Nooit zo kwaad geweest

Gestart door JCviggen, 16-05-2007 18:34:19

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Goed gedaan Jan!!!!!!!

Ik maak nog regelmatig mee dat mijn gem. verbruikteller op 25L/100km staat (kan niet hoger bij T4), ik zet 'm altijd op nul...dus ik verwacht ook dat mijn garage er flink mee trapt......grrrrr

De R is nog niet voor een beurtje weggeweest...die gem. verbruikteller kan tot ? 100L/100 km

roelandt5

als het even kan rij ik nooit met een auto van een klant , echter soms kan het niet anders, maar dan ga ik zeker niet lopen trappen
wil en doe het met mijn eigen auto al niet waarom dan wel met die van een ander????

bij ons loopt ook een leerling rond , die zie ik ook regelmatig anders rijden met een klanten auto als die van hemzelf, regelmatig aan zijn oren gegrepen maar dringt niet echt tot hem door

volgende week wacht hem een gesprekje met de chef die het vandaag ook zag , denk dat ie het dan wel begrijpt ;)

ontopic: vervelende gebeurtenis, gelukkig heb je het gezien en heb je het kunnen melden,zeer vervelende actie van die monteur

grt
roeland

Johann

Citaat van: oldostofjas op 16-05-2007 18:52:08
Citaat van: Ludo op 16-05-2007 18:50:14
Citaat van: Vulk op 16-05-2007 18:37:47
Ik had hem denk'k persoonlijk een mep in zijn gezicht verkocht...
zeker weten, een volledige vuist!.
ik zou em wel effe opgewacht hebben na z'n werk.

Stoere praat. En iedereen maar roepen dat ie tegen zinloos geweld is.

Citaat van: JCviggen op 16-05-2007 18:34:19...en zie mijn eigen T-5R wegscheuren in 2e en 3e versnelling.

....Motor kan nooit erg warm zijn geweest, misschien even het water warm gedraaid en dan maar even gaan knallen met de wagen van de klant. ....

Dat is zinloos geweld, ben ik tegen ja..  :(

Misha

Op z'n bek slaan ?
In zijn gezicht meppen ?
En wij zijn hier allemaal niet heiliger dan de paus zeker...

Zo'n auto kan er echt wel een keertje tegen hoor.

De brief naar Volvo gaat veel beter werken, als je je beheersing verliest, verlies je alles.
Kortom: goed gereageerd.
Even slikken en weer doorgaan, jouw reactie gaat je veel verder brengen..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

T-5Rwin

mee eens het is een logische gedachte/gevoel, maar losse handjes zijn er al voldoende !

Rudi

Dat is ook ronduit onbeschoft,ik moet er maar op vertrouwen omdat ik altijd weg ben,maar moet het ook niet zien.Je hoort op andermans spul te passen,net als je eigen.Ik draai m'n lkw ook rustig op temperatuur,ook al heeft hij de miljoen gepasseerd.En nog genoeg van die eikel chauffeurs die hun trailer in de rondte gooien op een te krappe ruimte...ik ga nog liever achteruit dan de banden zo te vernielen...zal wel het verschil zijn tussen de echte en 90% van wat er rondhobbelt :eusa_wall:

Sterkte er mee Jan...
Dr.Go-Fast...

Rayman

Het is heel simpel; wanneer men met andermans materieel (auto's, whatever) omgaat dien je dat met respect te behandelen. Doe je dat niet dan is het niet meer dan redelijk dat je op je flikker krijgt. Met geweld kom je toch niet ver.

thuur

Jemig man! :o :o

Ik zou niet weten hoe ik gereageerd zou hebben, dit is echt onvoorstelbaar!

Verder weet ik niet hoever Volvocars Belgie de zaak opspeelt, maar een schriftelijke klacht naar de betreffende dealer zou ik zeker niet laten..

Balen man, hopen dat er niets kapot gaat binnenkort :-\

Gr :(

Taranis

Tja zo heb ik ze de T4 ook al eens af zien trappen, koude motor starten en meteen volgas weg (ff naar de Mac). Beetje lullig maar voor een keer kan het er wel tegen... om daar nu voor te gaan slaan zoals hier een deel beweert? ???

pooh

Ik denk dat dit wel vaker gebeurd....en dan is het beter als je het niet weet :-X

Neemt niet weg dat het niet netjes is en dat ik me kan voorstellen dat je er niet over te spreken bent.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Ludo

Citaat van: Taranis op 16-05-2007 23:06:31
Tja zo heb ik ze de T4 ook al eens af zien trappen, koude motor starten en meteen volgas weg ...
... om daar nu voor te gaan slaan zoals hier een deel beweert? ???

laat me raden, jij was daar blij mee?.  ::)

Taranis

Citaat van: Ludo op 16-05-2007 23:28:34
Citaat van: Taranis op 16-05-2007 23:06:31
Tja zo heb ik ze de T4 ook al eens af zien trappen, koude motor starten en meteen volgas weg ...
... om daar nu voor te gaan slaan zoals hier een deel beweert? ???

laat me raden, jij was daar blij mee?.  ::)

Nee bepaald niet natuurlijk en ik heb het bij het ophalen van de auto ook gemeld.
Wat dat betreft vind ik JC ook de goede reactie vertonen door eerst een half uur af te koelen. Maar om nu geweld te gaan gebruiken om zoiets zoals een aantal mensen hier schrijft, vind ik persoonlijk nogal ondoordacht.

Ludo

Citaat van: Taranis op 16-05-2007 23:32:40
Wat dat betreft vind ik JC ook de goede reactie vertonen door eerst een half uur af te koelen.

ik denk dat als hij dat half uur niet had gehad de reactie wel anders was geweest.

geweld lost niks op?, als je wat gaat roepen tegen zo'n gasten, gaat dat er links in en rechts uit, én je word nog uitgelachen.
een keer verrot slaan dan herinnert ie zich dat wel volgende keer. (bij een andere klant dan  ;) )

Ludo

gaan we nu weer appelen met bananen vergelijken. ???

::)

Niek

Sjonge jonge echt niet normaal, met de mentaliteit van: het is toch niet van mij, trappen met dat ding. Ben wel benieuwd wat Volvo daar voor reactie op gaat geven.
Maar denk ook dat het vaker gebeurd dan we erg in hebben, jammer genoeg.

Slaan is toch geen optie mag toch hopen dat je niet meent wat je schrijft Ludo want dat slaat nergens op. Je zou hem maar verkeerd raken en in coma meppen ofzo, of zelfs dood, wat helaas regelmatig in het nieuws is.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70