Aerotwin aftermarket ruitenwissers

Gestart door Brambo67, 04-03-2007 16:30:31

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Thomas, de eerste post in dit topic:

Citaat van: Brambo67 op 04-03-2007 16:30:31
Het gaat trouwens om type A530s.
:D

Vulk

Inderdaad, maar kort daaronder stond een ander type. :)

Eén dezer eens gaan zoeken en hopen dat het wat plug & play is.

Ludo

de 530 duid op de lengte. (530 milimeter)
als je twijfelt, kun je ook even de meetlat uithalen en die je er nu op hebt, meten.

FGG

Het is de A530S en het is plug&play. Ik heb de 2e set er al op zitten. De 3e hangt al in de schuur.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Citaat van: FGG op 07-05-2009 08:35:52
Het is de A530S en het is plug&play. Ik heb de 2e set er al op zitten. De 3e hangt al in de schuur.

en hoe doet ie het daar?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Citaat van: Laserblue op 07-05-2009 08:49:15
Citaat van: FGG op 07-05-2009 08:35:52

en hoe doet ie het daar?  :eusa_think:

Behoorlijk goed: geen strepen, geen slijtage, gaan erg lang mee zo.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Het zijn gewone Bosch wissers geworden (de aerotwins moesten besteld worden en ik had geen tijd om te wachten omdat ik naar de keuring moet en mijn wissers echt kapot zijn).

Hoe haal je de oude wisserbladen los (origineel Volvo), ik heb niet echt een idee hoe ik ze ervan krijg.

)()()sT

Armje rechtop, wisser horizontaal. Dan trek je hem zo naar beneden uit die haak.

Vulk

Dankuwel Joost. Ik probeer het vanavond nog eens.

Vulk

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

razorx

Ik wil niet in de kerk schoppen  ;) .

Maarr, ik vind die gewone ruitenwissers niet slecht en eigenlijk mooier.
Om de kosten te drukken kan je refills gebruiken, Die van Conrad zijn niet slecht. Maar Wurth levert nog mooier.

Let wel op sommigevan onze roffels hebben een trapezium vormig wisserblad nodig. De meeste refills zjn rechthoekig.

mark1976

Citaat van: innocenti op 05-11-2008 09:41:49
Voor goedkope adressen kan je zoeken op VW tuningsbedrijven. Audi A4 en VW Passat hebben ook A530S wissers. Heb voor de mijne €26 betaald bij Audiparts in Veghel. Inmiddels zijn de mijne versleten bij 45.000km.

Heb ff gekeken op de webshop van Audiparts, maar volgens mij hebben ze de prijs aangepast/verhoogd... Betaalde er twee jaar terug nog iets van €25,- maar nu kan ik ze voor die prijs niet vinden. Iemand de laatste tijd nog flatblades van Bosch hier gekocht? Of ergens anders voor een mooi prijsje? Moet twee setjes hebben, dus om nu maar ff de hoofdprijs af te tikken....
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

haasje

Ik heb van de week een set binnengekregen die ik via ebay in dld had besteld, €21,50 en €8 verzendkosten

Misha

Heb vorige week 38 euro betaald bij de onderdelenzaak voor Bosch Aerotwins.

Ben er niet heel erg over te spreken trouwens, ik vind ze spuuglelijk en het onderste deel drukt niet hard genoeg.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het