Project Mjolnir - SDM

Gestart door Johann, 18-12-2006 01:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Citaat van: Johann op 02-02-2008 16:33:57
Achja.. Heb de slingers ook niet nodig. tot nu toe ook de achterramen niet open gehad..  ::)

En dat zegt ie nu.... :eusa_wall: ;D

Johann

Citaat van: Emiel op 02-02-2008 16:46:19
Achja.. Heb de slingers ook niet nodig. tot nu toe ook de achterramen niet open gehad..  ::)

Maanden gewacht op E. uit N. om die motoren er uit te slopen zodat ik eens een raampje open kon zetten..

Maar alles went .. .  :eusa_whistle:

Ronbroek

Hij heeft het te druk, die E. uit N.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Johann

M a r c

Maar ik bedoelde eigenlijk dat je het héle raammechanisme weg had moeten laten...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

"t is wel goed zo. Straks maar eens kijken hoe de auto 't doet op de Ring en of 't allemaal heel blijft.
Gaat ie weer stuk gaat er gewoon een turbo motor in..  ;D

R o b

en die ligt al bijna klaar................  :eusa_clap:

Emiel

Citaat van: Johann op 02-02-2008 16:59:19
Citaat van: Emiel op 02-02-2008 16:46:19

Maanden gewacht op E. uit N. om die motoren er uit te slopen zodat ik eens een raampje open kon zetten..

Maar alles went .. .  :eusa_whistle:

.. ... .

M a r c

Citaat van: Johann op 02-02-2008 18:02:21
"t is wel goed zo. Straks maar eens kijken hoe de auto 't doet op de Ring en of 't allemaal heel blijft.
Gaat ie weer stuk gaat er gewoon een turbo motor in..  ;D

ah!  turbo!  now w're talking. U is weer langzaam tot uw positieven aan het komen?   ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Nee hoor, is alleen een stuk makkelijker..  ;)

850 Ra$ing

Ik heb het vermoeden dat deze motor het wel een tijdje vol gaat houden, dus lekker NA blijven rijden  :)
Heb je trouwens het probleem van het bevriezen van je gaskleppen al opgelost?
Ik had namelijk vroeger een brommer die hier ook erg veel last van had, zodra het onder de 5 graden werd kon ik er eigenlijk niet meer mee rijden.
Toen heb ik een gloeistift van een diesel motor :eusa_silenced: in het inlaatspruitstuk gemonteerd waarna het probleem verholpen was.
Misschien dat je iets aan deze info hebt maar denk het niet.

Johann

Heb niet veel met de auto gereden maar geen problemen meer met de gaskleppen gehad.

Johann

Bij de zoektocht naar kleinere diameter plakbanden uiteindelijk terecht gekomen bij Kumho.

De 215/45-17 is een vrij nieuwe maat van Kumho, andere opties was de Pirelli PCorsa maar die is inmiddels ongbetaalbaar geworden.

Volledige naam van deze band is Kumho Ecsta V700

martijn.

Heb je nieuwe voorschermen?

Die blinkt  ;D

Laserblue

Citaat van: Johann op 15-02-2008 13:57:24
Bij de zoektocht naar kleinere diameter plakbanden uiteindelijk terecht gekomen bij Kumho.

De 215/45-17 is een vrij nieuwe maat van Kumho, andere opties was de Pirelli PCorsa maar die is inmiddels ongbetaalbaar geworden.

http://www.swededemon.com/images/SDM/shots/exterior/sdm-kumho1.jpg

Volledige naam van deze band is Kumho Ecsta V700

ligt ie nou zo achterover?  ???

of ligt er een lijk achterin?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*