Bochtverlichting

Gestart door MalcomX, 05-12-2014 18:39:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Er is geen enkele post weggehaald waarin iets stond dat te maken had met bochtverlichting. Er zijn alleen posts verwijderd die geen enkele toegevoegde waarde aan dit topic hadden.

Dus als er iemand loopt te mauwen dat dit topic door het werk van de moderatoren de nek is omgedraaid dan zit diegene er volledig naast.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

855T5+

Citaat van: mehn op 13-12-2014 16:58:31
Er is geen enkele post weggehaald waarin iets stond dat te maken had met bochtverlichting. Er zijn alleen posts verwijderd die geen enkele toegevoegde waarde aan dit topic hadden.

Dus als er iemand loopt te mauwen dat dit topic door het werk van de moderatoren de nek is omgedraaid dan zit diegene er volledig naast.
Volgens mij was dit een on-topic thread met redelijk wat relevante info. Dat laatste is nu weg.
De chips/popcorn ertussendoor was om de mogelijke tensie die enkelen wellicht meenden op te mogen vangen te verlichten en als zodanig instrumenteel.
Ik heb me er niet aan gestoord, wel hard gelachen!

Zou je niet wat minder werk hebben als je wacht op een klacht?
Tenslotte kan iedereen welke post dan ook melden bij je met een simpele knopdruk ("meld dit aan de moderator")
en gaan julie daar uiterst discreet mee om, zo ik weet.
Volgens mij klaagde er niemand over welke entry dan ook in het bochtverlichtingstopic, althans niet zichtbaar?
Als dat wel zo is, dan is het wellicht terecht dat zaken worden weggehaald.

Dan blijft het jammer dat er geen korte uitleg wordt gegeven.
Je kunt je standaard antwoorden permanent open laten staan in een kladblok op je desktop en met copy paste, twee seconden, klaar.
Maar bijvoorbeeld ook eerst waarschuwen, is net zoveel werk.
(Beste forumleden: graag on topic blijven, anders moet er gemodereerd/gewist worden)

Just a thought.

Laat je niet gekmaken! Laat dat aan anderen over. Thats my motto.
Volvo: Mutatis Mutandis

henry classic v70

Om nog even terug te komen op de bochtverlichting..
Ik zie hier een advertentie op MP met bochtverlichting voor de N (nou zijn er een aantal forummers met een N dus misschien hebben hun hier iets aan)
http://link.marktplaats.nl/m886313278
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

#63
Citaat van: henry classic v70 op 06-01-2015 20:05:13
Om nog even terug te komen op de bochtverlichting..
Ik zie hier een advertentie op MP met bochtverlichting voor de N (nou zijn er een aantal forummers met een N dus misschien hebben hun hier iets aan)
http://link.marktplaats.nl/m886313278
ga je niet werkend krijgen als de auto er niet af fabriek mee uitgerust is. IK heb die lampen in de XC70(2004) zitten. In mijn vorige auto(V70n 2007) waar Ronald nu mij rijdt werkte het wel prima.

Die lampen zijn overigens geen 1600 per stuk. Rond de 800 staat me bij