Wie ben ik

Gestart door Brambo67, 30-11-2006 12:51:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rudi

Verbruik ligt gauw bij 1 op 8/9  flatout doet die van mij 1op2 ,maar toen waaide het ook aardig  :eusa_whistle:   ;D  Maar gelukkig kan je bij de pomp gewoon nieuwe halen :eusa_dance: 
Dr.Go-Fast...

haRtV70R

Citaat van: Rudi op 17-12-2006 19:17:04
......Maar gelukkig kan je bij de pomp gewoon nieuwe halen :eusa_dance: 

En gelukkig kost dat tegenwoordig bijna nix... :eusa_whistle:
[move][/move]

Brambo67

Het kost inderdaad een ....vermogen die benzine. Gelukkig werk ik voor een bedrijf dat er rechtstreeks van profiteert, je weet wel diezelfde club die ook brandstof aan Ferrari F1 levert. Eén van de bijkomende voordelen is dat bij mijn indiensttreding ik automatisch een sponsor voorstel van 20% korting op de prijzen aan de pomp kreeg :eusa_clap: Bovendien is mijn eindejaarsbonus rechtstreeks afhankelijk van de resultaten van het bedrijf. BLAZEN MET DIE R-en DUS!!! ;D

Het verschil tussen mijn beide auto's is wel groot moet ik zeggen. De 170 pk loopt gemiddeld zo'n 1:10, dat haal ik met de R dus niet... Het verschil in beleving ook trouwens en dat is het verschil in kosten meer dan waard!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

V70R AWD

Citaat van: Brambo67 op 18-12-2006 17:13:52
Het kost inderdaad een ....vermogen die benzine. Gelukkig werk ik voor een bedrijf dat er rechtstreeks van profiteert, je weet wel diezelfde club die ook brandstof aan Ferrari F1 levert. Eén van de bijkomende voordelen is dat bij mijn indiensttreding ik automatisch een sponsor voorstel van 20% korting op de prijzen aan de pomp kreeg :eusa_clap: Bovendien is mijn eindejaarsbonus rechtstreeks afhankelijk van de resultaten van het bedrijf. BLAZEN MET DIE R-en DUS!!! ;D

Het verschil tussen mijn beide auto's is wel groot moet ik zeggen. De 170 pk loopt gemiddeld zo'n 1:10, dat haal ik met de R dus niet... Het verschil in beleving ook trouwens en dat is het verschil in kosten meer dan waard!

Lucky B#@@$rd :angel: :angel:




:eusa_whistle:

Bouma206

Als jullie over een ruim verbruik spreken met een R of een R AWD waar hebben we het dan over? Bij normaal rijgedrag (zal moeilijk zijn) 1 op 7 of 1 op 9?
Fryslân boppe!!!!

haRtV70R

Citaat van: Bouma206 op 20-12-2006 10:17:06
Als jullie over een ruim verbruik spreken met een R of een R AWD waar hebben we het dan over? Bij normaal rijgedrag (zal moeilijk zijn) 1 op 7 of 1 op 9?

Ongeveer 1:7....... (korte afstanden)... :eusa_whistle: :eusa_whistle:
[move][/move]

V70R AWD

 meer 1 op een emmer :eusa_silenced: :eusa_silenced: :eusa_silenced:

Brambo67

Hij is weg... :'( De Nautic Blue wel te verstaan. Mijn lieftallige echrgenote bleek niet te vermurwen. De Polo moest blijven. Eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo veel moeite mee. De 'R' daagt veel te veel uit om 'em te laten staan. Binnen 24 uur had ik de Nautic Blue verkocht :) Vrouwlief heeft het geld al geclaimd.... Nieuw Zeeland, daar wil ze/we altijd al naar toe. Ondanks dat ik het jammer vond om de auto weg te zien rijden toch een goed gevoel; nu kan ik nog meer gaan genieten van de 'R'. En eerlijk gezegd voelde het toch ook wel raar; op je fiets naar het werk en dan twee V70's voor de deur.... ;D Ben benieuwd of de nieuwe eigenaar op het forum terecht komt.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Macknum

#68
Citaat van: Esveldt op 15-12-2006 16:23:18
Mooaaah, ik zie mijn vrouw liever veilig op de weg!
Is dit misschien iets in mooi Rood of Yellow


;D ;D ;D

850 2.5i-20V Aut. Luxury Line 206.000km '96