Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Nice weer,

Houd met die usb-poweradapters wel even in de gaten of je nadat je die installeerde ineens wazige sensor of andere storingen krijgt,
veel van die (chinese) adapters zijn niet echt fris ten aanzien van allerhande rare reutels en ratels, ook op de ingang en dan dus op je boordnet. Radiostoring heb ik het dan nog niet eens over ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Maestro12

Citaat van: NinaPaul op 25-06-2020 10:26:33
maar zo kan je hem ook als fietsendrager gebruiken.
Maar ja, dat vind ik ook niet staan op een auto  ;) :P :eusa_hand:
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Barracuda_82

Citaat van: Walter op 25-06-2020 08:46:57
mag ik zeggen dat ik het trappetje wat lompig vind ogen op de auto?

Dat is ook zo, maar dit is de enige optie die ik kon verzinnen om het toch 100% praktisch te houden zonder dat het de kentekenplaat in de weg zit. Die kan ik in theorie ook wel verplaatsen, maar liever niet.

En op de foto ziet het er ook best lomp uit, moet ik zeggen, nu ik er nog een keer naar kijk. Gister in het echt valt het mee. Overigens spuit ik het hele ding matzwart als ie klaar is. Dan valt ie al veel minder op dan nu in het oogverblindende aluminium.

Edit: en trouwens, als ik het nu uiteindelijk toch ook niet zo mooi vind, dan maak ik wel weer iets nieuws 😉

Citaat van: pwassink op 25-06-2020 10:31:03Houd met die usb-poweradapters wel even in de gaten of je nadat je die installeerde ineens wazige sensor of andere storingen krijgt,
veel van die (chinese) adapters zijn niet echt fris ten aanzien van allerhande rare reutels en ratels, ook op de ingang en dan dus op je boordnet. Radiostoring heb ik het dan nog niet eens over ..

Goed om te weten! Gelukkig merk ik er tot nu toe niets van. Mocht ik rare gremlins krijgen, dan koppel ik dat ding als eerste los :-)
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Barracuda_82

Citaat van: Walter op 25-06-2020 11:43:39
zoiets een optie?

Dat was mijn initiele idee. Maar dan met het trapje uit het midden (naar links). Maar dit is makkelijker.

Ik denk dat het er nog niet zo slecht uit gaat zien... wait and see!

de Boeing

Heb me altijd al afgevraagd hoe een R bumper op een Alter 1 850 zou uitzien, deze 940 geeft wel een goed idee  ;D (had gedacht dat de 9 serie een stuk breder zou zijn, valt dus goed mee :) ).

Mooie freesmachine!! (ik word wel al beetje nerveus, in jou plaats, als ik dit gevaarte zou moeten verplaatsen, je doet wel even je veiligheidsschoenen aan?  ;D )

Walter

denk je dat die stalen neuzen dat houden?

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Barracuda_82

Ik denk dat ik het beste slippers aan kan doen, want als die machine op m'n tenen valt kan ie ze er beter maar schoon af hakken... :P

vincen tdi

Bij bestelwagens hebben ze vaak één stijl langs de kentekenplaat waardoor ze de ladder toch de halve breedte van de kentekenplaat kunnen geven
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Barracuda_82

Het is lekker warm aan het worden in mijn werkplaats... gelukkig had ik alleen wat draaiwerk. Dat is fysiek niet zo inspannend of heet als bijvoorbeeld lassen.

Ik heb 1 van de twee adapter nippels gemaakt voor een luchtveringsysteem op een lexus. De blauwe AN koppeling heb ik afgedraaid en een bus gemaakt die daar weer overheen schuift:

Daarnaast heb ik het stuur uit de 240 even gezandstraald en voorzien van een vers laagje geel, zodat ie mooi met de auto matcht:

henry classic v70

Die Exclusive Lego-line blijf ik schitterend vinden   :eusa_clap: :eusa_clap:

...onderkant rek geel misschien?

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Walter

dat is ook een goede optie om het subtieler te maken

Facta non verba

Barracuda_82

Goede suggestie! ik ga het in overweging nemen!

Barracuda_82

Ik vond het gat tussen de stuurnaaf en de stuurkolom storend, dus even de 3D printer aangeslingerd:

Een stuk beter! Nu nog even de toeter-knop afdraaien zodat ie goed tussen de boutjes past.

NinaPaul

Perfecte toepassing, ziet er veel beter uit.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz