Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Toen ik mijn iPhone ophaalde vorig jaar september werd die geleverd in een klein doosje net iets groter dan de iPhone zelf. Is dat alles? Geen boekje erbij? "Nee meneer, da's niet nodig, 't is een Apple." Ik kon eventueel de handleiding van de site downloaden maar dat bleek idd niet nodig.
Zojuist komt mijn collega binnen met z'n nieuwe Galaxy S binnen. "Ik snap er nog niet veel van.". Ergens doet Apple dus wel iets goed. :)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Tot mijn stomme verbazing heeft m'n pa ook een Galaxy S nogiets gekocht. Nu is ie altijd wel van de moderne technologische dingen, maar na een heel weekend prutsen heeft ie het nog steeds niet voor elkaar gekregen om al z'n contacten over te zetten. Voorzichtige conclusie: echt gebruikersvriendelijk is het ding niet.

Chris

Citaat van: FGG op 31-05-2011 08:15:01
Toen ik mijn iPhone ophaalde vorig jaar september werd die geleverd in een klein doosje net iets groter dan de iPhone zelf. Is dat alles? Geen boekje erbij? "Nee meneer, da's niet nodig, 't is een Apple." Ik kon eventueel de handleiding van de site downloaden maar dat bleek idd niet nodig.
Zojuist komt mijn collega binnen met z'n nieuwe Galaxy S binnen. "Ik snap er nog niet veel van.". Ergens doet Apple dus wel iets goed. :)

Ik vind dat wel mooi aan Apple, het zegt wel wat.

Ik wil eigenlijk nogsteeds de 4G... zit alleen een beetje met welk abonnement, bij welke provider en hoeveel ik moet bijbetalen. Eigenlijk wil ik er geen cent bijleggen, ze verdienen genoeg aan me ;).

animalT5R

alles is net even anders en even wennen,iedere fabrikant heb ze eigen dingen die wel en niet goed zijn.
Als het goed is krijg ik ook een dezer dagen de SGSII binnen,en gaat de aifoon 3 eruit,vrienden van me zijn ook van aifoon naar Samsung gegeaan,hadden ze eerder moeten doen was het respons,geen geklooi met itunes,apps die je moet kopen terwijl die bij android gratis zijn etc etc..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Wout309t

Ik zou het liefs een 4g hebben, maar ik vind hem gewoon te duur. Dus het gaat ws ook een samsungetje of htctje worden..
2011 V70 2.0T R-Design MT

Chris

Citaat van: Wout309t op 31-05-2011 08:58:58
Ik zou het liefs een 4g hebben, maar ik vind hem gewoon te duur. Dus het gaat ws ook een samsungetje of htctje worden..

Ik ga toch eens praten bij T-mobile denk ik. Ik heb nu Vodafone, en die abonnementen zijn ineens een stuk minder interessant.

Als ze me als klant willen moeten ze me een goed aanbod doen... kan het allicht proberen.

animalT5R

Citaat van: Wout309t op 31-05-2011 08:58:58
Niet omdat ik nu een Samsung heb gekozen,maar me vrouw heb een HTC en die heeft nogal problemen met het koel houden van de accu,als ze een minuut of 10-15 op b.v. Whats App zit via Wireless of 3G,dan word de accu zo heet dat het geval uitvalt en 20min niet meer aan wil.Gaat om een HTC Desire.

WYD

Iemand een goeie vervanger voor de G1/HTC Dream?
Ben dat ding echt helemaal zat! En dan met name het Android besturingssysteem wat de ene toepassingsfout na de andere maakt, uit zichzelf uitschakelt en/of opnieuw opstart, verbinding met netwerk niet toestaat etc. etc.
Iphone valt af, want ik wil zoiezo een telefoon hebben met miniusb ingang, zodat die compatible is met de rest zonder dat ik weer extra kabels nodig heb.

Enige eisen:
- miniusb-poort
- Wifi, 3G
- Camera

Liefst ervaringen van een half jaar of langer, want elke telefoon doet het het eerste half jaar, daarna begint de ellende meestal pas.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

animalT5R

Citaat van: WYD op 28-06-2011 17:36:18
Ben dat ding echt helemaal zat! En dan met name het Android besturingssysteem wat de ene toepassingsfout na de andere maakt, uit zichzelf uitschakelt en/of opnieuw opstart, verbinding met netwerk niet toestaat etc. etc.
Iphone valt af, want ik wil zoiezo een telefoon hebben met miniusb ingang, zodat die compatible is met de rest zonder dat ik weer extra kabels nodig heb.

Enige eisen:
- miniusb-poort
- Wifi, 3G
- Camera

Liefst ervaringen van een half jaar of langer, want elke telefoon doet het het eerste half jaar, daarna begint de ellende meestal pas.
Eelco,heb ej dat ding al eens een complete software reset gegeven?
Aman heb een HTC Desire en die had problemen met ineens uitgaan,HTC gebeld en na de software reset gaat het een heel stuk beter,en misschien een software update erachter aan?

Misha

Citaat van: FGG op 31-05-2011 08:15:01
Of heeft gewoon standaard ernstig beperkte functionaliteit. Alles wat aan handigheidjes op die andere toestellen staat moet je voor een aifoon kopen bij de AppStore.
En voor Itjoens kun je geen handleiding schrijven.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Rayman

Sinds kort HTC Desire Z. Ben nogal gek met een qwerty-toetsenbordje (mail, etc.). Wilde graag een android-toetsel, dus de keuze was ineens niet meer reuze... :)
Bevalt prima.

Taranis

Enige eisen:
- miniusb-poort
- Wifi, 3G
- Camera

Blackberry. Ik heb een 9700 Bold, nu iets meer dan een half jaar. Doet het nog steeds prima, mits je 'm eens in de paar weken een keertje opnieuw opstart. Minpunt vind ik de beperkte accu capaciteit.

Edit: dat is micro-usb ipv mini-usb. Voor 8 euro heb je een verloopje.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 28-06-2011 20:14:40

Enige eisen:
- miniusb-poort
- Wifi, 3G
- Camera

Blackberry. Ik heb een 9700 Bold, nu iets meer dan een half jaar. Doet het nog steeds prima, mits je 'm eens in de paar weken een keertje opnieuw opstart. Minpunt vind ik de beperkte accu capaciteit.

En die Nokia dan, die niet wilde zwemmen? :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 28-06-2011 20:17:47
Citaat van: Taranis op 28-06-2011 20:14:40

Enige eisen:
- miniusb-poort
- Wifi, 3G
- Camera

Die is verdronken?
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 28-06-2011 20:18:22
Citaat van: viking_in_shorts op 28-06-2011 20:17:47

Die is verdronken?

Zover was ik ook al. Ik vroeg me eigenlijk meer af wat het verhaal erachter was ....