855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Knap werk hoor mannen.  :eusa_clap:

The Demon

Nog even doorbijten mannen en dan draait Blackie op LPG!

Robster480

Citaat van: big ben op 24-01-2016 19:20:45
Citaat van: MarcoV op 24-01-2016 19:00:00
Citaat van: cornelis-b op 24-01-2016 17:48:25
Klaas dat idee had ik ook om hem aan de accu vast te zetten maar Pim is het daar niet mee eens, hij wil de computer op een vaste bevestiging hebben en het liefst onder de accubak. We gaan het zien in het vervolg.

Misha heeft volgens mij in zijn uitgebreide topic een verslag gemaakt hoe hij de lpi computer onder de accuplaat heeft bevestigd!

MarcoV

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28118.msg671220.html#msg671220

Zo zit ie bij mij ook :) Gaten zitten al in de carrosserie, dus je hoeft niets te boren. Wel even zorgen dat de connector van de computer om software te laden wel ergens voor de accu komt te liggen.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

razorx

Klaas dat idee had ik ook om hem aan de accu vast te zetten maar Pim is het daar niet mee eens, hij wil de computer op een vaste bevestiging hebben en het liefst onder de accubak. We gaan het zien in het vervolg.
Ik verwachtte ook niets anders van Pim. Of netjes of niet. ;)

PimR

Citaat van: razorx op 24-01-2016 14:41:30
Pittige klus! Ik heb dit met plezier en bewondering gelezen.
Het lijkt op de foto's alsof Pim rechts en linkshandig is zoals hij zijn gereedschap gebruikt.

Klopt inderdaad yits, kan best handig zijn ;D

Citaat van: big ben op 24-01-2016 19:20:45
Citaat van: MarcoV op 24-01-2016 19:00:00

Misha heeft volgens mij in zijn uitgebreide topic een verslag gemaakt hoe hij de lpi computer onder de accuplaat heeft bevestigd!

MarcoV

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28118.msg671220.html#msg671220

Dit is inderdaad een mooie plek. Er is alleen een verschil, dit is lpe 7 en geen 6 zoals bij Misha. Dat zou op zich geen probleem mogen zijn ware het niet dat die pannekoeken bij Vialle hebben verzonnen dat de kabels naar het afsluitblok net te kort zijn als je deze netjes bij de rechter veerpoot tegen het schutbord plaatst :eusa_doh:  Het meest kromme is nog dat de rest van de boom lang genoeg is om de computer in de kofferbak te monteren :eusa_wall: :eusa_wall:

Maar het gaat wel goedkomen, morgen eerst even naar Dirk om mijn eigen wagen uit te laten lijnen en dan weer door met de R van Henk.

Ik wil de lpe het liefste net achter het luchtfilterhuis plaatsen, naast de bobine zeg maar.

We gaan het zien ;)

Citaat van: razorx op 24-01-2016 20:41:35

Ik verwachtte ook niets anders van Pim. Of netjes of niet. ;)

:angel:

PimR

Hij loopt!

Ik ben net thuis, de heren zijn onderweg naar huis (met een volle tank uiteraard) en een update zal snel volgen gok ik.

Welterusten......

Edit: allemaal nogmaals bedankt voor de donaties!

En Joery super bedankt voor je hulp!!

Boeijke

Knap werk Pim.  :eusa_clap: :eusa_clap:

cornelis-b

Ook wij zijn net binnen en zoals Pim al melde hij loopt, en hij loopt super :eusa_dance:
Ook vandaag weer de nodige foto's gemaakt maar die moet ik nog even uitzoeken en dat doe ik morgen even met een frisse kop. Ik kan alvast wel melden dat het echt super netjes zit ingebouwd en dat je van de draden niets meer ziet. Echt knap werk van Pim :eusa_clap: :eusa_clap:

Wij gaan ook te bed en morgen een foto update.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Pimmers

Beter te snel dan nooit gedaan 😄

marrrcel

Goed nieuws! Al met al is het snel toch snel gegaan.

jan smit

wie ben jij ik zag een zwarte 850 op gas in assendelft 23 .55

t5joost

Mooi werk henk!

t5joost

rob850/480

Super, o nee hij rijdt op gas.
Was zo te zien weer een lang dagje.
Gefeliciteerd en veel plezier elke keer als je gaat tanken.

MarcoV