Re: Martijns 855 T5 en T-5R

Gestart door Mvh, 18-05-2014 22:11:57

Vorige topic - Volgende topic

portlock

Kijk, mooi werk hokkie!

Mooi ook dat die t5r weer in goede handen is. Bij mijn t5r zaten ook die tuning lampen erin achter.
Vind hem nog aardig staan achter icm normale schokkers en nivomat veren. Liggen de originele matten er nog in?
Hoeveel KM staat er op de klok?
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

V70geRwin

Erg mooie werkplek, wil ik ook  ;D
En leuk die T-5R, er staat nog een mooi setje titans in de verkoop sectie om hem weer origineel te maken!

classicT5

Wow, das een erg mooie werkplek met goede uitrusting erbij. Veel sleutelplezier!

Mvh

Bedankt allemaal! En m'n werkplek is nog niet eens af haha ;D

De T-5 R heeft volgens de teller 236000 gelopen. Wat er van waar is weet ik niet. Maakt mij ook niet heel veel uit. Alles wordt toch grondig na gekeken en zo nodig vervangen.

Er liggen gewone matten in helaas. Alleen de handleiding is er nog. Mapje is helaas weg. Laatste 4 jaar heb ik het onderhoud wel van.

Nog een paar naast elkaar:

XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

Thys

Verdikke wat heb je daar een mooie schuur staan :eusa_drool: Zoiets wil ik hier ook nog een keer gaan bouwen. Zit er nog iets van isolatie in, of is het binnen ongeveer net zo koud als buiten? :D

Mvh

Thanks! Muren zit een ruimte van 15 cm tussen en zij geisoleerd. Net als de deuren. Plafond zijn we nu mee bezig. Vloerverwarming moeten we nog aansluiten en dan hoop ik dat het lekker warm is ;)
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

Levi_r

Vandaag mijn uitlaat laten vervangen door Martijn, inderdaad wat een mooie werkplek! Thanks nog btw :)
Projector inbouw part I 
850 2.5i 10V Lpi '97 Dark Grey Metallic | 850 2.5i 10V Lpi '95 Dark Olive Pearl | V70 2.5i 20V Lpi '00 Nautic Blue

Mvh

Geen dank! Je kan weer zonder oordoppen rijden ;D
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

Mvh

Zo. Eindelijk weer wat tijd voor de wagen.

Vorige week alle koelslangen en radiateur vervangen. Lekte allemaal naar buiten toe. Nu alles nieuw en mooi dicht.

Zondag de 320 remmen gemonteerd. Gelijk die van robbie gedaan:

Remt super en ziet er mooi uit!
Daarna nog even met de turbo en pijp bezig geweest. Downpipe gekocht. Zat alleen vol met plaklassen dn rotzooi. Flens eraf geslepen. Binnenkant helemaal uit lopen frezen. Flens er weer netjes aangelast en alles afgewerkt:

Voor:

Na:

Even een keer goed warm laten worden en je ziet het niet meer ;)

De blauwe injectoren laten reinigen en testen. Verschillen nu nagenoeg niks meer. Binnenkort alles eronder bouwen en op naar schutten  ;D
Maandag ook nog even bij het volvodrive event geweest. Was gezellig!

En de werkplaats vordert ook gestaag:

Tot updates!
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

leons850

De auto en de remmen had ik maandag al gezien.
Maar die werkplaats nog niet!  :o

Die is wel mooi geworden zeg, so!  :eusa_clap:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Robster480

Remmen erop klussen ging mooi ;D Worden er zelfs handig in.
Alleen even stoeien met nieuw flensje aan de remleiding, maar ook dat is gelukt.

Mooie werkplaats zo, maar nog lang niet klaar begreep ik ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

henry classic v70

Citaat van: Robster480 op 18-05-2016 09:22:56
Remmen erop klussen ging mooi ;D Worden er zelfs handig in.
Alleen even stoeien met nieuw flensje aan de remleiding, maar ook dat is gelukt.

Mooie werkplaats zo, maar nog lang niet klaar begreep ik ;D

...en alles staat er ook gewoon; banden apparaat, balanceer apparaat etc.  :eusa_clap:
Een "professionele" hobbyist kan hier best jaloers op zijn/worden  :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Died850

Mooie foto's van je T-5! en wat een heerlijke werkplek ;). Hoe staat het met de T-5R?

classicT5

elianmars