Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

T5-4life

Staat goed Tim!
Die 3 boutjes houden hem prima op de plek. Op het rubber aan de onderkant zit dubbelzijdige tape. De oude tape heb ik laten zitten en met wat secondenlijm weer vastgedrukt. Bovenop zit een randje kit. Volgens mij niet nodig want in de bak komt toch wel water. Er zitten immers ook 4 afvoeren.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

viking_in_shorts

Die dubbelzijdige tape was "op"
Maar ok. Thx voor de info. Ik laat het even zo zitten.

elianmars

Ah, je hebt gewoon dat remlicht van Hugo overgenomen ;D

Ik heb er geen kit o.i.d. voor gebruikt. Alleen vastgeschroefd en klaar.

Heb je ook heldere achterlichten, Tim?
Nee dus. Ik had niet goed naar de foto gekeken.... :eusa_doh:  ;D

viking_in_shorts

Heb de heldere achterlichten nooit echt veel mooier gevonden. Ik vind dit rokerige wel bij mijn zilver passen. Is ook 1 van de redenen dat ik geen heldere knippers wil hebben: ik wil het graag houden bij de grijs/zwart combo zeg maar.

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 27-05-2016 23:09:02
Heb de heldere achterlichten nooit echt veel mooier gevonden. Ik vind dit rokerige wel bij mijn zilver passen. Is ook 1 van de redenen dat ik geen heldere knippers wil hebben: ik wil het graag houden bij de grijs/zwart combo zeg maar.

Zo dacht ik in eerste instantie ook over de achterlichten. Donkere past mooi bij de zwarte lak.

Maar nu de heldere er in zitten, vind ik het toch wel veel mooier staan. Ik dacht dat het enkel rookglas-wit glas was, maar oom het rood is veel helderder dan bij de 'oude' lichten.

viking_in_shorts

Ben ik het mee eens. De nieuwe lichten zijn mooier, strakker, frisser en meer bijtijds.
Maar om eerlijk te zijn, dat is mijn auto niet (meer) ...

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 27-05-2016 23:31:53
Ben ik het mee eens. De nieuwe lichten zijn mooier, strakker, frisser en meer bijtijds.
Maar om eerlijk te zijn, dat is mijn auto niet (meer) ...

:)

Jurijn R

viking_in_shorts

Ik zat er al een tijd op te wachten. Maar vandaag was het eindelijk zo ver.

elianmars

Zelfs de dagteller staat goed  :eusa_clap:

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 07-06-2016 19:54:25
Zelfs de dagteller staat goed  :eusa_clap:

Viel mee. Ik miste de 333,3 en daarna de 33,3 dus dan maar de 3,3 :eusa_shifty:

Woger

:eusa_clap: :eusa_clap:

Doet me denken aan die aflevering met Al Bundy met zijn Dodge op 999.999 miles. :)

rpakuypers

Citaat van: Woger op 07-06-2016 20:14:25
:eusa_clap: :eusa_clap:

Doet me denken aan die aflevering met Al Bundy met zijn Dodge op 999.999 miles. :)

Inderdaad, en vervolgens in slaap vallen bij de 000.000 en dan doorrijden naar Schroeikloten om de volgende miljoen te halen ...... ;)

Groet,
Roger

viking_in_shorts

Mijn bekerhouder is al een tijdje kapot. Via een facebook groep een nieuwe gekocht. Hij was niet heel duur, maar jammer genoeg was het toch niet helemaal zo gaaf als ik had gehoopt: het leer was echt niet mooi, en bij de voorste bekerhouder mistte er een "voetje" zoals op de foto beneden.

Dus - de hele spullenboel uit elkaar gehaald en van alle losse onderdelen 1 "bijna mooie" gemaakt. Natuurlijk geen foto van het eindresultaat :eusa_wall:

Het leer: rechts de originele..

Het missende voetje van de voorste houder.

Een overzichtje van onderdelen. Bij de onderste zie je (misschien) dat het pinnetje waaraan het beschermarmpje zit kapot is. Overigens zijn de armpjes niet even lang ...

viking_in_shorts

Niet dat het heel erg spannend is, maar ach .. ik heb in ieder geval weer iets te melden. Nu nog een zonneklep bestuurderszijde vinden.