Mijn zoektocht naar de ideale C70

Gestart door Woger, 02-02-2016 18:04:03

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

:-( Dat gaat hem in Belgiƫ niet worden, spacers zijn verboden.

Helaas, vind ze erg goed staan onder de C
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Woger

Nou en? Hou jij je altijd aan de wet dan  :evil:

elianmars

Zijn de spacers perse nodig voor de Eudora's?

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Woger

Woger

De spacers zaten overigens ook bij de andere velgen er op.

elianmars

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 03-04-2016 21:10:28
Citaat van: elianmars op 03-04-2016 21:08:36
Zijn de spacers perse nodig voor de Eudora's?

ET is 49

En wat is standaard?  Eudora is 8J breed.

Edit: Propus is 43 bij 7,5J breed.

KIM

Wielen voor de N hebben ET 49 en de wielen voor 850/X70 ET 43. Heeft niets met de breedte te maken.

elianmars

Citaat van: KIM op 03-04-2016 21:24:42
Wielen voor de N hebben ET 49 en de wielen voor 850/X70 ET 43. Heeft niets met de breedte te maken.

Ik weet dat de ET waarde niks met de breedte van de velg te maken heeft, maar als je een bredere velg hebt, met dezelfde ET waarde, dan kan het toch alsnog aanlopen?

KIM

Klopt, bij gelijke ET waarde neemt de breedte aan weerszijden evenveel toe.

V70R^2

Voor de velgen qua reinigen, dus echt het ingebakte remstof, "monello non-ferro" of een kannetje "gyeon iron" kopen.

Ik heb van beide een kannetje staan, werken even goed al krijg je voor die 90 euro bij de eerste een liter meer.

Werkt fantastisch!

Overigens, wat een fantastische combinatie die eudora velgen op een C70 !  :eusa_drool:

Woger

90 euro? Hoeveel liter is dat?

V70R^2

Bij gyeon 4 liter, en de non-ferro is 5 liter voor 90 euro. 1x vier velgen reinigen gebruik ik 250ml.

Overigens heb je het enkel nodig met hardnekkige vervuiling, eenmaal helemaal schoon netjes in een waxje zetten en met het restant autosop bijhouden iedere wasbeurt is voldoende :)

cornelis-b

Ik gebruik tegenwoordig Aluteufel, kost 15 euro per liter en werkt perfect. Je spuit het er groen op en het komt er diep paars vanaf ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien