Kapotte turbo tdi??

Gestart door A3, 30-03-2007 19:14:15

Vorige topic - Volgende topic

A3

Ik heb naar veel zoeken een sevice manual van de 850 gevonden. :eusa_clap:  :eusa_dance:Deze is in het Engels. 't Is niet van de TDI, helaas, maar alles buiten de motor om is gelijk aan de benzine versie. Volgens mij wordt de hele auto hier tot in de details besproken( er zitten b.v. 58 elektrische schema's bij ).  :eusa_whistle:Wie heeft hier belang bij en kan ik dit op de site zetten zodat iedereen die het hebben wil het kan downloaden? Ik wil het ook wel via mail versturen, maar dit lijkt mij eenvoudiger, ook voor de toekomst. Is het altijd op te halen. ;D

Gr.

rody

toevallig Haynes?  is eenv. te downloaden.   :)

heb net iets gelezen over de afsluiter etc. misschien kun je hier nog wat mee.

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=17834

ben erg benieuwd waar het probleem zit.

rody

eventueel zou je de temp. sensor en BDP-gever kunnen uitwisselen.

A3

waar zitten temp. sensor en bdp gever?

A3

A3

???Weet toevallig iemand wat de "sensor?"doet die onder aan de brandstofpomp zit? Het is een flens met 2 torx boutjes met binnenin een zeefje en van buiten een cirkelvormig stukje grijs kunststof. ??? :eusa_think: :eusa_doh:

rody

kun je een foto plaatsen/mailen;  A3?

A3

Dat is wat moeilijk, want ik heb geen digitale camera. :( Moet even op iemand wachten die er wel een heeft. Kan wel een paar dagen duren. Jullie hebben trouwens ook nog foto's van de boosdoeners van mijn  motorschade ( topplaatjes van hydr. stoter ) en mijn  roffel tegoed. Het duurt nog even maar ze komen echt. :eusa_dance:

kyro

tjonge zeg, dat tie gdvrdm niet wil :eusa_think:
ben is benieuwd, wat het nu uit-eindelijk is !!
anders zet er is een andere tdi roffel bij ::)
om het eea door te meten, en dan weer bij jouw !
of is dat bullsh.... :-\

gr

A3

Moet je wel iemand in de buurt kennen met een tdi roffel. Als het goed is komt er een VW monteur bij. Die kent die motoren door en door.

kyro

Citaat van: A3 op 09-04-2007 20:15:48
Moet je wel iemand in de buurt kennen met een tdi roffel. Als het goed is komt er een VW monteur bij. Die kent die motoren door en door.

ik snap dat je hem zsm aan't lopen wil hebben
en zou gemakkelijk je kant op kunnen komen !
maar ik kan pas op z,n vroegst, komend
weekend !!
zit n.l midden in een verbouwing :eusa_wall:
dus als het dan nog speelt, geef maar een seintje ;)

gr

A3

Hou ik zeker in gedachten. Thanks. ;D

A3

Gisteravond alle massapunten schoongemaakt en gecontroleerd. Blok en carrosserie met een extra massakabel verbonden ( voor alle zekerheid ) en het contact aangezet werd hoorde ik de afsluiter op de pomp al tikken. Dat gaf hoop. 10 sec. starten en met een diepe grom kwam er leven in de brouwerij. :eusa_clap: :eusa_dance: ;) Loopt goed, mis alleen een pk'tje of 50 omdat de pomp rigoreus verkeerd staat. Wordt zeer binnenkort opgelost. Hou jullie op de hoogte. ;D ;D ;D :D

kyro

thats good news  :laugh:

gr