Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 11-04-2007 19:20:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black Magic

Als ik een de bochten niet te scherp instuur lopen ze niet aan ;) anders wel  :(

llinssen

Mooie wagen!
wat voor xenon heb je, en hoe bevalt het?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Emiel


Black Magic

Llinsen ik heb een xenon h1 conversiekit oftewel oude lamp er uit nieuwe erin , de kleur is 8000K en ze bevallen me echt zeer goed. 


Dus emiel dat gebeurt er bij te lang en te ver sturen  :(

Turbobiker

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:14:46
Dus emiel dat gebeurt er bij te lang en te ver sturen  :(

Dikkere stuurstops op de draagarmen zouden dit toch moeten voorkomen?
De Tussenpaus

Black Magic

Als ze leverbaar waren zou dat de oplossing zijn  maarjah die bandenmaat klopt eigenlijk niet met de auto he ;)

Black Magic

    "  Mooie Roff. Die L+R uitlaat vink wel koel staan "


Het leuke is de roffel is ook wat duidelijker hoorbaar vooral bij gas loslaten , heerlijk dat geluid :)

Ludo


Jeroentjuh

#23
Citaat van: Ludo op 11-04-2007 23:30:32
Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:21:34
Als ze leverbaar waren zou dat de oplossing zijn 

tuurlijk zijn die leverbaar.


De blauwe (8614258?) van de C70 toch? Maar een ander maatje banden is natuurlijk de mooiste oplossing, is gewoon geen 850 maat....

Black Magic

Ik weet het maarjah anders staken de velgen buiten de banden en deze maat vulde de wielkasten mooi op  :) en het viel me laatst op dat ze de wielkasten raakten  maar erstig is het niet het is gewoon even wat minder ver sturen :)

850 T5 Freak

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:37:14
Ik weet het maarjah anders staken de velgen buiten de banden en deze maat vulde de wielkasten mooi op  :) en het viel me laatst op dat ze de wielkasten raakten  maar erstig is het niet het is gewoon even wat minder ver sturen :)

Join the club  ;) verder heb je een strakke wagen! heb je nog foto's van je interieur? ben wel benieuwd!

Mzzls Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Black Magic

#26
Thanks! Het is trouwens het zwart leer met stof (eigenlijk wil ik een R interieur) dat vond ik net iets mooier dat dat vinyl met grijze stof zegmaar .

pwassink

#27
Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:48:15
Thanks , ik heb vanavond vluchtig een paar foto's genomen maar er komen er meer aan alleen weet ik nog steeds niet hoe ik ze moet plaatsen maar goed dat komt wel. Het is trouwens het zwart leer met stof (eigenlijk wil ik een R interieur) dat vond ik net iets mooier dat dat vinyl met grijze stof zegmaar .

Bezint eer ge begint ..

Ik vind een T-5 stoel fijner zitten, minder plakken en glijden als een T-5R stoel .. maar das mijn beleving..   :eusa_think:
en die zijn precies andersom qua leer / stof combi dan ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Black Magic

Het was nog maar een bedenkseltje . Ik ben er nog niet uit of ik het er echt in ga zetten.

Al vind ik de leer/alcantara combi wel helemaal geweldig eruit zien  :)

850 T5 Freak

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:48:15
Thanks , ik heb vanavond vluchtig een paar foto's genomen maar er komen er meer aan alleen weet ik nog steeds niet hoe ik ze moet plaatsen maar goed dat komt wel. Het is trouwens het zwart leer met stof (eigenlijk wil ik een R interieur) dat vond ik net iets mooier dat dat vinyl met grijze stof zegmaar .

bij mij is het momenteel nog bovenkant dashboard antraciet en de rest is dat lichte grijs a stylen etc zijn ook allemaal zo deze wil ik gaan vervangen door antraciet! ziet er dan toch weer net wat beter uit!
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica