volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 18:29:40
Citaat van: Laserblue op 13-05-2007 18:28:10
Beste Peter,

Ik zou proberen m'n toon wat te matigen voor dat je door iedereen uitgekotst wordt.

we proberen je alleen maar te helpen (en te begrijpen) ;)

no need to be rude :)

als ik 2keer wat vraag word ik uitgekafferd als iemand anders 3keer het zelfde zeg moet ik hem maar laten gaan!

nee sorry...

zo zit ik niet in elkaar!

groetjes
jij gaat vrienden maken op deze manier  :eusa_think: :eusa_wall:
Iedereen probeerd iedereen te helpen hier,en als je dan met deze opmerkingen komt..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

850-T5-peter

Citaat van: animal op 13-05-2007 18:33:14
Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 18:29:40
Citaat van: Laserblue op 13-05-2007 18:28:10
Beste Peter,

Ik zou proberen m'n toon wat te matigen voor dat je door iedereen uitgekotst wordt.

we proberen je alleen maar te helpen (en te begrijpen) ;)

no need to be rude :)

als ik 2keer wat vraag word ik uitgekafferd als iemand anders 3keer het zelfde zeg moet ik hem maar laten gaan!

nee sorry...

zo zit ik niet in elkaar!

groetjes
jij gaat vrienden maken op deze manier  :eusa_think: :eusa_wall:
Iedereen probeerd iedereen te helpen hier,en als je dan met deze opmerkingen komt..

ik dank ook de mensen die me helpen.. maar een enkeling loopt te zieken als dan commentaar op mij komt komt er commentaar terug..:)

Laserblue

misschien is je lontje wat kort omdat je zelf enthousiaster bent dan de rest? :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

850-T5-peter

Citaat van: Laserblue op 13-05-2007 18:46:14
misschien is je lontje wat kort omdat je zelf enthousiaster bent dan de rest? :eusa_think:

nee je ziet het verschil duidelijk tussen de mensen die het wel leuk vinden en de mensen die komen om te zieken...

maar never mind...

ik ben er weer vantussen

toedels!

Eugene

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 18:38:14
maar een enkeling loopt te zieken als dan commentaar op mij komt komt er commentaar terug..:)

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 18:48:14
nee je ziet het verschil duidelijk tussen de mensen die het wel leuk vinden en de mensen die komen om te zieken...

Mag ik vragen wie je hiermee bedoelt?

If it's not blown, it sucks...

850-T5-peter

JCviggen

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 18:56:08
Joachim1

Kan helemaal niks vinden in dit topic van hem dat offensief was?

Chill ;)

Gemeten resultaten van gechipte 2.0 T-5/T-5R/R zitten doorgaans rond 230-235 pk, ter info.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Emiel

Dames! Ruzie maken is  :-* vragen...  ;D

De heren proberen je alleen te behouden van een eventuele miskoop. Vind het verhaal zelf ook een beetje vaag, software op een DVD, volgens mij past het nog op een 5.25" floppy

Voor de nostalgisten onder ons;

Als je met een 'nieuwe' Volvo (850) tuner op de proppen komt kan je natuurlijk veel vragen en opmerkingen verwachten, dat zagen we destijds ook met Fasttech. En mocht het fantastische software zijn, dan wil ik wel ns een rollenbankuitdraai ervan zien, tis geen geld iig.

Esveldt

Ik snap een ding niet Petertje komt net kijken, vreselijk enthousiast! Das alleen maar goed.

Maar hij doet voorkomen of de rest van dit forum debiel is, terwijl die al ruim 4 jaar aan het tunen zijn!

Ik denk dat Peter eerst ff zijn oogjes moet gebruiken en zich eens verdiepen in wat er al geschreven is ipv van mijn broer en daar een vriend van die zegt dat etc.

Nogmaals er zijn hier gasten die zich enkel en alleen met Volvo tuning bezig houden!

Zou wat meer respect in acht nemen en je zelf eens de vraag stellen waarom andere met vragen komen.

Da's niet voor de kat z'n K.

imho

850-T5-peter

dit is zeker niet waar. ik ben enthousiast ja
maar ik doe niet alsof iedereen debiel is hier.. ben juist blij met veel reacties maar vind het wel erg grappig dat jij kan weten wat mijn broer en vrienden allemaal weten..

maar ik heb duidelijk al genoeg ondervonden van deze club dat er hele erge relexte mensen zitten

maar ook genoeg betwetertjes!

maar als iemand 3x de zelfde vraag steld word je pissig.. dat werd hier aan het begin meteen gezegt.
maar als iemand anders het doet dan is het niet erg want hij/zij zit hier al langer

ach ga  toch weg met dat kortzichtige gedoe..

Ik had verwacht dat er wat meer opgelet zou worden maar never mind..

veel succes...

Sluit dit topic maar het heeft zo geen eens zin..

groeten peter

Ludo

Citaat van: Eugene op 13-05-2007 18:00:05
T-5R heeft 30 seconden overboost waardoor die meer vermogen heeft.

:eusa_naughty:
7 seconden.
en ook alleen de 2.3 T-5R.

:P

animalT5R

Peter,doe eens rustig man....
Zoals ik al eerder zei,we zijn hier op het forum om elkaar te helpen,maar als er dan iets tegen je gezegd word,moet je niet gelijk uit je vel springen en gaan reageren als een 16 jarige puber..

Er zijn genoeg mensen hier die uit ervaring kunnen spreken,en die proberen je alleen te helpen.
Snap persoonlijk ook niet wat Joachim1 verkeerd heb gezegd,laat staan tot 3 x toe hetzelfde,maar goed,als jij dat zo ervaard,zal het wel zo wezen  :eusa_whistle:

Italiaanse T-5R of T-5 of R gaan leuk van hun plek na chippen,kan het weten,heb er zelf ook 1 gehad,maar de reƩle cijfers na chippen van een italiaan zijn hier ook besproken en beschreven.

Mijn advies,lees het hele forum eens door,en dan vooral de topics waar je zelf voordeel uit kan halen,en waarbij je alle voor en nadelen kan lezen.

Succes
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Esveldt

Hahahahahaha.

Wat hyper ben jij.

Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?

Want die overdreven reacties van je zijn een beetje, tja wat zal ik zeggen.

Met name je zin: "Ik had verwacht dat er wat beter opgelet zou worden, maar never mind."

Grenst aan arrogantie die bijna niet meer te meten is.

Turbobiker

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 19:33:46
maar ik doe niet alsof iedereen debiel is hier..

Maar we zijn een stelletje debielen hier, dat is nu juist het punt. ;D

Maar Peter, Esveldt heeft een punt. Lees rustig het forum door. We zijn hier iets te happig omdat alles wat jij vraagt en meldt al drie keer per jaar langskomt. Dus worden we wat minder duidelijk en een tikje baldadig.

Dat stage 1 en 2 (en 3) beginnen wat moderne kreten te worden, deden we hier nooit aan, want we hebben geen moderne auto...

Chip is de eerste stap, maar verstandig is een DP te nemen omdat die de hete lucht beter afvoert en je turbo minder te lijden heeft. En tevens kan je vermogen iets omhoog.

En daarna kun je nog veel meer doen aan je Volvo, maar dat moet je maar in andere topics lezen.

(en wees niet al te teleurgesteld als je wagen het opgegeven vermogen op de rollenbank uiteindelijk niet haalt. Je wagen is al wat ouder en dan kan het zo zijn dat je een pk-tje of 10 (minstens ::) ) lager uitkomt... Dat is wat de meesten hier bedoelen... ;) )
De Tussenpaus

850-T5-peter

nee het is waar het is 2 keer geweest,

Ik gaf meerdere keren aan dat er nog geen stage 2 chip verkrijgbaar is want de software is hier nog niet voor aanwezig.
dus wat vraagt hij nadat ik dit die paar keer neer gezet heb

komt die stage 2 chip  op jou auto ofzo..

ik vertel nogmaals dat de software er niet is en hij zegt

wanneer komt de stage 3 chip dan..
als mensen komen zeuren dat ik niet dingen dubbel moet vragen waarom word het door hem wel goedgekeurd dan?

heeft het temaken met *de status* ofzo.

ik vind het alleen heel jammer dat er zoveel commentaar is continu omdat iemand iets doet wat een ander niet durft te proberen want dat valt uit de toom want iedereen chipt hem bij dit of dat bedrijf..

dat is mijn mening en veel mensen kunnen deze mening niet waarderen..

zoals ik zei er zitten hier genoeg relexte mensen waar ik al het 1 en ander van heb geleerd maar dr zitten hier ook types waarvan ik nu aan denk wat heb je er aan..

maar hee zo denken dr ook al mensen hier over mij omdat ik mn mening graag geef, alleen danwel op een verkeerde manier, mijn excuses daarvoor