Ondanks dat dit een wat ouder topic is lijkt mij dit toch de juiste plek voor mijn knutselwerk.
Vandaag heb ik een Spy in mijn V70 (classic uit 1998) ingebouwd volgens de razorx methode. Goed te doen, als je van ondersteboven soldeer-yoga houdt.
Alles is aangesloten en voor zover mogelijk doorgemeten. Echter doet hij het anders dan verwacht.
Knippers doen het prima, maar alleen de deur linksachter gaat open en dicht op commando. Tevens knop open=slot dicht en knop dicht=slot open. Dat laatste heb ik verholpen door de geel/wit met geelzucht/witzwart om te wisselen.
Maar ook na de omwisseling gaat alleen linksachter open en dicht (maar nu wel met de juiste knoppen van de AB).
Met het knopje op het portier van de CV gaan wel alle deuren open en dicht.
Iemand enig idee waarom er maar 1 deur meedoet? Kan dit aan het ‘relais’ liggen? Ik weet niet waar dat relais zit of hoe het er uit ziet, als iemand dat kan vertellen kan ik controleren welke ik heb.
--------------------------------------------------------------
Dit weekend heb ik de boel weer eens open gemaakt. Ik zie dat mijn V70 helemaal geen CV relais heeft?!?!

Heeft dit te maken met dat de V70 het net weer anders doet dan de 850?
De knop in de bestuurdersportier doet namelijk wel alle deuren netjes open en dicht. Ik kan nog geen duidelijk schema vinden van de bedrading, maar moet ik de draden dan daar op aansluiten i.p.v. op wat in razorx zijn post beschreven is?