Het is zover, Spin met een T-5R!!!

Gestart door Spin!, 08-01-2007 15:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Standaard T-5R's worden zeldzaam... :eusa_think:

Spin!

Citaat van: Rayman op 11-02-2007 10:27:15

Qua uiterlijk gaat er helemaal niks veranderen. Geen V70 achterlichten, geen witte knippers in zijschermen. Een touch van DGB, daar staat de doodstraf op ( langzaam en pijnlijk )

verder komt er alleen een chippie in, open luchtfilter en een leuke uitlaat...that's all...meer wil ik er niet mee doen.

www.vm-parts.nl

Rayman

Citaat van: Spin! op 11-02-2007 10:36:59

Qua uiterlijk gaat er helemaal niks veranderen. Geen V70 achterlichten, geen witte knippers in zijschermen. Een touch van DGB, daar staat de doodstraf op ( langzaam en pijnlijk )

verder komt er alleen een chippie in, open luchtfilter en een leuke uitlaat...that's all...meer wil ik er niet mee doen.

Netjes Rutger :) Lekker bezig dus.

Spin!

Citaat van: Rayman op 11-02-2007 10:39:30

Netjes Rutger :) Lekker bezig dus.

Jep...als ik de boel wil vertupperwariseren...dan had ik wel een honda gekocht  ;D

( oke oke...gewaagde uitspraak, maar met een CY ligt dat net ff iets anders, je gaat een Ferrari ook niet groen schilderen...u snap? )

www.vm-parts.nl

Ludo

alleen een chippie in, open luchtfilter en een leuke uitlaat...that's all...

ja zo begint dat gewoonlijk...  ;D

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 11-02-2007 10:23:48
En je hebt/had niet het vermoeden dat die wagen van jou toch wel erg hard gaat?

Precies... een gechipte T5 is toch wel duidelijk sneller dan een standaard T5, zal bij een T-5R (heb er nog nooit 1 gereden) niet anders zijn denk ik? :)

Maar uh, ben je al een beetje schor van dat zelf zingen ipv de radio te luisteren? :P

ronbroek

...zat in de boekjes te snuffelen of ik niet per toeval de code van de radio tegen kwam...helaas. Kwam wel wat certificaten tegen van Hausser Motorsport GmBH Volvo Tuning 

Hee Spin, er zijn sites waar ze je code kunnen uitrekenen

Deze bvb                      http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/4/174129.html

Spin!

Ben inderdaad goed m'n stem kwijt na al dat zingen. Gister naar m'n meissie geweest...toch weer zo'n 350 km rijden  :eusa_shifty: dus dat is toch bijna zo'n 3,5 uur zelf zingen...

ik rij zo naar de dealer, daar ligt de code klaar. Voor de rest nog steeds een fantastische wagen, en kan vast verklappen dat ie op de teller al wat meer aangeeft dan ze in de boekjes beloven bij een automaat. ( stout geweest op lang recht stuk lege snelweg, 's nachts! )

't mooie is...zij vindt de auto helemaal te gek. Ze trekt zelfs een jas aan in het zacht geel ( zo pas ik mooi bij je auto!  :P) Ik vind haar auto('s) ook helemaal top! 2 stuks amazones. Een grijze met wat plamuurplekjes waar we gister in hebben gereden, en een rode in opbouw. Ja...het bestaat toch, de ideale vrouw  ;D

www.vm-parts.nl

t5karel

Je hebt het goed te pakken niet?Wel leuk 2 gelijk gestemden.ben mijn  vrouw ook op de vakschool tegen gekomen,scheelde weer een verkoopster cq slager :P.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Spin!

Citaat van: t5karel op 12-02-2007 09:31:36
Je hebt het goed te pakken niet? Wel leuk 2 gelijk gestemden...

Het had erger kunnen zijn idd...tis soms zelfs eng, zelfde gedachtengang, smaak, principes. D'r zit maar 1 nadeel aan, en dat is dat er 170 km tussen zit  :-\

Maar dat is weer een mooi excuus om de banaan (de CY in dit geval  :eusa_shifty:) uit te laten. En ook gelijk weer een mooie reden om achter een amazone op gas te gaan jagen...dan blijft de CY zoals gepland op een lage km-stand staan.

www.vm-parts.nl

Taranis

Citaat van: Spin! op 12-02-2007 09:41:30
tis soms zelfs eng, zelfde gedachtengang, smaak, principes.

Had dat met m'n eerste vriendin ook ja... enige nadeel was dat er op den duur niets meer te zeggen was omdat je toch al wist wat de ander wou zeggen, je dacht er immers zelf ook zo over. Toen de brui er maar aan gegeven, wat misschien een beetje te makkelijke oplossing was ::)

Maar um, waarom zou je de kilometerstand van de banaan laag willen houden? Het ding is er toch om te gebruiken en ervan te genieten of niet?  8)

Laserblue

Citaat van: Taranis op 12-02-2007 11:24:18

Had dat met m'n eerste vriendin ook ja... enige nadeel was dat er op den duur niets meer te zeggen was omdat je toch al wist wat de ander wou zeggen, je dacht er immers zelf ook zo over.

zeg wil je....
nee

oh, zullen we....
nee

wil je dan misschien....
morgen misschien

heb je al gehoord v.....
ja!

;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

Citaat van: Laserblue op 12-02-2007 12:50:01
zeg wil je....
nee

oh, zullen we....
nee

wil je dan misschien....
morgen misschien

heb je al gehoord v.....
ja!

;D

;D

Bijna goed... als je 'nee' nog even vervangt door 'ja is goed' :P

thuur

Gelukkig gaat dit draadje nog ergens over ???

Gr ::)

Spin!

Citaat van: thuur op 12-02-2007 22:50:03
Gelukkig gaat dit draadje nog ergens over ???

Gr ::)

toch wel ontopic allemaal...het gaat om de rol van de CY, en wat die allemaal al teweeg heeft gebracht. Allemaal mooie dingen nog  ;D

www.vm-parts.nl