CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

gare bak ? lol.. dat is de auto met de minste km's op de klok en het blok al helemaal.. zit net op de 35dkm
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Eind januari kan je echt geen bmw meer rijden..
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

niet primair nee :)
ow, in de zoektocht heb ik wellicht heeeeel lokaal een ruimte gevonden. komende week in onderhandeling :)
(mocht jelle nog interesse hebben, pb of whatsapp etc) ;D
T-5R

knoopie

Ze zijn bij jou dus ook bezig geweest......
ik zeg niks maar weet precies wat je bedoelt!  :(

;)

jrkalf

Citaat van: maruska op 01-01-2012 23:21:24
niet primair nee :)
ow, in de zoektocht heb ik wellicht heeeeel lokaal een ruimte gevonden. komende week in onderhandeling :)
(mocht jelle nog interesse hebben, pb of Wassap! etc) ;D
;D

"heel" lokaal.. licht me maar in zodra er iets specifieks is. Indien het very close is en indien het ruimte heeft hebben we zeker even contact.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

He mark,

mooi k.. voor je, alweer schade. Ondanks dat al het goeds in 2012 voor jullie
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Chris

MarcoV

Balen weer Mark, van mij mogen ze vanaf nu vuurwerk voor particulieren verbieden!
Bommen worden steeds zwaarder, schades steeds groter en letsels aan de vleet.
Is geen gein meer aan op deze manier, bij ons vloog twee weken gelden al een deurraam er uit door zon geinponem die een bommetje gooide in ons portiek  >:(

Mijn 850 heeft het ieg wel zonder schade overleefd gelukkig!

MarcoV

UserID6342

Mooi kl*ten weer Mark, blijft zonde dit soort 'grappen' van die mafkezen...

maruska

Sja Dirk... af en toe vraag ik me af waar respect voor andermans zaken is..
De CY handbak heeft voor zover ik heb kunnen zien geen schades, net als de automaat. De mistlamp van de bmw hoop ik vast te kunnen zetten, want die valt er nu elke keer uit.
Heb al wel gezien dat er nog meer auto's schadeplekken hebben van vallende pijlen. Volgend jaar dus auto's wegzetten in de parkeergarage.
T-5R

maruska

Hopelijk komt vandaag een pakketje voor me binnen met wat audio upgrade. Ik heb nog een 801 liggen, maar destijds uit de handbak gehaald, en vervangen voor een identieke radio zoals ook in de bmw zit. handig, want dan kun je nooit het verkeerde frontje meenemen (en leest zowat alles, incl bt en sd). Kriebels toch bij het zien van de 2-dins, maar wilde wel wat anders. CD wisselaar zowiezo handig, maar een goede om achterin te monteren was altijd lastig, want je hebt zowel de wisselaar als het paneel nodig.

Dan toch maar de stap maken. Bij een forumlid een sc-901 afgenomen, met een extra wisselaar. dus frontload wisselaar en achterin !

Inbouw foto's volgen nog als die erin gaat ;D

Edit 11:55
Nog nooit is de post zo snel en voorzichtig te werk gegaan met pakketjes. Na vorige keer lijkt het doorgedrongen te zijn bij de bezorger voorzichtig te zijn met andermans zaken. Met dank aan Rovelra voor de goede inpak en snelle opsturen !

T-5R

JvW

Daar ga je veel plezier aan beleven.  :eusa_clap:

Ik heb dezelfde combinatie in de roffel. Heerlijk 9 cd'tjes op voorraad in de auto.

maruska

idd ! nu nog even een nette bagageruimte afdekplaat-met-cd-houder unit vinden.. stond 1 te koop een tijdje terug, maar toen had ik dit nog niet.. zo zie je maar, altijd vooruit denken en kijken. ;D
T-5R

JvW

Citaat van: maruska op 03-01-2012 12:27:30
idd ! nu nog even een nette bagageruimte afdekplaat-met-cd-houder unit vinden.. stond 1 te koop een tijdje terug, maar toen had ik dit nog niet.. zo zie je maar, altijd vooruit denken en kijken. ;D

Dat is inderdaad erg mooi zo'n afdekplaat. Ik heb die niet nodig, want op die plek staat m'n reservewiel.

Zo'n afdekplaat staat nog steeds te koop hoor:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,53785.0.html
Zelfs op marktplaats staat de afdekplaat nog steeds. Het hoogste bod is € 20, dus geen geld.

maruska

ik heb een tintje donkerder interieur, maar hou hem in mn achterhoofd :)
(of als er nog anderen zijn die zo'n ding hebben liggen, pb maar)
T-5R