855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Grappig: reed gisteren over de A9 richting zuid en mijn vrouw heeft de emirates a-380 op de foto gezet, want was zo'n "dik" vliegtuig, zag ze pas thuis toen ze emirates las op de foto....zal dezelfde geweest zijn! Die zie jij dus iedere dag!
Volvo: Mutatis Mutandis

V70R-obert

Citaat van: cornelis-b op 20-04-2015 18:26:20
Citaat van: V70R-obert op 20-04-2015 18:22:15
Mooi, ook het stuur is mooi opgeknapt. Dit ga ik van je na-apen. 

Dat mag hoor, als ik dat niet zou willen dan had ik ook niet gemeld hoe ik het heb gedaan ;D ;D
Als je nog vragen hebt stuur gerust een PB.

Het is al gelukt, dank je voor de tip, het stuur is als nieuw geworden. Ik had al zorgen en zat in voorbereiding om tijdens een meeting in 28 seconden iemand zijn stuur er uit te trekken, en op 'smoelenboek' te kijken naar iemand van 1.38 cm waarbij betrapt worden te overzien is, maar dit hoeft gelukkig allemaal niet meer..

cornelis-b

Citaat van: 855T5+ op 21-04-2015 00:39:50
Grappig: reed gisteren over de A9 richting zuid en mijn vrouw heeft de emirates a-380 op de foto gezet, want was zo'n "dik" vliegtuig, zag ze pas thuis toen ze emirates las op de foto....zal dezelfde geweest zijn! Die zie jij dus iedere dag!

De A380 komt hier bijna elke dag over in de landing en als hij weer richting Dubai vertrekt komt hij altijd over, niet elke dag zichtbaar bij vertrek hangt van de bewolking af. Toen hij net op Schiphol vloog stond ik regelmatig te kijken op de hoek van de straat of ik ging naar Schiphol. Het is een zeer imposante verschijning.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Vandaag bij Jelmar van Cross Road motorsport geweest, ik was het eindstuk onder de R al tijden spuug zat en vandaag de wissel gedaan. Het moest een beetje worden aangepast aan de uitlaat die er onlangs door Jelmar was onder gelast. Ik vind het vele malen beter staan.

Van

Naar

Dat stuk donkere pijp was om er voor te zorgen dat het bevestigingsstuk niet zou krimpen

Resultaat

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

t5joost

Netjes henk. Ziet er goed uit.

dielie850

Ziet er weer netjes uit Henk :eusa_clap:

EricL

Netjes en veel beter dan dat oude eindstuk wat er eerst op zat.

Citaat van: NickGR op 21-04-2015 19:57:33
Tja ehh mijn smaak is het niet, is niet origineel! en ik dacht juist dat je de auto origineel wil houden  :eusa_shifty:

Over smaak valt niet te twisten en ook al is deze niet origineel Volvo is het zeker wel OEM-look. Volvo heeft precies zo'n eindstuk in haar accessoirelijst gehad.

cornelis-b

Nog een paar foto's, onder mijn auto zit een catback van Cross Road motorsport met een Simons demper systeem dus dan ook het daarbij behorende eindstuk, dus wel origineel. Verder twee druppels water met origineel Volvo.

http://www.simons.se/produkt/%C3%A4ndr%C3%B6r-twin-dtm-rf/1813?categoryId=23

Zeg maar Henk tegen mij

855T5+

Mooi, lijkt op een orig. Volvo DTM eindstuk.
Volvo: Mutatis Mutandis

BBS

Citaat van: NickGR op 21-04-2015 21:17:26
als je van bovenaf kijkt vind ik het wel mooi alleen jammer dat er dus een bocht naar boven in zit  :eusa_think:
Monteer je hem ondersteboven.... ;D ;D
Volvoloos....

cornelis-b

als je van bovenaf kijkt vind ik het wel mooi alleen jammer dat er dus een bocht naar boven in zit  :eusa_think:

Bij het DTM eindstuk zit er inderdaad een bochtje omhoog wat ik persoonlijk mooier vind dan een dieselpijp met een bocht naar beneden.

Zeg maar Henk tegen mij

volvobug

Stoer eindstuk. Sowieso strakke bak hoor  :eusa_clap:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Demon

Is een net piepke Henk.

Gezeur over origineel of niet  :eusa_doh:

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 21-04-2015 21:24:38
Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 21:22:47

wat ik persoonlijk mooier vind dan een dieselpijp met een bocht naar beneden.

Wel origineel Volvo  :angel:

Nog meer commentaar Nick? Het zit onder mijn auto dus jij hoeft er niet mee te rijden!

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 21-04-2015 21:30:46
nee ik heet geen sjonie gelukkig
Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 21:27:51
Citaat van: NickGR op 21-04-2015 21:24:38
Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 21:22:47

wat ik persoonlijk mooier vind dan een dieselpijp met een bocht naar beneden.

Wel origineel Volvo  :angel:

Nog meer commentaar Nick? Het zit onder mijn auto dus jij hoeft er niet mee te rijden!

commentaar! we zitten hier op een discussieforum waar jij al meerdere keren hebt geroepen dat je de boel origineel wil houden, nou doe dat dan ook  :eusa_wall:

Ga een boek lezen.

Zeg maar Henk tegen mij