Volgens mij wilden we naar hotel Granit toen.

blauweroffel

Kentekenplaten met oplegletters maken het plaatje wel af... :D

BR

kulk

Citaat van: blauweroffel op 18-05-2016 22:14:36
Kentekenplaten met oplegletters maken het plaatje wel af... :D

BR

Heb je gelijk in, alleen is het jammer dat ze hier in Amsterdam elke keer je plaat half aan gort rijden bij het inparkeren

kulk

JA! Weer wat leven in dit blog blazen  ;D

Ik ben weer in de markt voor een roffel  :eusa_dance:

De N blijft voorlopig nog even want die bevalt goed!

Tijdje in een Berlingo gereden als tweede auto gereden maar dat was het toch niet helemaal en die verrekte roffels blijven maar lonken joh  ;D
Berlingootje heb ik maandag verkocht en vanavond ga ik gelijk kijken voor een V70 10 klapper, deze:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/f_automodel-V70/mooie-v70-in-goede-staat-168591797.html?sr_ab=0&no_qs=True&local-postcode=1076&local-distance_value=5

Ziet er volgens mij wel aardig uit en van eerste eigenaar, als er enigszins onderhoudshistorie bijzit en hij rijdt goed dan neem ik hem zo mee denk ik nadat ik wat afgedongen heb natuurlijk  ;)

Hopelijk kan ik snel weer wat leuk nieuws posten hier

kulk

Gekocht!

Maandag of dinsdag ophalen  :eusa_dance:

850blues

Welkom terug, 't blijft mooi spul hè zo'n echte10 kleppert ;D

Ziet er op de foto's netjes uit. 'k Ben benieuwd wat de to-do lijst is/wordt, maar lees dat hier vast nog wel.
Veel plezier er mee!
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

kulk

Het blijft zeker mooi spul!

Gemeen van de verkoper ook om dat ding in een parkeergarage te zetten en hem dan daar te starten, dat geluid blijft zo lekker  ;D

Lijkt op zich een heel nette auto, ik heb niet veel technische kennis maar dit is wel mijn 3e classic dus weet wel een beetje waar ik naar moet kijken en hoe hij hoort te rijden. Afijn, ding zag er netjes uit, bijna compleet ingevuld onderhoudsboekje erbij, reed goed dus toen was ik snel om. Mooi rond prijsje gemaakt en deal gesloten.

Mooi is ook dat de verkoop van de Berlingo 200 euro meer opbracht dan wat deze auto kost, bezuiniging dus  ;D

V70geRwin

Gefeliciteerd, die perfo's staan hem prachtig  :eusa_clap:

kulk

Inderdaad een nette combinatie, alleen heeft een of andere idioot er slaglood opgemept  :eusa_wall:

Eerste to-do dus  ;D

Nee hoor, eerst maar eens rijden en dan kijken we verder

kulk

Vaag, krijg het niet voor elkaar met die foto????