Project Mjolnir - SDM

Gestart door Johann, 18-12-2006 01:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Misschien is over een volgend "project" te praten ;)

Misha

Citaat van: Black Magic op 07-11-2007 21:48:14
Serieproductie van die motor ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fearless

Citaat van: Black Magic op 07-11-2007 21:48:14

Denk dat je dan nog wel ff geduld moet hebben.  :eusa_whistle:

thuur

Citaat van: Johann op 07-11-2007 21:18:36
Citaat van: BenC70ES op 07-11-2007 20:54:11
:o 230pk gemeten? Of denk je dat ?

231.2 .. ..   ;)

Auto heeft de hele dag op de rollenbank gestaan. Uiteindelijk bleef 't hangen bij de 230 PK.

Hele leuke ervaring en de resultaten zijn ruim boven mijn verwachting.

Complimenten Johann :eusa_clap:

Gr 8)

Laserblue

Zozo nou dan ga je het een hoop T5jes nog moeilijk maken met die 230 pk aan de wielen, is trouwens een flink verschil met je verwachte 200  ;)
Heb je ergens meer gewonnen dan je had verwacht? of heb je meer aangepakt dan je had gepland?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

matRRR

Johann, van harte gefeliciteerd en natuurlijk een staande ovatie van de forummers.maar dat had je al begrepen!! De laatste post van laser zette me aan het denken. Hij sprak over wielpk. Is Dat zo of spreken we over de krukas!? In ieder geval.... Wat een beest! Met recht de opperroffel!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Ties

Al dat werk dus lang niet voor niets! Mooi joh!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Wil hem in real life wel eens horen klinken.

Johann

Citaat van: matRRR op 08-11-2007 10:58:09
Johann, van harte gefeliciteerd en natuurlijk een staande ovatie van de forummers.maar dat had je al begrepen!! De laatste post van laser zette me aan het denken. Hij sprak over wielpk. Is Dat zo of spreken we over de krukas!? In ieder geval.... Wat een beest! Met recht de opperroffel!

Is krukas PK, niet aan de wielen dus.

Rollenbank was type MAHA. Heb je ook nodig anders kun je niet tunen.

Voor Taranis,

Ik bedoel hier mee te zeggen dat je met een dergelijk type rollenbank de motor kunt belasten, dit wil niet met een dynamische bank alla oudere modellen Dynojet.
Andere optie is de straat maar ik heb in de buurt geen straat gevonden waar ik de motor even op bijv. 5000 toeren constant kan houden bij volgas..  ;)

M a r c

Mooie cijfers!  :eusa_clap: Bij welk toerental zit ie op zijn max. vermogen?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Even uit 't blote hoofd max koppel was bij ~5800 en max vermogen bij ~7300 en dan redelijk vlak tot de berenzer bij 8000.

Black Magic

Indrukwekkende cijfers hoor  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

hebbe hebbe hebbe die motor :P

HaRdCoRe-WeZ

Dat is een hele forse pk-winst.

850 Ra$ing

Zo veel meer vermogen had ik dus echt niet verwacht! respect  :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: kun je niet een lijst van je setup maken, of komt er dan geen einde aan?
Ik heb het filmpje nu al tig x afgespeeld, maar dat geluid mama mia!!

Joachim1

Mooie cijfers Johan  :eusa_clap: zal nu wel een hels kabaal zijn   :evil: maar dan heb je ook wat  :eusa_drool:

Enno

Citaat van: 850 Ra$ing op 08-11-2007 18:46:55
Zo veel meer vermogen had ik dus echt niet verwacht! respect  :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: kun je niet een lijst van je setup maken, of komt er dan geen einde aan?
Ik heb het filmpje nu al tig x afgespeeld, maar dat geluid mama mia!!

De trend is gezet ;)....