Mathijs stelt zich even voor, Volvo 850 T5

Gestart door Mathijs., 17-06-2016 19:22:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lammert

Welkom, mooi zwart is niet lelijk!

Wat je 'normale' ecu en de turbo druk aangaat: het klopt precies dat je met standaard software op 2/3 van het witte vlak blijft steken

Mathijs.

#16
Citaat van: Lammert op 20-06-2016 22:23:03
Welkom, mooi zwart is niet lelijk!

Wat je 'normale' ecu en de turbo druk aangaat: het klopt precies dat je met standaard software op 2/3 van het witte vlak blijft steken

Dankje, oke dit wist ik niet, altijd gedacht dat die toch meer naar het eind zou lopen. Hoef ik me daar iig geen zorgen over te maken.


Edit:
Vandaag ook mn nieuwe veerpoot rubber binnen gekomen en vmv gelijk gemonteerd, de bus uit het oude rubber was er helemaal uit gescheurd. Kan nu weer met normale snelheid over drempels :)


850-R

Dat zal inderdaad een flink verschil geven zo te zien!
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

cornelis-b

Als dit rubber al zo gaar is hoe is dan het rubber aan de andere kant?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Mathijs.

Citaat van: cornelis-b op 22-06-2016 09:31:42
Als dit rubber al zo gaar is hoe is dan het rubber aan de andere kant?

Wss ongeveer even gaar, word binnenkort ook vervangen!

Sbv

Citaat van: Mathijs. op 23-06-2016 11:20:57
Citaat van: cornelis-b op 22-06-2016 09:31:42
Als dit rubber al zo gaar is hoe is dan het rubber aan de andere kant?

Wss ongeveer even gaar, word binnenkort ook vervangen!
Juist om die reden is het vaak aan te raden om zaken aan het onderstel gelijk beide kanten te doen

Mathijs.

#21
helaas slecht nieuw..

afgelopen weekend naar Defqon (weekend festival) geweest met de T5. op de vrijdag aangekomen in Biddinghuizen was het parkeren een drama, werd helemaal naar de hoek van het veld gestuurd waar het een modder bende was en kwam vast te staan. een paar vriendelijke mede festivalgangers hebben even geholpen en stond al snel met de voorwielen op een droog stukje grond waar ik wel grip had.
na een top weekendje feesten kwam ik maandag weer bij mn auto. Toen zag ik dat dat er iemand blijkbaar niet blij was met mijn parkeer kunsten of wou heel graag een volvo embleem hebben....







embleem en ruitenwisser kan ik me niet zo druk om maken, maar die deuk... waarom moeten mensen altijd met hun poten aan andermans spullen komen >:(

edit: mensen die me kunnen helpen aan een embleem en ruitenwisser? zou fijn zijn.

en iemand die een goedkoop adresje voor het uitdeuken en miss over spuiten ergens in de oost Nederland?

francois


Sbv

Ander sparbord zien te scoren in juiste kleur. Eventueel ook een portier. Is goedkoper dan laten uitdeuken

Mathijs.

Citaat van: francois op 28-06-2016 21:36:13
Mooie roffel
jammer van de deuk


grfr

Dankje

Citaat van: Sbv op 28-06-2016 21:37:58


Ander sprabord zien te scoren in juiste kleur. Eventueel ook een portier. Is goedkoper dan laten uitdeuken

Dat is idd ook een goede optie, maar eerns rond gaan speuren..

Sbv

Volgens mij is het gewoon zwart 019 en daar is vaak wel wat voor te vinden

V70geRwin

Balen zeg, maar elk nadeel heb zijn voordeel:
Kan je gelijk upgraden naar renault clio wisser  :eusa_clap:

Deur en scherm zou ik doen en is vast goedkoper!

Mathijs.

Citaat van: V70geRwin op 28-06-2016 21:54:20
Balen zeg, maar elk nadeel heb zijn voordeel:
Kan je gelijk upgraden naar renault clio wisser  :eusa_clap:

Deur en scherm zou ik doen en is vast goedkoper!

mag ik vragen waarom een clio wisser?

ga morgen beginnen met het demonteren van het scherm, iemand enig idee of dit veel/lastig werk is?

V70geRwin

Citaat van: Mathijs. op 28-06-2016 22:33:32
Citaat van: V70geRwin op 28-06-2016 21:54:20
Balen zeg, maar elk nadeel heb zijn voordeel:
Kan je gelijk upgraden naar renault clio wisser  :eusa_clap:

Deur en scherm zou ik doen en is vast goedkoper!

mag ik vragen waarom een clio wisser?

ga morgen beginnen met het demonteren van het scherm, iemand enig idee of dit veel/lastig werk is?

Staat ff wat moderner dan het armpje.
Of wil je hem origineel houden?

Redolpho

#29
Zonde zeg die schades!

Idd zoeken naar nieuw plaatwerk en evt een deur. 019 Komt veel voor en op de sloop heb je grote kans deze spulletjes te vinden voor een schappelijke prijs.

Klepspoiler mis je ook, Maakt de auto direct af. (Doen :))

Ondanks dat ikzelf ben overgestapt naar een ander merk blijf ik ze stoer vinden hoor die volvo's.