855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

gero

je zal er geen spijt van krijgen, ik rij al jaren met xenon (6000 K),sinds kort ook in het groot licht (8000 K).

Misschien past xenon niet zo bij onze auto"s, maar een stukje veiligheid is voor mij ook belangrijk, je heb gewoon veeel

meer licht.

niet vergeten om bij Yits een inschakelingvertraging relais te monteren, beter voor je balasten.

groet

Audy

cornelis-b

Vanmiddag zijn we even bij Rick ( RickGriem ) langs gereden die even de xenonlampen heeft gemonteerd, voor mij was dit allemaal nieuw maar achteraf eigenlijk heel simpel :D

Vanmiddag ook gelijk de stadslichten voorzien van witte leds want de standaard lampjes pasten absoluut niet meer bij het witte xenon licht. Het is echt een geweldige verbetering, dat ik dit niet eerder heb aangeschaft, zonder bril gewoon een super goed zicht. Denk dat ik ze ook maar in groot licht ga plaatsen. Mistlampen worden ook voorzien van H1 leds zodat alles wit licht heeft aan de voorkant.

Een paar foto's bij daglicht

En toen was het al aardig donker

Zelfs het gras is groen in het donker

Nog een klein filmpje, klik op het plaatje

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Silverarrow

Ziet er goed uit! De koplamp is ook mooi, volledig "gevuld" met licht, bij sommige xenon conversies zie je donkere randen langs de buiten rand van de koplamp, das toch minder.

elianmars

Xenon en niet-helder glas ben ik geen fan van, maar je hebt in ieder geval wel mooi wit licht, in plaats van blauw  ;D

cornelis-b

Citaat van: elianmars op 12-11-2014 21:35:20
Xenon en niet-helder glas ben ik geen fan van, maar je hebt in ieder geval wel mooi wit licht, in plaats van blauw  ;D

Het is in elk geval veel meer licht dan wat ik verwacht had, de bril kan weer af ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

t5joost

Heb je ze wel iets omlaag gesteld?

blastaway

Ziet goed uit. Welke h waarde heb je genomen? Is dat h4?

Mvg
Sven
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

)()()sT

H1 Svennieboy...

Ik heb 4300k. in de 850... Ik twijfelde vanmiddag even het eruit te halen maar dat was me ff teveel gepiel zo tussendoor 8)

blastaway

Ow yeah! Thnx m8
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

koen.s

Mooi Henk, geeft een bak licht  8)

cornelis-b

Citaat van: blastaway op 12-11-2014 22:33:08
Ziet goed uit. Welke h waarde heb je genomen? Is dat h4?

Mvg
Sven

5000K helder wit H1

Zeg maar Henk tegen mij

Vulk

Hoe helpt een bril in het donker?

UserID6342

;D ;D Wat is er mis met blauw licht ? ;D

BBS

Citaat van: Dirk342 op 13-11-2014 07:01:18

Kost over het algemeen veel geld.... ;D ;D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 13-11-2014 07:01:18

;D ;)