[VOLVO 850 CLUB MEETING] De Nachtrit, zaterdag 17 december 2016.

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 07-11-2016 11:15:45

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Niet uit de agenda weg te denken, de nachtrit. Ook dit jaar staat hij weer op de agenda en wel op zaterdag 17 december a.s.

Deze editie wordt in het poldergebied Lopikerwaard e.o. gereden. We starten en eindigen dit keer in het gebouw van de locale scouting. We beginnen traditioneel met een bak snert en een snee roggebrood. Na afloop krijgt u (als u de weg terug heeft kunnen vinden) nog een drankje van de club en voor meer is de bar geopend.

Dit keer is het evenement ook toegankelijk voor donateurs. Zij mogen, indien zij niet over een clubauto beschikken, met een 'vreemde' Volvo meerijden. Omdat dit voor ons ook nieuw is, kunnen donateurs die mee willen rijden zich aanmelden door een e-mail te sturen naar EC@volvo850club.nl o.v.v. Aanmelding nachtrit (mocht het niet via de reguliere weg lukken).

Aanvang: 18:00u
Adres: Scouting Clifford Reichert, Rolafweg Zuid 7, 3411 ND Lopik.
Mocht er geen plaats meer zijn bij de scouting, dan is parkeren mogelijk bij de sportverenigingen (tennis- & voetbalvelden) c.a. 50m in noordelijke richting (uitdaging 1 nachtrit).
Advies: neem een gezellig iemand mee die kan navigeren en zorg voor een volle tank. De route is afhankelijk van stuurfoutjes tussen de 75-90km lang en zal ongeveer 2,5u duren.

Deelname aan de nachtrit is kostenloos, voor eigen risico en vooral erg leuk.

Tot 17 december! Wij hebben er zin in, u komt toch ook? Aanmelden kan uitsluitend via de clubsite wanneer u bent ingelogd. Niettemin zien we hieronder graag de lijstjes verschijnen.

De evenementencommissie.

FGG

De bedoeling is dat ik gewoon weer meedoe. De vraag is even of mijn teammaatje ook beschikbaar is...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

VolvoJac

Ik kan vast verklappen dat het een buitengewoon interessante rit gaat worden door de polder waarbij het vooral zaak is dat de verlichting op orde is.

Extra lichten monteren is natuurlijk ook een optie ;-)

Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

cornelis-b

Erg leuk die extra verlichting alleen als je op de openbare weg deze lampen voert denk ik dat oom agent zijn bonnenboekje pakt ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

FGG

Citaat van: VolvoJac op 07-11-2016 14:14:39
Ik kan vast verklappen dat het een buitengewoon interessante rit gaat worden door de polder waarbij het vooral zaak is dat de verlichting op orde is.

Mijn verlichting werkt gewoon zoals 't hoort. Dat zou toch voldoende moeten zijn...

VolvoJac

Citaat van: FGG op 07-11-2016 14:25:24

Mijn verlichting werkt gewoon zoals 't hoort. Dat zou toch voldoende moeten zijn...

Is zeker voldoende, maar ik sluit niet uit dat groot licht zo nu en dan best handig kan gaan zijn tijdens deze nachtrit.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

FGG

Citaat van: VolvoJac op 07-11-2016 14:53:08
Citaat van: FGG op 07-11-2016 14:25:24

Is zeker voldoende, maar ik sluit niet uit dat groot licht zo nu en dan best handig kan gaan zijn tijdens deze nachtrit.

Dat héb ik!

fransklaassen

You only live once

marc-850

Wij zijn er ook weer bij, met de intentie om Boeijke (Willem-Jan) van de troon te stoten...

;D ;D ;D

elianmars

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

Boeijke

Citaat van: marc-850 op 07-11-2016 19:04:29
Wij zijn er ook weer bij, met de intentie om Boeijke (Willem-Jan) van de troon te stoten...

;D ;D ;D

Kommaar kommaar kommaar  :P

Bouke

Spin!

www.vm-parts.nl

Bouke

Citaat van: Spin! op 19-11-2016 08:40:15
Citaat van: Bouke op 19-11-2016 04:12:12
Wie heeft de route uitgezet?

Jacco aka Volvojac
Ik was ff benieuwd want de Lopikerwaard is mijn achtertuin en heb daar ruim 20 jaar rond gereden en gewerkt.
Het is best een mooi gebied, maar heeft verradelijke weggetjes waar een aantal mensen jaarlijks het leven laten. Dus let op je snelheid vooral als hier niet vandaan komt.
Nou klink ik als een ouwe lul maar ik wil het ff mee geven.
Zijn er al veel deelnemers?