T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

Menno3274

Citaat van: MikeyQR op 25-08-2022 18:47:29
Nee nog niet gedaan, mede omdat ik de zijskirts er nog vanaf moet halen om ook opnieuw gespoten te worden en voor roest controle, maar dat zit er vast wel.
Voor nu heb ik er wat vet tussen zitten zodat het niet kan schuren.

En idd steenslagfolie moet erop en komt er zeker op.

Oke, duidelijk.

Citaat van: NinaPaul op 25-08-2022 18:06:56
Universele steenslagfolie kost ~ een 20 euro per m2.

Goede mal en een scherp mes voor de vorm, fohn om aan te brengen.

Oke top ga ik dat doen. Ben ik ook eens van mijn roestende scherm af. :)

Vulk

Zo op foto is het wel heel netjes gespoten. Knap hoor.

MikeyQR

Kleine update, ook voor mij zelf. :eusa_shifty:

Automaatbak olie ververst bij 382.xxx km.
En tot mijn verbazing was de magneet zogoed als schoon, de bak schakelt schakelt nu wel heel ietsjes soepeler maar maar niet heel anders dan ervoor.

Ook voor de winter een org setje Volvo satellite 16 inch velgen opgehaald.
Komen er dus 1 van deze dagen onder.

Verder geen nieuws de T-5R rijd zijn kmters elke dag.

Geen foto's, zal ze maken als de winter pantoffels er onder zitten.

MikeyQR

Helaas stopt het T-5R verhaal voor ons hier, en niet omdat wij dat graag willen :-\
Ik ga hier geen uitleg neer zetten ik heb er al moeite mee dit te schrijven.

Er zijn een paar PB's geweest daar heb ik het een klein beetje uitgelegd hoe en wat en waarom.

De T-5R is in elk geval nu bij een andere liefhebber terecht gekomen daar ben ik wel blij om.
Wij zullen ook geen 850 meer aanschaffen het is nu echt mooi geweest.

Ik blijf hier nog wel rond hangen maar berichten schrijven niet meer denk ik.

Greetz.

Dazzle

Jammer om te lezen. Je zult er je redenen voor hebben. Maar wellicht tot in de toekomst (bij de Elandrun bijvoorbeeld  ; ).

Menno3274

Jammer, zal inderdaad een goede reden voor zijn. Dank voor je mooie bijdragen. En reageren op andere berichten/topics mag altijd ;)

MikeyQR

Nog wat laatst foto's van de T-5R, en wat is die mooi! 8)

De USA knippers zijn eruit gehaald evenals het stuur.
Die zijn los verkocht.

hsv70

V70geRwin

Sterkte met het afscheid en de redenen waarom, zal niet makkelijk zijn als ik zie hoeveel energie en passie jij in al je Volvo's hebt gestopt.

Wens je het allerbeste!

MikeyQR

Makkelijk was en is het zeker niet geweest om deze te verkopen, kom nog wel onderdelen tegen in de garage van deze T-5R die ik heb vervangen en dan komt het gevoel van tja had ik hem nog maar.... Maar dat gaat helaas niet meer :'(

Het gaat verder prima het is gewoon het einde van het Volvo tijdperk.
Waar ik nu in rijd hoef ik mij zeker niet voor te schamen, in tegendeel zelfs.

En dank! ;)

Hans Duiven

MikeyQR stond hier gisteren op de oprit met een auto met een ster, maar niet in de voorruit  ;D

hsv70

Hier naast de Volvo's ook een ster op de oprit.
Ben wel benieuwd...

MikeyQR

Citaat van: Hans Duiven op 19-12-2022 16:13:13
MikeyQR stond hier gisteren op de oprit met een auto met een ster, maar niet in de voorruit  ;D

:eusa_whistle:

Ja en nu moet ik maar wat gaan schrijven waarom ik............... een Mercedes heb. :eusa_shifty:

De T-5R heb ik eigenlijk van vrouwlief moeten verkopen, die op een geven moment het gewoon zat werd dat er veel geld in de T-5R ging zitten, daar ben ik het wel mee eens maar had zoiets van tja.
Maar ook ik dacht van ja waar ben ik mee bezig leuk een mooie T-5R hebben maar dat gaat zo niet goed komen financieel en ook niet met mijn huwelijk, dus de knoop door gehakt en de de T-5R te koop gezet.
Deze was in een week verkocht niet zo raar gezien de historie en wat ik er allemaal aan heb gedaan.

Dan komt het..... ja ik rijd in een Mercedes-Benz C-klasse estate W204 van 2009 met AMG pakket.
Te mede omdat ik bij Mercedes werk en dus dicht bij het vuur zit, onderdelen zijn erg goed geprijst als ik wat nodig heb.
Ook vrouwlief zag het wel zitten dus we rijden nu in een MB en ik durf het niet te zeggen maar dat rijd echt super.

Voor de geïnteresseerde ik heb nog geen foto's dat komt wel. 

Dazzle

Bedankt voor t delen van je verhaal ... hobby moet leuk blijven en als er andere belangrijkere dingen in T gedrang komen....ik snap je keuze helemaal. Maar n MB is zeker niet verkeerd als ik t zo lees. En we wachten geduldig op de foto's  ;D

Vulk

Zal die C-klasse dan goedkoper zijn dan een 850?