Roffel 50, het jubileumnummer, is gearriveerd!

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 05-06-2015 20:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

LekkeRRRR

Citaat van: Vulk op 30-06-2015 17:31:03
Hier wordt het weer langer wachten! :(
Als 't goed gaat stuur jij er weer eentje aan jezelf ;)

cornelis-b

Hier ook binnen en vanavond lekker in de tuin lezen, is me nu veels te warm. Ben wel erg nieuwsgierig en me handen jueken om hem te pakken maar ik wacht nog even ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Volvo 850 Club Nederland

Beste lezers van Roffel 50,

Het blijkt dat op het uur U de QR code op pagina 21 het niet meer doet en ook niet te heractiveren is.

De eronderstaande bit.ly url werkt nog wel gewoon.

Achter die url verschuilt zich een wegpagina met een downloadlink naar een PDF met de integrale enqueteresultaten op basis van de ruwe data van alle invullingen.
In de Roffel zijn er van het totaal van meer dan 300 slechts 6 invullingen ongeldig verklaard (wegens dubbel ingevoerd
vlak na elkaar met een timestamp van enkele seconden verschil).

Excuus voor het ongemak.

Noot: de andere QR code werkt nog wel gewoon gelukkig  :D

Bouke

Ook ik ben zeer benieuwd of ie in een keer aankomt ;D

RRRRR_Ramon

Binnen! Mooie editie en ik sta er ook nog in  ;D

Volvo 850 Club gefeliciteerd met deze mijlpaal!  :eusa_clap: :eusa_clap:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

san

Hij is binnen..ziet er mooi uit.Lekker lezen!

razorx

cornelis-b

Zo helemaal uit gelezen, ziet er weer gelikt uit en een leuke inhoud. TOPPIE !!
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

www.vm-parts.nl

Sbv

hier ook binnen maar nog niet aan begonnen

Ibanez

Citaat van: Volvo 850 Club Nederland op 30-06-2015 19:38:01
Achter die url verschuilt zich een wegpagina met een downloadlink naar een PDF met de integrale enqueteresultaten op basis van de ruwe data van alle invullingen.
Prachtig, maar aangezien ook niet-850 Club Nederland leden van harte werden uitgenodigd om deel te nemen, zou het wel zo leuk zijn als op dit medium ook de link naar de resultaten hiervan zouden kunnen worden geplaatst. Anders zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom ik de moeite heb genomen om deel te nemen. Lijkt me geen onredelijk verzoek.

ekwadraat

Citaat van: Ibanez op 01-07-2015 20:46:44
Citaat van: Volvo 850 Club Nederland op 30-06-2015 19:38:01
Prachtig, maar aangezien ook niet-850 Club Nederland leden van harte werden uitgenodigd om deel te nemen, zou het wel zo leuk zijn als op dit medium ook de link naar de resultaten hiervan zouden kunnen worden geplaatst. Anders zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom ik de moeite heb genomen om deel te nemen. Lijkt me geen onredelijk verzoek.

Ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten.
Volvo V70 2.5 TDI 1998 200.000 km (3/12/2015)

855T5+

In het blad staat deze link naar de enqueteresultaten. Zou publiek moeten zijn, dus laat ajb hier weten of niet-leden er ook bij kunnen :-)
Volvo: Mutatis Mutandis

ekwadraat

Citaat van: 855T5+ op 02-07-2015 00:15:47
In het blad staat deze link naar de enqueteresultaten. Zou publiek moeten zijn, dus laat ajb hier weten of niet-leden er ook bij kunnen :-)

Ja, ik als niet-lid, kan erbij.
Dank!
Volvo V70 2.5 TDI 1998 200.000 km (3/12/2015)