... Turbootje heeft een opvolger: een V70 T5 !!

Gestart door DinanT, 22-03-2007 10:11:17

Vorige topic - Volgende topic

DinanT

Tsja, helaas heb ik geen rechtsbijstand. Heb maar wel even een goeie mail met duidelijke foto's van de situatie daar gestuurd, misschien dat dat nog wat duidelijkheid verschaft... En dan wel eentje waarin ik de tegenpartij niet loop af te zeiken en zwart te maken. :eusa_naughty:

Maar over de B5254T-blokken... Zijn deze nou echt zoveel zwakker/slechter dan de B5234T3 of de B5254/B5244? Of zijn ze alleen minder om mee te gaan tunen?
Ik rol hierin  

Freakybaby

Als je geen rechtsbijstand hebt moet je even heel goed gaan overwegen of je er niet een advocaat op gaat zetten (of een rechtsbijstand afsluit en dat ze dit meteen voor je oppakken).

Gelijk hebben en krijgen/halen is een heel groot verschil.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

DinanT

Dat had ik inderdaad al overlegd met m'n verzekering, maar als ik nu een rechtsbijstandverzekering afsluit kan ik daarmee niet met terugwerkende kracht verwijzen naar het reeds gebeurde ongeval...
En een advocaat er op zetten? Ik wil nog een auto kunnen kopen en op vakantie dit jaar...  ;)

Ik denk dat ik binnenkort heel goed ga voelen hoe krom recht is hier....
Ik rol hierin  

DinanT

Eindelijk, EINDELIJK bericht van de verzekering: er had al lang uitbetaald moeten worden. Betalingsopdracht lag er al sinds 6 maart. Eind deze week krijg ik waar ik recht op heb. Eindelijk...
Ik rol hierin  

rogerV701998

Goed nieuws! Is alles nu naar tevredenheid afgehandeld?

Gr. roger

DinanT

Anders dan dat het veeeeel te lang geduurd heeft, met veel bellen en weinig info, op zich wel.

Behalve dan, dat ik voor het uitgekeerde bedrag absoluut geen vervanger van mijn auto kan kopen... :eusa_wall:
Ik rol hierin  

foekie

Fijn dat alles toch nog goed is gekomen!
Waar ik/wij natuurlijk wel benieuwd naar zijn, is hoe het toch uiteindelijk tot het uitkeren van het bedrag is gekomen!

DinanT

Het komt erop neer dat ze erg laks zijn geweest in het beoordelen van dit ongeval. Maar uiteindelijk kan ik het nu allemaal afsluiten.

En om daar meteen maar even vervolg aan te geven, afgelopen zaterdag weer een knoop doorgehakt:
ik heb een V70 T5 gekocht ;D ;D een Geartronic, Comfortline -full options-  :P

(ja.. een "girl-tronic ja".... )
Ik rol hierin  

elianmars

Ha, weer een N rijder erbij  8)

Heel veel plezier van je T5! En nu maar hopen dat je er wat langer van kan genieten dan van je vorige wagen  :eusa_pray:

mevita

Dat is een hele mooie, kleur goed, veel opties zie ik,
heel veel plezier met je nieuwe aanwinst :eusa_clap:

gr mevita

DinanT

Thanks. 8)
Tsja, ik wilde zaterdag eigenlijk vooral eerst een proefrit maken en dan nog eens kijken, maar ben ondertussen eigenlijk al sinds begin januari op zoek naar een 'goeie opvolger',
en de kans dat ik iets als deze uitvoering straks nog tegenkom, maar iets jonger, leek mij uitermate klein. Uiteindelijk dacht ik, "Verrek ook, het kan nu, ik doe het ook gewoon!" :eusa_dance:

En tis inderdaad wel een "Full option" autootje: V70 Comfort line uitvoering met de Estate-, Mobility- en Premiumline optie pakketten...  :P
Ik kan hier wel 10 jaartjes mee verder denk ik zo...

Eerste upgrade worden de remslangen ...  :angel:
Ik rol hierin  

cas

whooeehaaaa haa! we gaan allemaal aan de N !  bankier? haha.... gefeliciteerd hoor. mooie autos om te zien.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

darius

Citaat van: cas op 19-04-2010 09:53:20
whooeehaaaa haa! we gaan allemaal aan de N !  bankier? haha.... gefeliciteerd hoor. mooie autos om te zien.
ech nie  :eusa_whistle: 850 rocks !! wel een heel mooie auto... :eusa_clap:
No show, only go.

UserID6342

Mooie auto DinanT en wel weer gaaf natuurlijk met de full options die erin zitten.

DinanT

Thanks Dirk.
Ik ga hier nog een hele tijd van genieten. Als het goed is ben ik de tweede eigenaar, de auto is altijd bij Henk Scholten in Nijmegen geweest volgens de verkoper.
En gezien de reputatie van de verkoper heb ik daar ook geen moment over getwijfeld. De auto ziet er van binnen ook tip-top uit. Wel wat kleine dingetjes, maarja hij is ook al 10 jaar oud ...
Kan dus nog best 10 jaar bij, en als het een beetje lukt ook wel 15  ;D
Ik rol hierin