Clk-p guess who's back... Turbo zegt Boem!

Gestart door clk-p, 29-12-2015 21:58:44

Vorige topic - Volgende topic

clk-p

Zie dat ik nog helemaal geen plaatje heb geplaatst van de blindering die laatst op de achterste ruiten van de S zijn aangebracht.
De zijruiten heb ik zelf gedaan, het achterste raam heb ik laten doen omdat je hier toch wel iets meer vaardigheden voor nodig hebt. Het zit er keurig op en de kinderen hebben geen last meer van de zon  8) :eusa_whistle:

henry classic v70

Ziet er goed uit Freddie  :eusa_clap: scheelt inderdaad een hoop zon/warmte
Toch jammer dat ze voor de sedan uitvoeringen geen privacy shades hebben... (van estate past ook maar dan ontbreekt dat stukje zijruit)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

clk-p

Citaat van: henry classic v70 op 10-09-2016 19:54:41
Ziet er goed uit Freddie  :eusa_clap: scheelt inderdaad een hoop zon/warmte
Toch jammer dat ze voor de sedan uitvoeringen geen privacy shades hebben... (van estate past ook maar dan ontbreekt dat stukje zijruit)

Dank U, vind die privacy shades ook nice maar vind folie persoonlijk toch mooier. Had ze ook eerder op de V maar uiteindelijk toch vervangen door folie.

Heb vandaag ook nog een leuk pakje ontvangen met iets erin tegen de wind en regen. Uiteraard gelijk bij thuiskomst ff tussen de raamgeleiders gezet want wachten 😵 néé.
Zal mij benieuwen of het kwa looks ook nog functioneel is.. foto volgt.

clk-p

henry classic v70

...had een andere plek gekozen voor een plaatje hahaha  :azn:

clk-p

Citaat van: henry classic v70 op 30-09-2016 17:03:12
...had een andere plek gekozen voor een plaatje hahaha  :azn:

Pfff, Tis ook niet gauw goed. Hahaha, wordt er zelf ook een beetje maf van die bende voor het huis. Ze zijn alle straten in de buurt aan het vernieuwen en ik heb de zooi voor de deur. Maar goed t wordt nog eens een nette buurt als het allemaal klaar is ;)

henry classic v70

clk-p

Citaat van: henry classic v70 op 30-09-2016 17:47:13
Straks woon je "op stand"  :D

Jaja, Nou laat het maar lekker een volksbuurtje blijven.

clk-p

Zodan. Na anderhalve week griep te hebben gehad vandaag maar weer even een stukje wezen touren.
Heerlijk ;D
Zit inmiddels weer een verse APK op de S nadat hij na steekproef door de RDW alsnog afgekeurd werd op de linker koplamp die volgens de beste man geen goed lichtbeeld meer gaf :eusa_naughty:
Gelijk maar een splinternieuwe set koplampen en knippers gekocht en moet zeggen het verschil is wel duidelijk, en het staat ook lekker fris.
Hopelijk kunnen we zonder al te veel problemen op naar de volgende apk.

gero

Citaat van: clk-p op 19-11-2016 14:20:28
Zodan. Na anderhalve week griep te hebben gehad vandaag maar weer even een stukje wezen touren.
Heerlijk ;D
Zit inmiddels weer een verse APK op de S nadat hij na steekproef door de RDW alsnog afgekeurd werd op de linker koplamp die volgens de beste man geen goed lichtbeeld meer gaf :eusa_naughty:
Gelijk maar een splinternieuwe set koplampen en knippers gekocht en moet zeggen het verschil is wel duidelijk, en het staat ook lekker fris.
Hopelijk kunnen we zonder al te veel problemen op naar de volgende apk.

https://myalbum.com/photo/WgRzIATkTOSa/360.jpg

Ziet er goed uit :eusa_clap: :eusa_clap:, die koplampen is het  OEM  Volvo ?  een duur grapje.

clk-p

Ziet er goed uit :eusa_clap: :eusa_clap:, die koplampen is het  OEM  Volvo ?  een duur grapje.

Dank u!, vind het achteraf ook wel een stukkie beter.
Het is geen OEM hella volvo a 210€ per koplamp en 70€ per knipper dat ging mn pet een beetje te boven. Heb koplampen en knippers van TYC gebruikt, deze passen prima en geven een goed lichtbeeld.

UserID25761

TYC is prima, zelf ook 4 jaar mee rondgereden.
Ook met Xenon blijft het een uitstekend lichtbeeld geven.
Veel plezier met je nieuwe lampjes  ;)

razorx

Niets mis mee. Wat oogt dat fris!

clk-p

Citaat van: NickGR op 20-11-2016 10:17:39
TYC is prima, zelf ook 4 jaar mee rondgereden.
Ook met Xenon blijft het een uitstekend lichtbeeld geven.
Veel plezier met je nieuwe lampjes  ;)
Citaat van: razorx op 20-11-2016 11:09:05
Niets mis mee. Wat oogt dat fris!

Thanks, goed om te horen.
Had me zelf al een beetje ingelezen over dat merk en hoorde wel meer positieve reacties.
Wacht nu nog op mijn nieuwe xenon H7R lampen, had in mijn oude normale H7 xenon maar had eigenlijk geen idéé dat er andere in horen bij reflectie koplampen :)

Silverarrow

Knappe koplampunits! Heb je de Xenon er zelf in gezet of zat het er al op toen je 'm kocht?