Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

kulk

razorx

stuuraandeverkeerdekant

Man, wat een nieuws. Ik word er stil van. Ik heb Dirk maar een paar keer ontmoet, maar die ontmoetingen hebben indruk gemaakt op mij.
Ik denk aan de mensen die echt dichtbij hem stonden. Zijn familie, zijn vrienden van het forum en daarbuiten. Sterke aan iedereen!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

razorx

Na wat overleg met Ronny is er enthousiasme voor het volgende idee van Willem (Boeike):

Een erehaag bij de lange oprit naar het crematorium. Daar kunnen redelijk wat auto's  staan links en rechts van de inrit.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Fred korn

Kan helaas niet komen , maar in gedachten zal ik er zijn !
Wens iedereen heel veel sterkte op deze dag . Maar na deze dag en de dagen en maanden daarna van verdriet en gemis
zal er een tijd komen dat plaats gaat maken aan hele fijne herinneringen .

V702.5T

... Kende Dirk al sinds 2008 persoonlijk. Heeft mij vaak geholpen bij klussen aan mijn eerdere 850 / V70's. Van samen een complete motor uitbouwen en die in mijn auto plaatsen tot achterkleppen omwisselen en na een ruige inbraak zijruiten en sloten / deur vernieuwen. Hadden beetje zelfde medische historie, mooie vent recht door zee. Of je daar nu blij mee was of niet.... Stond al maanden op het lijstje om even langs te rijden omdat hij niet meer op t forum zat, ff bijkletsen en koffie drinken. Miste 'm al maar dat wordt nu nog meer...
Ga de agenda omgooien en ben er maandag bij, heeft die kleine opdonder verdient.

Uiteraard sterkte aan Jeffrey en overige familie.

850BDO

Met dank aan dit forum kennis mogen maken met een bijzonder mens, een van die zeldzame mensen waar je altijd op kon rekenen. Heb hier veel gelezen maar nooit iets gepost maar kon dit niet laten gaan, Dirk, ik ga je ontzettend missen! Het was een groot deel van de charme van die oude hokken om na een bezoekje aan Nijmegen weer met een gezonde roffel huiswaarts te keren, Jeffrey, Jessica, Ronnie veel sterkte! Ben heel blij dat lummel een goed huis heeft gevonden, als hij een nieuw matras nodig heeft weten jullie me te vinden!

The Demon

Citaat van: razorx op 11-12-2018 15:07:56
Na wat overleg met Ronny is er enthousiasme voor het volgende idee van Willem (Boeike):

Een erehaag bij de lange oprit naar het crematorium. Daar kunnen redelijk wat auto's  staan links en rechts van de inrit.
Zorg wel dat je er (ruim) een uur van te voren bent zodat we rustig kunnen opstellen zonder andere uitvaarten te hinderen.

elianmars

Ik kan helaas niet bij de uitvaart zijn i.v.m. mijn werk. Ik ga wel proberen zondag te gaan.

T5-4life

Mooi idee. Ik doe mijn best om maandag op tijd aanwezig te zijn.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

cornelis-b

Ik heb vandaag tijdens mijn bezoek in het AvL gevraagd of de onderzoeken van a.s maandag konden worden verplaatst maar dat was helaas niet mogelijk. Wij kunnen dus niet bij de uitvaart van Dirk aanwezig zijn.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

www.vm-parts.nl

big ben

marc-850